اخبار DVD / فيلم 7 "هری پاتر و یادرگاران مرگ-قسمت اول"

DVD و بلو-ری یادگاران مرگ – بخش ۱ منتشر شد – این بار در DVD چه چیزهایی وجود دارد؟

هری پاتر و یادگاران مرگ – بخش ۱ وارد بازار فیلم ایالات متحده امریکا شد.

کامل ترین مدل فیلم بسته کمبو نام دارد که داخل آن نسخه بلو-ری، DVD و نسخه دیجیتال به همراه دیسک بخش های اضافی Special Features قرار دارد.

مسلما در ایران کمتر کسی به این بسته فوق العاده ویژه دسترسی پیدا خواهد کرد. برای همین در زیر به شما توضیح می دهیم خریداران امریکایی و اروپایی بسته کمبو به چه چیزهایی دسترسی پیدا می کنند.

بخش های ویژه بسته بلو-ری کمبو

حالت طولانی فیلم: در این بخش جیسن ایساکس (لوسیوس مالفوی) و بقیه عوامل و بازیگران، در حالتی اینتراکتیو، بخش های مختلف هری پاتر و یادگاران مرگ – بخش را مرور می کنند. علاوه بر این صحنه های مهم از فیلم های قبلی که منجر به نبرد نهایی در هری پاتر و یادگاران مرگ – بخش ۲ می شود هم بازبینی می کنند و روی آن صحبت می کنند.

مسابقه ی دو دن، روپرت و اما: حین فیلمبرداری صحنه فرار دن، روپرت و اما از دست قاپ زن ها، خود بچه ها با هم مسابقه ای کوچک تشکیل می دهند. روی این ویدیوی جالب و خنده دار از مسابقه ی بچه ها، دیوید یتس کارگردان هم صحبت می کند.

پیش نمایش ویژه از صحنه آغازین فیلم بعدی، هری پاتر و یادگاران مرگ – بخش ۲.

پشت صحنه آهنگسازی موسیقی متن هری پاتر و یادگاران مرگ – بخش ۱.

هفت هری: پشت صحنه کامل آماده سازی دنیل ردکلیف به هفت کاراکتر مختلفی که به شکل وی در صحنه جالب پرایوت درایو تبدیل می شوند.

راه سبز روپرت، تام، الیور و جیمز: با روپرت گرینت (رون ویزلی)، تام فلتون (دراکو مالفوی)، الیور فلپس (جرج ویزلی) و جیمز فلپس (فرد ویزلی) برای یک دور بازی گلف همراه می شویم و نگاهی به دوستی ده ساله آن ها در طول ساخت مجموعه فیلم های هری پاتر می اندازیم.

تریلر تبلیغاتی دنیای جادویی هری پاتر: همراه با دنیل ردکلیف، روپرت گرینت و اما واتسون و بقیه بازیگران فیلم های هری پاتر در اولین بازگشایی پارک بزرگ دنیای جادویی هری پاتر.

هشت صحنه حذف شده از فیلم
که همگی همراه با توضیح، ویدیو و زیرنویس کامل فارسی در اینجا قابل دانلود هست.

توجه داشته باشید که همه ی این موارد ویژه در DVD وجود ندارد و بعضی از آنها تنها در بسته کمبو بلو-ری عرضه می شود.

کاور بلو-ری کمبو آن را اینجا ببینید.

54 دیدگاه برای “DVD و بلو-ری یادگاران مرگ – بخش ۱ منتشر شد – این بار در DVD چه چیزهایی وجود دارد؟

  1. واااااووو عجب چیزیه دوستان فکر کنم سوپر مارکت بقل خونه ما بیاره یه بسته تخمک هم ازش میگیرم جای همتون خالی!!!!!!!!!!!

