فيلم 7 "هری پاتر و یادرگاران مرگ-قسمت اول" / فیلم 8 "هری پاتر و یادگاران مرگ-قسمت دوم"

مستندی رسمی از فیلمبرداری ‘یادگاران مرگ’ در حال تهیه است

به گزارش MTV یک مستند از پشت صحنه فیلمبرداری هری پاتر و یادگاران مرگ هنگام فعالیت عوامل و بازیگران در فیلم در حال ضبط بوده است. به گزارش این شبکه:

دیوید هیمن و دیوید بارون، تولیدکنندگان فیلم به MTV News اطلاع داده اند که مورگان متیوز، فیلمساز موفق بریتانیایی، مستندی از پشت صحنه “یادگاران مرگ” تهیه کرده است که هنگام اکران آخرین فیلم، پخش خواهد شد. بارون گفت: “او به پشت صحنه رفت و توانایی غیر قابل باوری در استعداد دارد و مستندی ساخته است که هنوز تکمیل نشده است. در این مستند چالش های ساخت فیلم و تلاش های بازیگران و عوامل فیلم ثبت شده است. ساختگی نیست و چهره همه رو خوشحال نشون نمیده. فقط واقعیته… و در عین حال بسیار بسیار هم جالب است.”

هر وقت از زمان پخش این مستند خبردار شدیم، به اطلاع شما خواهیم رساند.

30 دیدگاه برای “مستندی رسمی از فیلمبرداری ‘یادگاران مرگ’ در حال تهیه است

  1. من که مطلبو نتونستم کامل ببینم ولی به نظر میاد جذاب باشه مر30 راستی آقا امید شبکه manoto1ماهواره 5شنبه اون هفته تو نمای نزدیکش یه پشت صحنه کامل با چند تا مصاحبه از بازیگرا رو نشون داد خیلی جذاب بود ببین میتونی یه جوری جورش کنی وا3 دانلود بذاریش؟خواهش…!

  2. دست گلشون درد نکنه
    دست اقا امید هم درد نکنه که اینقدر با خبرای داغش همه ی طرفدارای هری پاتر رو خوشحال می کنه
    ممنون

  3. من که اینقدر تو اینترنت دنبال پشت صحنه های هری پاتر گشتم، خودم پشت صحنه شدم…ممنون از این خبر عالی.من پشت صحنه رو بیشتر از جلوی صحنه دوست دارم.

  4. باید جالب باشه! امیدوارم بازم از فیلم ها یا مستند های جانبی هری پاتر بسازند. آخه عادت کردم همیشه منتظر یه چیزی باشم. حالا که آخرین فیلم هم داره اکران می شه, دیگه منتظر چی باشم؟

  5. عالیه.منتظرم ببینم چی از آب در میاد…
    امید خان واقعا حرفی که زدین راسته؟؟؟منظورتون از آخرین نوروز دمنتور چیه؟یعنی دیگه نوروز بعدی در کار نخواهد بود؟؟؟

  6. اصلا حساب کن یه قسمت جدید از هری پاتره ! البته از نوع واقعی !
    مطمئنم که خیلی حال میده …
    تشکر امید جون …

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.