بازیگران

بازداشت بازیگر هری پاتر

به نقل از روزنامه همشهری:

“لندن:بازیگر نقش موذی وینستن کرب در فیلم هری پاتر نیز در میان معترضان دستگیر شده اینگلیسی بود.پلیس مدعی شده است جیمی ویلت(بازیگر یاد شده) به دلیل سرقت از یک فروشگاه و غارت اموال عمومی نیز متهم شده است.ماموران به این اتهام بسنده نکرده و پس از بازرسی منزل پدری وی،چنده گیاه مخدر نیز یافت کرده اند.که نشان میدهد وی این مواد مخدر را کشت و به احتمال زیاد مصرف میکرده است. در اعتراض های انگلیس حدود ۳هزار نفر دستگیر شده اند اما بازداشت این بازیگر ابعاد جدیدی به خبر های مربوط به آن داده است.”

این خبر امروز (پنجشنبه ۲۱ مهر) در روزنامه همشهری به چاپ رسیده است.

با تشکر از کاربر خوب دمنتور M.H.Potter عزیز

119 دیدگاه برای “بازداشت بازیگر هری پاتر

  1. ابرو ما رو برد
    ……………تو سرش
    اصلا لیاقت نداشت
    برای اعتراضش نمی گم؛برا غارتش می گم

  2. راستی یادم رفت بگم
    واقعا از این بازیگر خوشم نمیومد دیگه هیچی
    آبرو هری رو برد آخه تو مدرسمون میگفتن شنیدی یکی از بازیگرای هری پاتر معتاد بوده؟منم سه ساعت از هری دفاع میکردم

  3. سلام میدونین منم تازه سه چهار روزه اومدم
    ولی من یکی دو سال بود دمنتور رو به صورت مهمان میومدم و خوشحالم حالا عضوی از خانواده ی بزرگ دمنتورم

  4. بریتانیا ی کبیر از بیشترین بازیگران رو در دنیا داره.حالم از ویسنت کراب و بازیگرش به هم خورد.

  5. emma_noel97 و parham-m و ana grenjer عزیز عضویتتان را در خانواده ی بسیار بزرگ دمنتور تبریک می گویم .

    sb.human عزیز ،فرق شما با اعضای جدید این است که آنها اعلام کردند که جدیدالورود هستند ولی شما نه (شاید هم گفته اید ولی ما نفهمیده ایم) و با این حال دارید تعداد زیادی نظر می گذارید .خب ، مشکل کار کجاست؟!!
    در ضمن یک سوال شصی: این عکس آواتارت که هی عوض می کنی کیه؟!

    R.J.Lupin جان شما هم عصبانی نشو ، قهر هم نکن
    همچین اتفاقی هم نیوفتاده . کسی که با شما دشمن نیست .
    آن قرمزها (!) یعنی مخالفم. نه اینکه از طرف بدم می آد !

    الستور مودی جان ، شما هم که اگه یک روز آقا میلاد آپ نکنه حالت گرفته می شه! یه کم صبر داشته باش…

    باتشکر از صحبت های Aragon و paradise.potter .

  6. R.J.Lupin عزیز خودت رو ناراحت نکن و کاری به کسی نداشته باش تو نظرت رو دادی حالا هرکی که خواسته منفی داده و هرکی دلش خواسته مثبت داده مهم اینه که تو به نظری که دادی اعتقاد داشته باشی همین کافیه که اگه 1000نفر هم منفی دادن تو ناراحت نشی
    البته اینو هم بگم خیلی ها هستن که دوست دارن همین جوری به بقیه منفی بدن

  7. دورود
    دوستان چرا موضوع رو بزرگش میکنین دووووووووووووست باشیم در صلح زندگی کنیم :)

    sb.human و R.J.Lupin و parham-m شما ها هم به خانواده جادویی ما خوش امدین.
    حالا هم ناراحت نباشین من مطمئنم هیچ کدوم از دوستان جادوگرم از قصد بی توجهی نکردن یا متوجه نشدن یا یادشون رفته ویا هزاران دلیل دیگه…. ولی نیت بی احترامی یا بی توجهی نبوده.
    شما ها هم عضوی از خانواده ما هستین.
    لحظات خوب و لذت بخشی رو برای تازه واردین و هممون در کنار هم ارزومندم.
    ممنون.

  8. سلاممممممم به همه پاتریستای باحال
    من خیلی وقت بود این سایتو دنبال میکردم اما نمیشد که عضو شم…الان بلاخره بعداز تلاش و کوشش های بسیار موفق شدم ;)
    خیلی بچه های توپی هستین و خیلی دوستون دارم…..خیلی خوشحالم که اومدم…..با ارزوی بزرگتر شدن این خانواده :)

  9. حال گرفته به خاطر بروز نشدن دمنتور… خب امید جان nبار گفتن که خبر زیادی باسه انتشار نیست و هر خبری باشه تا حد امکان توی سایت قرارش میدن.
    شما دریابین که اگه نسخه دودیسک DVDاورجینال فیلم هشتم رو می خواین بیان بلاگم که تازه تو لیست سفارش گذاشتم. انصافاً دیگه چیزی نمونده تولیست نباشه… .

  10. یه سوال بی ربط
    واسه شما هم انجمن دمنتور باز نمیشه ؟
    اگه باز میشه می دونید مشکل من چیه که واسم باز نمیشه؟

    1. والله انجمن به کل قاط زده س بعضی موقع هابرای بعضیابازنمیشه وبرای بعضی دیگه بازمیشه خودمنم 3-2باربرام پیش اومده که انجمن برام بازنشده تازه سرعت اینترنتمم2مگه یعنی قطعاًاشکال ازانجمن بوده.

  11. بچه ها به خدا هر کس اینجا نظر میده نظر شخصی خودشه و نباید به خاطر نظرش باهاش بد رفتار بشه مگر اینکه توهین کنه…انتقاد از مدیران دمنتور هم گناه کبیره نیست که…یادمه یه بار یه شخصی اینجا بود به اسم بتمن و گفت از دنیل خوشم نمیاد…همه پوست از سرش کندن…دلیل نمیشه که هر کی اینجا نظرش رو گفت بکوبیمش…این طوری میشه دیکتاتور منشی که الا و بالله باید نظرا یکی باشه…و منفی دادن هم به منزله ی دشمنی نیست…یعنی مخالفم با این نظر…نه اینکه می خوام خرخره ی اون طرف رو بجوم…منفی مثبت مثل اینه که بگی من با این نظر موافقم یا با این نظر مخالفم و نظر دیگه ای دارم…

    راستی حیفم اومد خبر ندم.یکی از دوستانم بهم خبر داد که با آقای اسدزاده مدیرعامل هنرنما صحبت کرده و گفتن قبل از همین سه شنبه هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت اول رو پخش می کنن و اضافه کرد قسمت دوم هم به صورت سورپرایز تا مدتی بعدش توزیع میشه…این خبر رو دوست عزیزم راوی بهم داده…نظرش در وبلاگم موجوده..(همین چهارشنبه ی گذشته ریزموج سیستم هری پاتر رو آزاد کرد)

  12. حالم گرفته س.دمنتوروباهزارامیدوآرزوبازکردم ولی دیدم آپ نکرده.خیلی حالم بده فرضش کنین با این حال گرفته فرداصبح زودبایدبرم دبیرستان.اییییییی

  13. میشه بگین اینجا چه خبره مگه شماها بچه هستین که باید بهتون تبریک گفت الان خود من نزدیک 4 ماهه که عضوم و به لطف خواهر و برادرای عزیز دمنتوریم اصلا احساس تنهایی نکردم دمنتوری ها همه یک خونواده اند و برای هم تفاوت قائل نمیشن پس لطف کنین این افکارای قدیمیو بریزین دور منم به شما دو تا تبریک میگم ولی اگه نظر منو بخاین باید بگم اینجا یک خانواده زندگی میکنه و این حرفا باعث تارحتی خیلی از کاربرا میشه و لطفا دیگه از این حرف ها نزنین تا خواهر و برادر های دمنتوریم مونو ناراحت نکنیم ما اینجا جمع شدیم تا علاقه ی خودمونو نسبت به جی کی رولینگ و هری پاتر نشون بدیم شما ها دارین با این کارا تون خانواده دمنتورو از هم میپاشین خانواده دمنتور از این خانواده ها نیست که با این چیز ها از هم بپاشه شمایی که گفتین با یه نظر کلی آرا منفی گرفتین الان اگه یه نفر اینجا به من منفی بده اصلا ناراحت نمیشم حتی اگه نظرمم حذف شه بازم ناراحت نمیشم چون تمام دوستای خودم نظر شونو اعلام کردن که آیا از این نظر خوششون اومده یا نه و من از این نظراها و آرا خیلی خوش حال میشم چون میدونم حداقل اینجا دوستام بهم اهمیت میدن و و نظر مو میخونن و من براشون ارزش دارم اگه نظر منو بخای باید بگم شما نباید ناراحت شین البته اگه توهین نشه چون نظر دادی که دیگران بخونن نه اینکه بری قابش یگیری ولی بازم باید بگم خانواده دمنتور اصلا خوش حال نمیشه که یکی از افراد خانواده ناراحت شه و از این سایت بره پس بازم بیشتر فکر کن
    و من از شما دوستای خوبم میخام که محیط سایتو با این چیزا خراب نکنین
    وسلام علیکم و رحمت الله و برکاته بالا خره تموم شد چهقدر زیاد بود دستم درد گرفت

  14. ای دل غافل!!
    این جیمی ویلت هم شیره ایه؟؟؟بشوژه پدر اعتیاد که هری پاتری و غیر هری پاتری نمیششناشه…
    (همین مونده یه برنامه بسازن بگن بازیگرای هری پاتر معتاد و دزدن البته بلانسبت)(ازشون بعید نیست!!)
    emma_noel97 جان خوش اومدی.
    sb.human جان شما هم خوش اومدی.
    R.J.Lupin جان شما هم خوش اومدی.
    parham-m جان شما هم خوش اومدی.
    اصلا همه خوش اومدن
    خوب شد؟؟کس دیگه ای نمیخواد بهش خوش آمد بگیم؟؟

    داداش میلاد،دقیقا کدوم نهاد جلوی فروش فیلم هارو گرفته؟اگر بگی شاید بتونم کمک کنم.

  15. منم در جای خودم به emma_noel97 عزیز خوشامد میگم که جزو ما خانواده ی دمنتوری شده است.

  16. sb.human عزیز من همون تازه وارد دیروزی هستم. نمی دونم چرا از این که همه بهم تبریک گفتن این قدر ناراحت شدی ولی به هر حال اصلا برام مهم نیست. فقط این رو بدون که هر دومون تازه به جمع گرم و صمیمی دمنتور پیوستیم، پس می تونیم برای هم دوستای خوبی باشیم. به هر حال ورودت به دمنتور مبارک باشه.
    از همه ی دوستان عزیزی که تبریک گفتن ممنونم.

  17. حالا مگه ما که این همه وقته عضویم چه گل خاصی به سر سایت و هری پاتر زدیم که عضوای جدید نزدن؟!یا مثلا چه رفتار خاصی با قدیمیا میشه که با جدیدا نمیشه؟
    به نظرم هر دوکار خیلی زشته،یکی اینکه بعضیا فکر میکنن اینجا حق آب و گل دارن و میتونن از بالا به بقیه نگاه کنن و یکیم اینکه اونیا که تازه میان فکر میکنن قدیمیا باهم یه طور دیگه ان که با اونا نیستن!
    از هر دو گروه خواهش میکنم که بزرگ شن،این حرفا در شان سایت نیس!

  18. تازه اگه یادتون هم باشه توی فیلم های ششم و هفتم هم نبود
    داشته توی زندان آب خنک میخورده
    ولی اینطور که معلومه هردفعه با سند آزاد میشده

  19. همونطور که اکثر دوستان گفتن دیگه این کارا واسش دیگه عادت شده
    تازه پارسال یادمه یه جایی خوندم توی مدرسه شون هم پخش میکرده
    ممنون بابت خبر

  20. sb.human جان
    حرفات در ارتباط با من و خیلی از دوستان دیگه صدق نمی کنه. واسه ما، شما و دوستانی که لطف کردن و جدیدا به خانواده ملحق شدن همونقدر عزیزید که دوستان قدیمی تر هستن. منتها این وسط شاید بعضی ها باهم دیگه ارتباط بیشتری داشته باشن که ناشی از مدت زمان زیادی هست که با هم دوستن وگرنه همونطوری که هممون می دونیم، توی خانواده دمنتور نه مسئله سنی مطرح هست و نه قدمت عضویت و نه مسئله دختر یا پسر بودن!
    در هر حال اگر چیزی باعث ناراحتیت شده ازت عذر می خوام. ( عضویتت رو هم که پایین بهت تبریک گفتم)
    امیدوارم دیگه ازمون ناراحت نباشی دوست گلم

  21. sb.human جان
    حرفات در ارتباط با من و خیلی از دوستان دیگه صدق نمی کنه. واسه ما، شما و دوستانی که لطف کردن و جدیدا به خانواده ملحق شدن همونقدر عزیزید که دوستان قدیمی تر هستن. منتها این وسط شاید بعضی ها باهم دیگه ارتباط بیشتری داشته باشن که ناشی از مدت زمان زیادی هست که با هم دوستن وگرنه همونطوری که هممون می دونیم، توی خانواده دمنتور نه مسئله سنی مطرح هست و نه قدمت عضویت و نه مسئله دختر یا پسر بودن!
    در هر حال اگر چیزی باعث ناراحتیت شده ازت عذر می خوام. ( عضویتت رو هم که پایین بهت تبریک گفتم)
    امیدوارم دیگه ناراحتی وجود نداشته باشه دوست گلم

  22. R.J.Lupin دوست خوب و عزیزم
    اصلا این فکرو نکن که وجودت موجب صلب آسایش ماست چون چنین چیزی به هیچ عنوان حقیقت نداره. همونطور که خودت گفتی کامنت قبلیت فقط یه نظر شخصی بوده و بس. من هم شک ندارم که دوستان به این خاطر بهت رای منفی دادن که با نظرت مخالف بودن که این چیز عادی هست و دلیل دیگه ای که دارن، علاقه شون به میلاد جان هست نه خدایی نکرده غرض شخصی!
    شما هم عضوی از خانواده ی دمنتوری و صددرصد حق داری نظراتت رو با ما درمیون بذاری. در این مورد به عنوان دوستت بهت پیشنهاد میدم در ارتباط با استفاده از کلماتت دقت بیشتری داشته باشی که سوءتفاهمی پیش نیاد.
    ( البته من در حدی نیستم که بخوام بگم چکار کنی چکار نکنی. این فقط یه پیشنهاد دوستانست.)
    به نظر من شما یکی از کاربران عزیز و صد البته دوست خوب ما هستی و من شخصا از اینکه نظرات شما رو می خونم لذت می برم. امیدوارم تونسته باشم از ناراحتی درت بیارم.

  23. R.J.LOPINعزیز.زیادخودتوناراحت نکن منم تقریبا باتوحس مشترکی دارم.خیلی خوب شد که یه موقعیتی پیش اومد که منم حرف دلمو بزنم.منم الان حدود دوماهه که عضوم ولی هنوز مثل کسی که یه روزه عضوه باهام رفتارمیشه(هرچن به شانس ادمم برمیگرده من که عضوشده بودم یه نفرم بهم تبریک نگف ولی این دوستی که دیروز عضوشدهزارنفر بهش تبریک گفتن.)اگه یه کاربرقدیمی یه سوال کوچیک بپرسه صدنفر جوابشومیدن ولی کاربرای جدید باید چن بار سوالشونو تکرار کنن تا یکی پیداشه جواب بده.بانظرکاربرای قدیمی همه موافقن به ماجدیدا که میرسه صدتادشمن پیدامیکنیم.این کل حرفای من بود امیدوارم بانظرم کسی رو ناراحت نکرده باشم ودرضمن ازدودوستی که ورودموتبریک گفتن بسیار ممنونم.

  24. emma_noel97 جان و sb.human عزیز
    از اینکه لطف کردین و به خانواده ما ملحق شدید تشکر می کنم و بهتون خوش آمد می گم. امیدوار هستم دوستان خیلی خوبی واسه هم باشیم از دوستی باهم لذت ببریم.

  25. راستی یادم رفت بگم که چرا من به خاطر نظری که در پست جو و اما دادم جنابfresh speech گفتن«نمی دونم چند وقته عضو دمنتورید…»من یه نظر دادم حالا با ید جواب بدم چند وقته عضو دمنتورم؟مگه من که تازه یک ماه و خورده ایی عضوم باید چون یه عضو جدیدم این مطلب هی رو سرم کوبیده بشه؟تنها گناه من اینه که یه نظر گذاشتم اما کسی از نظرم خوشش نیومد.بعدش هم که بگم من دو سال میشه که با دمنتور همراهم ولی دل و دماغشو نداشتم عضو بشم و یا به بیان دیگه بلد نبودم عضو بشم.

  26. دوستان من در نظری که در پست جو و اما نوشتم،کاملا نظر شخصیم بود و قبول دارم اون نظر سنجی ای که بالاش گذاشتم کار غلطی بود ولی نمی دونم چرا احساس می کنم دیگه نه دمنتور برای من ارزشی قائله نه کاربراش.اگه فکر می کنین بی دلیل میگم برید ببینین جدیدا هر چی نظر میدم،کمتر از 8 تا منفی نمی گیرم.این در حالیه که قبلا حداقل یه نفر جواب سلامم رو میداد.
    حالا اگه وجود من باعث سلب آسایش شما میشه از الآن به بعد دیگه کامنت نمی ذارم تا موجب آزار خاطرتون نشم.

  27. درود بر هرکی که توی خانواده ی گرم . صمیمی دمنتور اومده با آرزوی بزرگ تر شدن خانواده ی دمنتور

  28. من اولش ترسیدم فکر کردم هری معتاد شده بابا حالا یه اشتباه کوچیک کرده نباید اینفدر سخت گرفت

  29. نظری در مورد این ندارم…هر سال این بازداشته…عادت شده برامون…
    ممنون از میلاد و M.H.Potter پاتر که زحمت این خبر رو کشیدن…
    وemma_noel97 عزیز هنوز صمیمت مون رو ندیدی …این تازه یه قطره از دریای صمیمت بر و بچه های دمنتوره…امیدوارم توی سایت به عنوان یه کاربر بیش تر از یه بازدید کننده بهت خوش بگذره…

    و ببخشید از بر و بچ دمنتور که اینقدر کم نظر میدم…مطمئن باشید همه ی خبرها رو می خونم و نظرا رو دنبال می کنم ولی یه حس بی خاصیتی دارم…حس می کنم نمی تونم چیز به درد بخوری بنویسم برای خبر…بیش تر سعی می کنم با خوندن نظرات لذت ببرم …
    جالبه…هر موقع من هستمfresh جان نیست…هر موقع اون هست من نیستم …و همین طور دو به دو همه نیستیم…

    می دونید دلم برای چه نام های کاربری تنگ شده:mili-legolas …یه حس حال دیگه ای داره دیدنش تا میلاد به عنوان مدیر…دلم برای نظراتت تنگ شده میلاد جان…چی میشه شما هم نظر بدی…مگه مدیر نمی تونه نظر بده؟؟؟؟

    1. چشم Aragon عزیز، من هم سعی می کنم از این به بعد تو اکثر خبرها نظرم رو بگذارم ولب خب نمی تونم اسم کاربریم رو عوض کنم ترجیحا همین میلاد باشه بهتره.
      گرچه خودم دلم برای mili_legolas تنگ شده
      بازم ممنون از تو و همه کاربرای عزیز دمنتور که انقدر لطف دارند.

  30. night girl
    حتما ولدمورت توی گریفیندور بود دیگه.
    اسلیتیرین درسته قوی ولی تهش یکم زیر رو رو میکشه

  31. جا داره که همین جا از تمام دوستان عزیز و جدیدم(nox,shahinpotter,parastoo snape,poenix,fresh speech وآریو برزن…) تشکر کنم.
    میدونستم جمع دمنتوریا گرم و صمیمیه ولی نمیدونستم دیگه اینقدر!!!!!

  32. نمیدونم ولی با پدر کشتگی که اینا با هری دارن من این خبر از روزنامه های خارجی نبینم باور نمیکنم چرا یه بازیگر که کلی هم از این نقش پول دراورده و معروف شده باید همچین کاری کنه

  33. سلام به همه دوستان عزیز خودم این اولین نظر من تو این سایت واقعا زیبا هست من خیلی وقت بود عضو بودم ولی نظر نمی ذاشتم یعنی نمی تونستم چون هروقت به این سایت سر میزدم و مطالب رو می خوندم یک جور حس غریب بهم دست می داد و منو بغض می گرفت نمی دونم چرا ولی من خیلی به هری پاتر وابسته شدم هر چند از گاهی یا کتاب ها رو می خونم یا فیلم هاش رو می بینم تا کمی آروم بگیرم فعلا که منتظر پاتر مور هستم تا برای عموم باز بشه امید وارم این سایت برای مدت طولانی به راهش ادامه بده الان حس می کنم کمی آروم تر شدم. دوباره از دوستان عزیز که این سایت رو راه انداختن تشکر صمیمانه می کنم.

  34. چه آدم مزخرفی بود…

    با این که کرب همچین نقش خوبی هم نیس ولی بازم حیف اون نقش که دادن به این…:دی

    ممنون از خبر…
    ناراحت کننده بود :(

  35. واقعا آبروی هری پاتر رو برده.من از اولش هم نه از کراب خوشم میومد نه از بازیگرش.همون بهتر که توی کتاب آخر کشته شد و توی تظاهرات هم دستگیر شدو واقعا برای عوامل هری پاتر متاسفم که با چنین آدمی کار می کردن.

  36. دوستان پیداش کردم گندکاری قبلی این آقارو هم پیدا کردم.
    تاریخ:فروردین 1388
    جیمی ویلت که در فیلم های هری پاتر نقش وینسنت کراب را بازی می کند، پنجشنبه گذشته به همراه دوستانش توسط پلیس به دلیل حمل حشیش در جاده دستگیر شد. به دنبال این ماجرا، پلیس خانه این بازیگر را بازرسی کرد که در آنجا حجم زیادی از حشیش و مواد تولیدی آن کشف شد.

    به گزارش شبکه خبری BBC، جیمی به قید وثیقه آزاد شده است و دادگاه او در ماه جولای برگزار خواهد شد. خبرهای بیشتر در این مورد را در آینده به اطلاع شما خواهیم رساند

  37. کی میخواد فروشگاه باز شه تایید کنه یا نظر بده.
    ببینیم آیا ما واسه میلاد و بقیه مهم هستیم یا نه

    1. mehdi عزیز بارها و بارها اعلام کردیم که بازگشایی فروشگاه احتیاج به خاصی دارد که این شرایط باید محیا باشه مطمئن باشید اگر می شد ما خودمون بیشتر از همه شما دوستان علاقه به باز بودن فروشگاه داریم چون تنها منبع درآمد دمنتور همین فروشگاه است دوست عزیز.

  38. خجالت هم خوب چیزیه باید از خودش خجالت بکشه
    احتمالا کلاه گروهبندی اشتباه کرده چون توی اسلیترین از این جور ادمای بوووووووووووووووووووووووووووق پیدا نمی شن!!!!

  39. این که کلا یه چیزیش میشه! فکر کنم فبلا هم یه کاری کرده بود، نه؟ دقیقا یادم نیست، تو همشهری جوان نوشته بود.
    ممنون از خبر

  40. ممنون از خبر
    لازم نیست همه چیز رو باهم قاطی کنیم فیلمی که هزارتا بازیگر داشته حالا یه بازیگرش هم اینجوری از آب دراومده
    یه ضرب المثل هست که میگه:”هر مسجدی یه w.cداره”!!!

  41. راستی باید به emma_noel97 عزیز هم خوش آمد بگم و از تمام دوستانی که مطالب سایت رو میخونن ولی عضو نیستن دعوت کنم که عضو بشن تا ما هم از نظراتشون استفاده کنیم و روز به روز هم خانواده ی دمنتور بزرگتر بشه
    بابت خبر از آقا میلاد و M.H.Potter عزیز هم تشکر میکنم

  42. مگه این یارو طرفدار هم داره که جمع شدن برای اعتراض ؟
    من که از همون اول از خودش نفرت داشتم وقتی این مطلب رو خوندم نفرتم بیشتر هم شد

  43. واقعا آبروی هری پاتر رو برده
    چند سال پیش هم من تو مجله ی شوکا که مخصوص هری پاتر بود خوندم که نوشته بود ای یارو رو به خاطر استعمال مواد مخدر گرفتن
    خودش به درک ولی با این کارش اسم هری پاتر رو بدنام میکنه

  44. دورود
    واقعا جای تاسف داره.
    اره منم از سابقه قشنگش با خبرم.
    یکی نیست بگه ابله تو که کشت مواد داری تو خونت واسه چی میری تو معترضا
    تو به چی معترضی؟شهرت نداشتی؟پول نداشتی؟مواد نمیرسیده بهت ؟ازادی نداشتی؟چی نداشتی….
    بیخودی این همه ابرو ریزی هم کرده.
    ای بابا چی بگم بعضی ها خوشی میزنه زیر دلشون.
    emma_noel97 خوش امدی به خانواده جادویی ما.
    مرسی از خبر.

  45. خاک بر سر خرش کنن.فکر ما ها رو نکرده تلف میشیم؟
    خودش که هیچ آبرو هری پاتر رو برو مردیکه ی دیوانه.ازهمون اول ازش خوشم نمیومد.یه گیری تو کارش بود…

  46. ااااااااا.آرره همین امشب خبرو خوندم تو روزنامه!سرعت اطلاع رسانیتون بیسته…..
    مرسی

  47. خودش که به درک هر غلطی میخواد بکنه.بدیش اینه که مثل عنوان خبر این یارو رو به نام بازیگر هری پاتر میشناسن که مایه ننگه و اگر نه خودش که پخی نیست.
    دوست عزیز به جمع ما خوش اومدی
    امیدوارم که لحظاته خوبی با هم داشته باشیم

  48. ماشاالله!!!
    از هر انگشتش یه هنر میریزه:
    سرقت از فروشگاه…
    شرکت در تظاهرات غیر قانونی…
    کشت مواد مخدر…
    غارت اموال عمومی…
    استعمال مواد مخدر…
    بازی کردن تو هری پاتر…

    ممنون از میلاد و محمد حسن…

  49. واقعا خاک بسر بیشعورش فک کنم اصلا همین که این نقشرو داشت باید دستگیرش میکردن ابله چه فکری کرده بود اون گامبوی ……. همون بهتر واسه این جور کارا حبس ابد نمیکننش اگگه محکوم به حبس ابد بشه واقعا حقشه معتاد!!!!!!!!!!!!

  50. بابا این اسکول سرفیلمبرداری فیلم آخرم ازش موادگرفته بودن وبرای همین مجبورشدن به جاش بلیز زابینی روتوفیلم بیارن وگویل هم جاش بکشن.

  51. دوست عزیزemma_noel97 به جمع گرم و صمیمی دمنتور خوش آمدی
    نه شما یه ساله میاید دمنتور پس خوشحالم که عضو شدید و اولین دیدگاه خودتونو ثبت کردید

  52. گرچه این کراب اصلا تو هری پاتر نقش مهمی نداشته ولی از اونجایی که جز هری پاتر بوده مایه ننگ ماست و خیلی ناراحت ککندس نه به خاطر دستگیری این فرد به خاطر دستگیری فردی که در هری پاتر یه نقش کوچیک داشته
    با این حال امیدوارم چن روز دیگه منتقدا نگن بیا بازیگرای هری پاتر اغتشاشگر و مواد فروش و….هستند

  53. اینا با این کاراشون اسم هری پاترو تو ذهن بعضی از ادما خراب میکنن !!!!!

    emma_noel97 عزیز خوش اومدی

  54. فاجعه ای است جبران ناپذیر!!! بر پیکر ما هری پاتریست ها!!!
    صدا و سیما می گفت هوادارای پرشورش این بازیگره همه جلوی دفتر سازمان ملل در انگلستان و خیابان های اطراف تجمع و اعتراض کردن!!!!!!!!!!!!!!!!

    moorche_h کاملآ باهات موافقم

  55. وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه بد!

  56. سلام دوستان
    بعد از 5 روز باز اومدم

    مرسی از خبر

    به نظر من این ادما مایه ی ننگ حماسه ی هری پاتر اند

    میلاد جان وM.H.POTTER عزیز متشکر

  57. آها!
    یه چیزی …
    من همیشه خوشحال میشم وقتی میبینم یکی دیگه به جمع ما اضافه میشه … چون یه فکر تازه ست… یه سلیقه جدیده و به پیشرفت سایت کمک میکنه … از طرف خودم به emma_noel97 عزیز خوش آمد میگم …
    “”آریوبرزن”” … هاهاها … ایول بابا! … ترکیدم از خنده! … هاهاها … آره دیگه از فردا طرفداراش اعتصاب غذا می کنن! … هاهاها!

  58. این آقا بدجوری توی نقشش گیر کرده اگه اشتباه نکنم دو سال پیش هم به خاطر قاچاق مواد مخدر بازداشت شده بود.

  59. آریوبرزن عزیز حالا این غول بیابونی چی هست که بخواد طرفدار داشته باشه…….مرسی اقامیلاد.

  60. واقعا که…
    منم امروز توی روزنامه خوندم.
    از تنها چیزی که ناراحت شدم این بود که اسم هری پاتر جزء این خبر بود.
    مرسی از دوست خوبمM.H.Potter و میلاد جان

  61. سلام
    فکر کنم قبلا هم دستگیر شده بود …
    روزنامه ی اسمشو نبر به دلایل سیاسی پای این قضیه رو وسط کشیده و اگر نه این یارو تو تمام فیلم های هری پاتر جمعا 2 دقیقه هم بازی نکرده…
    ولی واقعا خیلی زشته که کسی که اسم هری پاتر روشه… به جرم “غارت اموال عمومی و اعتیاد” گرفته بشه …
    M.H.Potter عزیز ممنون
    میلاد جان عالی بود!

  62. سلام. من همین الان عضو سایت شدم. البته من حدود یک سال میشه که دمنتورو میشناسم ولی تازه عضو شدم.
    چه جالب! من که حالم از کراب به هم می خوره بنابراین برام فرقی نمی کنه!
    ممنون از به روز رسانی سریعتون.

    1. خواهش میکنم به اسلیترینی ها توهین نکنین.من خودم اسلیترینی هستم(تو پاترمور) و کارهای یک نفر به همه ی اعضای گروه ربط نداره.

      1. دوست عزیز لطفا رعایت کنید، شما که به عنوان یک کاربر از شرایط دمنتور خبر دارید و خودتون هم می دونید این بحث ها جاش در دیدگاه های سایت نیست

  63. بازیگر مهمی نبود که دستگیر به یا نشه
    تو فیلم 8 که به جاش یه نفر دیگه رو اوردن کاملا هم ضایع بود
    حالا که همه چی تموم شده

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.