  2. مرسی.یه سوال داشتم گاهی اوقات که میخوام وارد سایت بشوم میگه pasword اشتباه است.مطمئن ام که درست وارد میکنم مشکل کجاست؟؟؟؟؟؟

  3. به به ….میبینم که چقدر بوی امید و شادمانی و فراغت از غصه از حرف های بچه ها بلند میشه……
    ” زیبا” جان …ما به راستی در بهترین کشور دنیا زندگی میکنیم.اگه حرفمو باور نداری، کامنت بچه ها رو بخون…مخصوصا نظر Daniel جان رو….
    برای همینه که میگم هنوز خیلی مونده تا به ابتدایی ترین چیز ها برسیم…
    امیدوارم نظرمو حذف نکنی داش امید،حرف بدی نزدم.ولی بچه ها باید بدونن(که همشون بهتر از من میدونن)…خواهشا حذف نکن….
    راستی امیدوارم که تو این امیدو بهمون بدی که میتونی بسته هارو بفروشی یا نه…داش امید باحال

  4. سلام عزیزان و مظلومان.من بعد از کلی ذوق و شوق رفتم امازون که واسه خودم سفارش بدم.چند سالی بود پول جمع میکردم تا این بسته رو بخرم.اما حدس بزنین چی شد؟؟؟اسم ایران اصلا تو جمع کشورایی که میتونن سفارش بدن نبود.افغانستان و عراق و زیمباوه بود اما ایران نبود.شاید باید بریم افغانستان پناهنده شیم این بسته رو برامون بفرستن…واقعا متاسفم شیش سال پیش ایران چطور بود حالا چطوره…
    من به خاطر اینکه کنکور دارم اصلا نظر نمیدادم فقط هر روز میومدم سایت تا ببینم بسته کی میاد…حالا بعد چند ماه خوب اعصابمو راه انداختن!!!!حالا اگه دوستان یه راهی دارن به من دپرس پیشنهاد بدن…
    حیف اون عیدیا و پولا که حروم شد
    امضا دپرس!!!!

  5. سلام به همه دوستان
    توی سایت آمازون قیمت این بسته رو 22.99$ گذاشته که میشه حدود 27 هزار تومن ولی تا بخواد به ایران پست بشه حدود 80 هزار تومن میشه !!!!!!!
    تازه اگه واسه ایران بفرستن !!!!!!!
    آدم دپرس میشه )-:

  6. ممنون از خبر آقا امید
    یه سؤال داشتم : میگم نمیشه این قسمت های اضافی هم به صورت ریپ شده با فیلم بلوری ریپ بفرشید یا لینک دانلودی چیزی ازشون بهمون بدی؟

  7. میدونی جناب آقای امید کرات؟!!!!!!!!!!ـ
    یه کلمه میگم : نـــــــــــــــــوکــــــــرتم که سایت به این باحالی داری و خاک پای تمام اعضای قدیمی مثل خودم که از سال اول با اسامی مختلفی با هم بودیم و اعضای جدید که خیلی دوستشون دارم هستم.
    به امید این که دوست عزیزمون امید خان منت سر همگی ما بذارن و حداقل کپی باکلاسانه ای رو از این فیلم زیبا که همه منتظرش هستیم در معرض فروش بذارن
    نوکر همه تونم.

  8. سلام خیلی ممنون از دی وی دی ولی در جواب harry_Daniel باید بگم که آره خیلی حال بهمون میده اگر رولینگ این کار را بکنه ولی کسی متاسفانه در کشور های خارجی درباره ی ایران صحبت نمیکنه متاسفانه

  9. sami potter جان از پولت خسته شدی. میخوای فیلم از آمازون بخری.من با راهنمایی یکی از بچه ها به یکی از این سایت هایی که با واسطه از آمازون میخرید رفتم.این بسته کمبو که گرون تره،هیچ، من بسته ی دی وی دی معمولی یادگاران مرگ رو که قیمتش 14.99 دلار بود رو خواستم سفارش بدم نوشت بدون پول پست 43000 تومان ناقابل(!).بعد پول های پست رو که نگاه کردم تقریباً پول پستش 22000 تومانی در میاد .حالا بسته ی کمبو که هیچ .هم یک 5-6 دلاری گرون تره هم سنگین تر و شیرین یک هفتاد هشتاد تومانی روی دستت می اندازه که فکر کنم صبر کردن چندماه برای خرید از دمنتور خیلی بیش تر می ارزه.

  10. حالا که رولینگ دستش تو کار خیره بگین یه نگاه به این سایت بندازه نظر ها رو بخونه،تا یه خورده دلش بسوزه چند تا بسته هم بفرسته این ور!!
    این جریان قرعه کشی چیه؟… هر چی هست منم امیدوارم برنده بشی sash عزیز.

