فیلم جانوران شگفت انگیز

ترجمه فارسی معرفی رسمی شخصیت‌های «جانوران شگفت‌انگیز»

از اینجا می‌توانید معرفی رسمی شخصیت‌های داستانی فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» را که توسط وارنربراز منتشر شده و احتمالا توسط خود جی.کی.رولینگ نوشته شده است را مطالعه کنید. معرفی این شخصیت‌ها توسط حسین غریبی ترجمه شده که در ادامه می‌توانید استفاده کنید. با کلیک  روی پوستر هر شخصیت، تصویر او را در  بالاترین کیفیت می‌توانید مشاهده کنید.

f6fenmnنیوت اسکمندر (ادی ردمین)

نیوت اسکمندر یک جانورشناس جادویی است که برای یافتن و ثبت موجودات جادویی، به نقاط مختلف دنیا سفر کرده است، به این امید که دنیای جادوگری دلیل اهمیت و لزوم نگهداری از آن‌ها را فرا بگیرند. او در سفرهایش، جانوران مختلف و کوچک و بزرگی را نجات داده و در چمدانش نگهداری می‌کند که به وسیله‌ی جادو، فضای بسیار بزرگی را برای زیستگاه موجودات مورد مراقبتش فراهم می‌کند. نیوت فردی نامأنوس است، کمی عجیب و غریب بوده و با موجوداتش راحت‌تر است تا با دیگر جادوگران و ساحره‌های همنوعش. او که اهل انگلستان است قبلاً در هاگوارتز تحصیل می‌کرده اما به دلیل به خطر انداختن زندگی انسان‌ها با یک موجود جادویی از آنجا اخراج شده است. با این حال، یکی از اساتید با اخراج او مخالفت کرده و از او دفاع کرد: آلبوس دامبلدور. آن زمان کسی تصورش را نیز نمی‌کرد که نیوت روزی یکی از مهم‌ترین کتاب‌های درسی هاگوارتز – یعنی جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها – را به رشته‌ی تحریر در آورد.

zfm6giiتینا گلدشتاین (کاترین واترستون)

تینا (کوتاه‌شده‌ی پورپنتینا) گلدشتاین ساحره‌ای باهوش و بااراده است که در نیویورک زندگی کرده و برای ماکوزا (کنگره‌ی جادویی ایالات متحده‌ی آمریکا) کار می‌کند. او قبلاً یک کارآگاه بوده اما پس از آنکه پایش را از وظایفش فراتر گذاشت و حرف دلش را بر فکرش ارجح دانست و از جادویی غیرمجاز استفاده کرد، به یک کارمند دفتری سطح پایین تنرل رتبه یافت. او با درماندگی می‌خواهد مقامش را به عنوان کارآگاه دوباره به دست آورد و به همین دلیل، درست در مسیر آشنایی با جادوگری به نام نیوت اسکمندر قرار می‌گیرد. تینا با خواهر کوچک‌تر و هم‌اتاقیش، کویینی، رابطه‌ی نزدیکی دارد.

nsgit4uکویینی گلدشتاین (آلیسون سودول)

کویینی گلدشتاین، خواهر دلربا و نسبتاً خاص تینا است که زیبایی انکارناپذیری دارد، اما در پس این ظاهر، باطن پیچیده‌ای نهفته است. کویینی در همان بخش از ماکوزا که تینا مشغول به کار است، کارمند دفتری سطح پایینی است، اما مانند خواهرش جاه‌طلبی و انگیزه‌ای برای کارآگاه شدن ندارد. در واقع، حقیقت امیر این است که کویینیِ فردگرا و بی‌لجام ترجیح می‌دهد اصلاً کار نکند. کویینی قلب مهربانی دارد و برای خواهرش حاضر است هر کاری کند. او همچنین یک ذهن‌جو است، یعنی می‌تواند ذهن افراد را بخواند.

afvlig8جیکوب کوالسکی (دن فاگلر)

جیکوب کوالسکی یک بی‌جادو (عبارت آمریکایی‌ها برای یک مشنگ) است که در یک کارخانه‌ی کنسروسازی کار می‌کند اما آرزویش این است که شیرینی‌پز شود و خوراکی‌های تازه و خوشمزه درست کند. جیکوب موفق به دریافت وام نمی‌شود و به نظر می‌رسد تسلیم سرنوشت خود شده است، اما هنگامی که با نیوت اسکمندر آشنا شده و ناخواسته درگیر وضعیت بغرنجی می‌شود که جانوران جادویی نیوت ایجاد کرده‌اند، همه چیز برایش تغییر می‌کند. جیکوب در وهله‌ی اول فکر می‌کند که خیالاتی شده است، اما به زودی متوجه می‌شود وارد ماجرایی شده است که از دوردست‌ترین رؤیاهایش نیز فراتر است.

tbpyrjtپرسیوال گریوز (کالین فارل)

پرسیوال گریوز یک کارآگاه و رئیس امنیت جادویی ماکوزا است، یعنی یکی از بلندرتبه‌ترین و محترم‌ترین مقامات این کنگره. هنگامی که گریوز متوجه می‌شود نیوت اسکمندر به همراه چمدانی پر از موجودات جادویی ممنوعه به طور غیرمجاز به نیویورک سفر کرده، به نیت‌های او بسیار مشکوک بوده و نگران است که او ممکن است مهم‌ترین قانون دنیای جادویی آمریکا -یعنی قانون رازداری – را نقض کند. به نظر می‌رسد گریوز توجه و دلسوزی خاصی نسبت یه “کریدِنس بِربُون” جوان و آسیب‌پذیر نشان می‌دهد. اما با چه هدفی؟

zolqckvمری لو بربون (سامانتا مورتون)

مری لو بِربُون یک بی‌جادو و رهبر صریح و بی‌پرده‌ی “انجمن بشردوستانه‌ی سِیلِم نو” (ان.اس.پی.اس) است که با نام “حامیان سِیلِم دوم” نیز شناخته می‌شوند. مری لو که کمر به ریشه‌کنی کامل جادو بسته است، علیه جادوگران و ساحره‌هایی که معتقد است در میان بی‌جادوها زندگی می‌کنند مبارزه می‌کند. او در این کار از کمک فرزندانش کمک می‌گیرد، بچه‌هایی که به فرزندی پذیرفته و هر سه زیر سایه‌ی وحشت از خشم او زندگی می‌کنند.

optcii5کریدنس بربون (ازرا میلر)

کرینس بربون، پسرخوانده‌ی وسطی مری لو بربون، گوشه‌گیر، به‌شدت خجالتی و به مراتب آسیب‌پذیرتر از دو خواهرش می‌نماید. کوچک‌ترین نافرمانی از قوانین سفت و سخت مری لو، خشونتی را گریبان‌گیر کریدنس می‌کند که او در برابرش کاملاً بی‌دفاع است. اما تنهایی‌اش، باعث شده هدف مناسبی برای تطمیع و تحریک توسط پرسیوال گریوز باشد که توجه خاصی به کریدنس پیدا کرده است.

چستیتی بربون (جن موری)

چَستیتی بربون دخترخوانده‌ی ارشد مری لو است که مطیعانه به قوانین مادرش پایبند است و به هدف او برای ریشه‌کنی جادو و جادوگران کمک می‌کند.

مادستی بربون (فیث وود-بلگرو)

مادِستی بربون کوچک‌ترین دخترخوانده‌ی مری لو است. او که نسبت به سنش بسیار باهوش است، از اتفاقی که برای برادرش کریدنس می‌افتد باخبر است اما با موفقیت نافرمانی خود را از مادر سختگیرش مخفی نگه می‌دارد. او در حالی که بازی محبوبش لی‌لی بازی را انجام می‌دهد سرودهای ضدجادوگری می‌خواند. اما دور از جشمان مادر و خواهر بزرگترش، شورشگرانه اعلامیه‌های حامیان سیلم دوم را گم و گور می‌کند.

هنری شاو پدر (جان ویت)

هنری شاو پدر، یکی از روزنامه‌داران متنفذ و بزرگ شهر بوده و صاحب دو پسر است. پسر بزرگ‌ترش، که مایه‌ی افتخار و سرور اوست، یک سناتور است که برای انتخاب دوباره توسط مردم کاندیدای انتخابات شده است. پسر کوچک‌ترش، لنگدِن، از نظر او بی‌عرضه است. بنابراین هنگامی که لنگدن سعی می‌کند توجه پدرش را به اتفاقات عجیبی که اخیراً در شهر نیویورک رخ داده جلب کند، او توجهی به حرف‌هایش نمی‌کند.

لنگدن شاو (رونان رافتری)

لنگدِن شاو پسر جوان‌تر هنری شاو پدر است که از بزرگان صاحب روزنامه در شهر است. لنگدن برخلاف برادر بزرگ‌ترش که یک سناتور است، هرگز نتوانسته انتظارات پدرش را برآورده کند، اما همیشه تلاش می‌کند نظر او را جلب کند. هنگامی که او از اتفاقات مرموزی در نیویورک سیتی مطلع می‌شود که ظاهراً منشأیی جادویی دارند، با این تصور که مهم‌ترین خبر قرن را یافته، این موضوع را به پدرش می‌گوید. با این حال، پدر و برادرش فوراً حرف‌های او را رد می‌کنند.

سناتور هنری شاو (جاش کودری)

سناتور شاو، پسر ارشد هنری شاو پدر، روزنامه‌دار بزرگ شهر، برای انتخاب دوباره در نیویورک کاندید شده است. در حالی که آن زمان قانون ممنوعیت الکل در کشور حاکم بود، او انتقادهای خود را به مشروب‌فروشی‌های مخفی، اتاق‌های بیلیارد و فسادی که به عقیده‌اش پشت آن‌هاست، متوجه می‌سازد. او نیز مانند پدرش، نظر مثبتی نسبت به لنگدن ندارد و این تصور را که موجودی جادویی به شهر حمله کند تمسخر می‌کند.

پوسترهای دیگر:

از این دو شخصیت هم پوستر رسمی منتشر شده، ولی معرفی آنها توسط وارنربراز اعلام نشده است. پوستر آخر هم یک پوستر کلی و جدید است.

lpvnmnk

vxixhd8

14715105_1215713288487161_7809441621858635665_o

18 دیدگاه برای “ترجمه فارسی معرفی رسمی شخصیت‌های «جانوران شگفت‌انگیز»

  1. سلام
    ببخشید داستان این فیلم قبلتر از هری پاتر اتفاق میفته درسته؟
    آخه گلرت گریندل والد که توی این فیلم هم هست بعدها بدست ولدمورت کشته میشه

  2. اگه شخصیتای قدیمی هری پاتر توش باشن عالی میشه
    توی این فیلم که نبودند ولی فیلم خیلی خوببود
    ولدمورت باشه هیجان انگیز میشه

  3. خیلی خوب بود، ممنون. نصف داستان فیلم رو قبل از دیدنش فهمیدیم :)
    کلا با آمادگی قبلی وارد فیلم شدیم.
    بازم تشکر بابت گردآوری و ترجمه این اطلاعات، موفق باشید.

  4. سلام
    واقعا عالی بود،خوشحال کننده س فقط کاش شخصیتا یه کوچولو تطابق داشت باهری پاتر
    نیوت اسکمندر چقدرشبیه هاگریده ها
    بیصبرانه منتظرفیلمشم

    1. سلام …. نه بابا هاگرید خیلی هیکل و گنده است ولی نیوت نه … البته اگه منظورت از نظر رشته ی تحصیلی هست که آره دوتاشون جانور شناسن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *