فیلم جانوران شگفت انگیز

تریلر جدید و حماسی از «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» منتشر شد + همراه با زیرنویس فارسی

لحظاتی پیش در حاشیه‌ی مراسم وارنربراز در کامیک کان سن‌دیه‌گو، تریلر کاملا جدید و طولانی از فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» منتشر شد که حاوی صحنه‌هایی کاملا جدید، حماسی و حقیقتا شگفت‌انگیز بود. بدون معطلی این ویدیوی جدید را از دمنتور همراه با زیرنویس فارسی می‌توانید مشاهده کنید.

اگر علاقه به دانلود این ویدیو با کیفیت بالای Full HD 1080p دارید، به این لینک در کانال تلگرام دمنتور مراجعه کنید. فایل زیرنویس فارسی هم اینجا در دمنتور قابل دانلود هست.

 

61 دیدگاه برای “تریلر جدید و حماسی از «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» منتشر شد + همراه با زیرنویس فارسی

  1. یه اشتباهی که خیلی تو ایران رایجه اینه که صدای مریم شیرزاد رو با صدای مینا قیاس پور (صدای انشرلی) اشتباه میگیرن دوبلور هرمیون این نظر واسه این پست نبود واسه پست قدیمی دوبلور های هری پاتر بود

  2. میشه یه مطلب درمورد مار ولدمورت نگینی بزارید؟؟ چون توی تریلر جدید معلوم میشه که نگینی در واقع یه نوع جانورنماس و یه دختره

    1. هنوز اطلاعات خاصی ازش در دست نیست که بخوایم مطلب بذاریم. باید منتظر بمونیم که فیلم اکران بشه تا ببینیم ماجرا از چه قراره.

  3. من هنوز متوجه نشدم کریدنس کی بود، نامادریشو کی کشت، اون مرده رو کی کشت اصلا اون جونوره چی بود؟:| یکی توضیح بده

    1. جانی دپ یا هرکس دیگه ای که باشه، همه و همه بخاطر شخص رولینگ و شاهکار تاریخیش هری پاتر اینجا جمع شدیم.
      من جانی دپ رو دوست دارم ولی وقتی حرف از هری پاتر باشه، هیچ چیز برام مهم نیست. انقدر که روز عروسیم هی میگفتم از تالار برم بیرون تا توی گوشیم هری پاتر ۸ رو برای ۲۴ مین بار ببینم. ۳۰۰ هزار تومن دادم راننده که ماشین رو برونه فقط بخاطر اینه که باز توی گوشیم فیلم هری رو ببینم. اصلا آرامش اعصابمه، خوش میگذرونم باهاش، الانم که دارم روزشماری میکنم برای دیدن جانوران شگفت انگیز ۲ .

  4. دیوانه شدم یکی به من بگه دامبلدور مگه نباید خانوادشو شاد و خرم (طبق گفته نویسنده)تو اینه نفاق انگیز بببینه؟
    پس اون چیه دقیقه یک ثانیه سی و شش؟اینه نفاق انگیزه؟

    1. اگه به فیلم ها با دقت نگاه می کردین متوجه می شدین ک ایینه فقط یک تصویر رو نشون نمی ده در فیلم اول هری پاتر هری برای بار اول پدر و مادر خودشو می بینه ولی در اخر فیلم خودشو می بینه ک سنگ دستشه و بعد سنگ رو به داخل جیبش قرار می ده پس ایینه اون جیزی رو نشون می ده ک طرف مقابلش از ته دلش بهش نیاز داره

      1. البته فیلمو بار ها و بار ها دیدم.
        این که سنگ به هری رسید به خاطر این بود که دامبلدور اینطور برنامه ریزی کرده بود و قابلیت اینه همونیه که گفته شد
        نشون دادن عمیق ترین خواسته شخص،حسرتش
        و خانم رولینگ وقتی راجب این مسئله که دامبلدور چی میبینه تو اینه صراحتا گفته خانوادش حالا اگه خانوادش با گریندل والد بود تو تیزر یه چیزی ولی این خیلی عجیبه و انگار یکی دیگه از قوانین داره نقض میشه.

    1. برام عجیبه که چطور اسم ارباب حلقه ها و هابیت رو میزارین قشنگ؟ اااااوووووننننن… عالییییییییییییییییییییییی بود.

  5. راستش قسمت اولش اصلا اونجوری که میخواستم منو به دنیای جادوگری و اون حس خاصی که میگرفتم برنگردوند ولی این یکی فک میکنم قراره خیلی خیلی جذاب باشه?

  6. سلام من یه سوالی از دمنتور داشتم و امیدوارم که سانسور نکنین وجواب بدین…
    من امروز کلی متن و نظر گذاشتم مثل جواب سوال (وفا) جان،(امید) که خودشون هم نظرم رو خوندن و جواب هم دادن ، سوال (دایانا) جان که کلی هم فیلم اسمشو بردم و همچین (رودریکو) جان که کلی هم باهاشون چت کردم ولی سمت های بعدازظهر که شد وقتی دوباره اومدم که ببینم نظر یا پستی گذاشتین یا نه دیدم که نظرات شده‌ ۲۲ درحالی که اون موقع ۱۴۰ تا نظر بود که من از همشون یه اسکرین شات دارم !!! فکر کردم اشتباه نوشته شده یا من اشتباه خوندم اما وقتی رفتم تا نظر ها رو بخونم دیدم هیچ کدوم از نظر هایی که من و (رون ویزلی) و رودریکو گذاشتیم نیست!!!
    همشون رو پاک کردین…دلیلش چیه؟
    ما به همه ی سوال ها جواب دادیم و خودمون هم نظر خاصی دادیم که کاملاً مرتبط به جانوران شگفت انگیز بود ولی با این حال شما همه ی نظر هارو پاک کردیند…چرا؟!!
    آیا واقعا به نظر شما ما چیز بدی نوشته بودیم ؟!!!
    واقعاً خوشحال میشم اگه جواب بدین
    مرسی