  11. خیلی ممنون بابت خبر…آقا امید من با اینکه دی دی دی دودیسک ارجینال رو دارم بی صبرانه منتظر فروش بلوری و دی وی دی دودیسک هستم،آخه هیچی مثل کپی نمیشه.. اونایی که اورجینال یادگاران رو ندارن اصلا حسرت نخورن چون ارجینال ها رو نمیشه رایت کرد یا حتی روی هارد کپی کرد و کیفیتش با کپی هیچ فرقی نداره…در کل منتظر فروش کپی این محصول از دمنتور باشید که خیلی بهتر از ارجینال به درد ما میخوره

  12. ما خود فیلم هم با کیفیت خوب ببینیم ،هنر کردیم.همچین بسته ای رو تو خواب اگه ببینیم البته اونم بعید می دونم……………
    مرسی امید جان از اطلاع رسانی(اما دلمون کباب شد)

  13. سلام به همه . خوبه حداقل کاورشو دیدیم.فکرشو کنید اگه داشتیمش افسوس… .sash عزیز امیدوارم برنده بشی .

  14. چه جالب….
    بدونبم ما به بسته ای دسترسی نداریمو بدونیم که بقیه به چه چیزهای فوق العاده ای دسترسی دارن!
    صرفا جهت غصه خوردن

    مرسی

  15. سلاااااااااااااااااااام واااااای
    به قول بچه ها من فک کنم تو خوابم همچین دی وی دی بلوری رو نبینیم کاشکی منم یکی داشتم چی میشد

  16. هــــــــــــــــی…… تا حالا به خودم افتخار میکردم که یه ایرانیم، ولی حالا که به اینجا رسید و اینطوری شد باید بگم ایکاش منم یه آمریکایی بودم……….!!! افسوس
    منم میخوام…………….. آقا امید عزیز تو رو خدا یه فکری برای این دل کباب شده ماها بکن به خدا ظلمه ، پس کی میخوای فیلمو برای فروش بذاری. دو روز دیگه که من از غصه فیلم دار فانی وداع کنم دلت برام میسوزه ها!!!

  17. در ضمن،
    موسیقی های متنشو هم یکی میره از یکی از سایت های خارجی که نسخه شو داشته و تو سایتش گذاشته دانلود می کنه و میذاره تو سایت دمنتور برای دانلود.

  18. فعلاً باید نسخه ی “بلو ری” فیلم هفتم رو تو خواب ببینیم.
    همین نسخه ی DVD هم خوبه.
    مگه می خوایم چیکار کنیم؟ قراره فقط فیلمو ببینیم و لذت ببریم.

  19. ما فقط میتونیم عکس بسته رو ببینیم خودش رو هم اگه شانس بیاریم تو خواب
    در ضمنsami potter پست تو خود ایران دو قدم راه رو پول خون باباش رو میگیره تو میخوای از سایت امازون فیلم بخری ؟ ببینم بچه بالای؟ مایه دارین ها

  20. ممنون بابت خبر،کسی می دونه از آمازون چه طور می شه سفارش داد واسه ایران؟؟لطفا اگه می دونین یه آف بزارین واسم،ممنون.
    در ضمن با harry_daniel موافقم…

  21. نمی خوام دلم اب شد چران اون بچه امریکایی ها می تونن داشته باشن وما نه چرا اونا براحتی می تونن سه تفنگدار(دنیل.روپرت واما) روببینن ومانه دیگه دارم دیونه می شم این خیلی خیلی خیلی بده

  22. ای خدا…این رولینگ این همه کار خیر میکنه…نمیشه یه چندتا از اینا بخره بفرسته ایران به ما یه حالی بده…

  23. باید ببینم کسیو اونور ندارم برام پستش کنه #2.اگه نشد باید خودمو بکشم(این قسمت دومو نوشتم که سایت قبول کنه)

  24. هی … دلم رو کباب کردی آقا امید …
    آخه چرا من نباید یه بسته ی کمبو رو داشته باشم …؟
    این خیلی نامردیه … ای خدا …. منم میخوام …

  25. سلام . مرسی از خبر امید جان . ولی بدست ما که نمیرسه . مگر اینکه به آشنایی یا فامیلی از اونطرف بگیم بفرسته برامون

  26. سلام بچه ها.من دی وی دی یادگاران مرگ با زیرنویس فارسی رو گرفتم ، یه منوی سه گزینه ای داره که عکس هری ، رون و هرمیون رو در حال فرار نشون میده.خیلی کیفیتش بالاس.

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.