      1. حتی یه ذره هم اشکال داره؟ بالاخره الآن تابستونه و ما هم حوصلمون سر رفته. یه کوچولو توی تابستان سختگیری نکنین دیگه امید جان.
        ممنون

  7. سلام به دوستان هری پاتری
    خیلیا میگن چرا اخه جانوران شگفت انگیز نمیسازن ،یا جانوران شگفت انگیز در حد هری پاتر نیست به این افراد باید گفت که درسته هری پاتر ساخته نمیشه اما این به این معنی هست که جانوران شگفت انگیز هم نسازن، درسته به اندازه ی هری پاتر محبوب نیست اما باز مربوط به دنیای فانتزی مورد علاقه ی ماست درسته؟ خب باید با این موضوع کنار بیایم که در حال حاظر پروژه هری پاتر فیلمی رو با این عنوان در نظر نگرفته و در باره ی کسانی که حتی به تریلر هم نقد دارن هم باید گفت منتظر بمونید تا با یکی از بهترین فیلم های دوران زندگیتون روبه رو بشید

  8. سلام بچه ها
    میدونم سوال احمقانه ای هست امّا… کدومتون تا حالا موقع دیدن یکی از سکانس های هری پاتر گریه کردین؟ ( حداقل یه قطره )
    اینو پرسیدم تا مطمئن شم من تنها کسی نبودم که گریه می کردم ?

    1. همون لحظه که هری پاتر توی ۸ سرش میکنه داخل قدح اندیشه و از اون به بعدش.
      موقعی که هری واسه دامبلدور گریه میکنه.
      راستی ایمیل داری با هم حرف بزنیم؟

      1. ههههههههه آبجی! من اون تیکه ای که ولدمورت زد تو گوش هری، زدم زیر خنده. لامصب خیلی باحال بود کتک کاریشون…

      1. یه دفعه بگو واسه همه گریه کردی … ??
        منم برای سدریک گریه کردم … از ته دل
        البته بیشتر برای این گریه کردم که دیگه رابرت پتینسون تو هری پاتر بازی نمیکنه???

    1. به نظرم سه گانه احضارگر بین رمانایی که خوندم از همه قشنگتره و بیشتر به هری پاتر نزدیکه
      نویسندش تاران ماتارو هست

      1. داداش دمتگرم من نمیدونستم راجب هری پاتر فیلم دیگ ایم هست.
        حالا بجز ولدمورت و ریشه وارث فیلم دیگ ای هم دادن بیرون؟؟

  9. تریلرش که تکراری و بی مزه بود … حالا تا فیلمش…!!!
    هری پاتر ۱ هم خیلی بی مزه بود امّا بقیه اش… graet ?????

  10. چقدر دوست داشتم مراسم وارنربراز رو از نزدیک میدیدم حیف شد ک نشد?
    وای بی صبرانه منتظر انتشار جنایات گریندل والد هستم?

  11. وای این فوق العاده اس..
    خیلی دوس دارم زود تر ببینمش ،خب من اول فکر میکردم جانوران شگفت انگیز ی فیلم عادیه ولی تریلرش منو خیلی ذوق زده کرده ( ;

  12. من فکر می کنم که لیتا لسترنج یه هیولا باشه چون اونجا که یه هیولا رو نشون میده که نیوت اسکمندر جلوش وایستاده قیافش خیل شبیه به لیتاست و همچنین لیتا به نیوت میگه که تو هر هیولایی رو که دیدی عاشقش شدی شاید منظورش خودش باشه!!!!!

  13. نمیخوام ایراد بگیرم ولی از کسی که کتاب جنایی مینویسه و نکته سنجه ولی سوتی در این حد میده آدم نا امید میش.
    این کامنتی که برای اولین تریلی که اومد بیرون توی همین سایت گذاشتم :
    برای وقایع تاریخی هم به نظر من مشکل داره، چون داملدور اول معلم تغییر شکل بوده و بعد معلم دفاع در برار جادوی سیاه . (توی تریلر فیم داملدور توی کلاس دفاع در برار جادوی سیاه هست)
    جانوران شگفت انگیز در سال ۱۹۲۰ اتفاق میوفته،
    جناب Galatea Merrythought از سال ۱۸۹۵ تا سال ۱۹۴۵ معلم دفاع برابر جادوی سیاه بوده(۵۰ سال)؛ پس وقتی وقایع جانوران اتفاق افتاده دامبلدور یا اصلا معلم هاگوارتز نبوده (دنبال ماجراجویش بعد از فارغ التحصیلی از هاگوارتز) یا معلم تغییر شکل بوده.

    1. شما میدونی خود نویسنده هری پاتر این فیلمنامه رو نوشته؟ داستان هیچ ایراد منطقی و زمانی نداره. در مورد دامبلدور هم پاترمور توضیح داد که دو درس تدریس میکرده.

      1. اولا آره رولینگ نوشته و بهش هم نظارت داشته، دوما چرا جبه میگیری ؟ اینکه قبلا یه اطلاعاتی بدن ولی برای اینکه بخوان فیلم جذابتر بشه میان یه فکت دیگه درست میکن آره اینم ناامید کنندست مثل اون فرزنده نفرین شده
        بعدش هم میاد مصاحبه میکنه میگه این دنیای جادو رو خودم درست کردم، هرجور دوست دارم خرابش میکنم، یکی نیس بهش بگه اگه بخاطر ما طرفدارها نبود که تا به حال حتی بچت هم اسمت رو نمیشنید چون خودکشی کرده بودی چه برسه به معروفیت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *