پاترمور

ساخت پاترموری بهتر

ساعاتی قبل وبلاگ پاترمور آخرین خبر خود را با عنوان “ساخت پاترموری بهتر” منتشر کرد. در این پست به بازخوردهایی که توسط کاربران نسخه آزمایشی به دست مدیران سایت و اخبار آینده این سایت نقل شده است که در ادامه این خبر می توانید ترجمه خلاصه ای از این خبر را مطالعه کنید.

ساخت پاترموری بهتر

از زمانی که ما پاترمور را با یک میلیون کاربر نسخه آزمایشی خود تاسیس کردیم، بازخوردهایی شگفت انگیز، اظهار نظرات سازنده و دیدگاه های جالبی را دریافت کردیم. همه اینها در کنار هم می توانند کمک زیادی برای بازگشایی بهتر پاترمور بر روی همگان کنند.

پس از مطالعه جدی بر روی اطلاعاتی که در دوره فعالیت آزمایشی جمع آوری کردیم، حالا می توانیم با دسترسی بهتر و راحت تر به استقبال بازگشایی سایت برویم. این به این معنی است که سایت برای کاربران جدید در آینده ای نزدیک امکان پذیر نیست. اما مطمئن باشید ثبت نام در سایت در اسرع وقت در دسترس قرار خواهد گرفت.

قسمتی از کار ما در ساخت پاترموری بهتر در روز چهارشنبه ۲ نوامبر (۱۱ آبان) اتفاق می افتد و در این روز سایت به علت بررسی و کار بر روی پاترموری بهتر برای ساعاتی غیر قابل دسترس هست.

ما در وبلاگ صفحه ای جدید راه اندازی کردیم که می توانید در آن بخشی از اطلاعات نسخه آزمایشی و پاسخ برخی از سوالات متداول در نسخه آزمایشی را در آن مشاهده کنید. اسم این بخش سوالات مشترک نسخه آزمایشی است. اطلاعات راه اندازی مجدد نسخه آزمایشی ما در این صفحه و در حساب توییتر پاترمور به روز رسانی خواهد شد.

بنابراین پاترمور هنوز برای بازگشایی و دریافت کاربر جدید آماده نشده است. از همه شما کسانی که منتظر ثبت نام در پاترمور هستید می خواهیم تشکر کنیم. مطمئن باشید ما سخت مشغول کار بر روی بازگشایی سایت هستیم به طوری که شما را به هیجان بیاندازد. مطمئن باشید که در اولین زمان ممکن بازگشایی برای شما انجام خواهد شد.

 

حساب توییتر پاترمور.

صفحه سوالات مشترک نسخه آزمایشی پاترمور.

خبر ساخت پاترموری بهتر در وبلاگ پاترمور.

55 دیدگاه برای “ساخت پاترموری بهتر

  1. خیلی ببخشید ولی چون من دیر عضو دمنتور شدم نتونستم عضو پاترمور شوم میشه که لطفا بگید که چجوری میتونم عضو پاترمور شوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون.

  2. من که تو تابستون واسم ایمیل خوشامد گویی اومد .واقعا پاتر مور سایت باحالیه وقتی که افتادم تو گریفیندور و یا وقتی چوبدستی درخت سیب و قلب اژدها رو خریدم…پاترمور واقعا دریه به سمت دنیایی که باحاش زندگی کردیم حالا هم که می خوان بهترش کنن عالیهههههه ببخشید زیاد حرف زدم

  3. بیسبرانه مشتاقم پاترمور جدید رو ببینم هر چند که ندیدمش اما میدونم و باور دارم که پاترمور باعث میشه ما بیشتر از همیشه وارد دنیای هری بشیم و یقین دارم هنگامی که پاترمور رسما شرو به کار کنه بخشی از زندگی روز مره ما خواهد شد فقط امید وارم ای اسزع وقط هرچه زودتر برسه

  4. خوش به حال اونایی که زودتر تو پاترمور ثبت نام کردن.
    من که هنوزم متظرم که باز بشه.

    ممنون از خبر.

  5. وااااااااااااااااای
    همش صبر کنیم
    خوب نمی خوایم پاتر مور بهتری داشته با شیم فقط می خواهیم باز بشه

  6. یادم یاد یه مقه امید یک ژست در باره رولینگ ذاشت که یک دوست عزیز گفت :برای این که میترسه یک کتاب بنویسه وکتابش جالب نشه دیگه نمینویسه
    من اون موقه این حرف رو قبول نداشتم ولی این حرف الان باور کردنش آسون تره

  7. به نظرمن بهتره رولینگ این پاترمور روبی خیال بشه وبه جاش یه کتاب جدیدبنویسه احتمالاًمیترسه کتاب جدیدش به موفقیت هری پاترنرسه که خوب این طبیعیه واکثرنویسندگان بزرگ ازاین بابت میترسن که دنیایی که ساختن باکارجدیدشون خراب بشه واون کارجدیدهم به موفقیت نرسه.ولی ما ازهمینجابه رولینگ میگیم که ماپشتش هستیم وقلم جادوییش انقدرقوی هست که دنیای جدیدی به خوبی هری پاترخلق کنه.حتماالان میگیدهیچی به پای هری پاترنمیرسه ولی توجه داشته باشیدکه همین هری پاترهم رولینگ نوشت پس مطمئناًمیتونه دوباره یک چیزی مثل هری پاتربنویسه مخصوصاًاین که قلم جادوییش بعدازنوشتن7جلدکتاب فوق العاده خیلی قوی تروپخته ترازقبل شده.

  8. من که کلا نفهمیدم بلاخره کی را میفته و چی می خوان توش آپ کنن . بیخیال شدم کلا . اقا خیلی بده دیگه وقتی از کنار سیدی فروشی ها رد میشم هیچ ذوقی ندارم چون دیگه هری پاتری نیس که بخوام بخرم هر چند هری فراموش نشدنیه آه .

  9. نمیدونم چطوری میخوان دوئل بزارن!
    اگه انلاین باشه که احتیاج به اینترنت پرسرعت داره و دست ما دایل اپی ها میمونه تو پوست گردو.

  10. درود بر پاترمور و رولینگ.
    ولی من ترجیح میدادم رولینگ به جای درگیر کردن خودش با پاترمور یه کتاب جدید مینوشت.

  11. خیر پاترمور همین الانشم به ما رسیده.
    من که تو این پروفایلهای روزهای تولد کلی به دانش پاتریم افزوده شد.

  12. ای کاش می تونستیم ثبت نام کنیم…. وقتی باز شد لطفا هر جوری شده بهمون اطلاع بدید.

  13. همه اش الکیه. باور نکنید. تازه این جوری که دوستان میگن خیلی هم سایت جذابی نیست. به هر حال امید وارم سایتش بهتر شه و زودتر بازشه که نمیشه!!!

  14. این طور که دوستان میگن فقط تا هفته اول جذابیت داره
    خدا کنه واسه ما اینجوری نباشه یا حداقل با تغییراتی که توش بوجود میارن بتونن جذاب ترش کنن

  15. همش وعده و وعید دروغ . خب مگه نگفتید تا اواخر اوکتبر میتونیم ثبت نام کنیم. ما هم کل تابستون رو به امید آخر اوکتبر صبر کردیم. حالا شما اومدید میگید در آینده ای نزدیک ثبت نام امکان پذیر نیست الحق که مردم رو سر کار گذاشتید . اصلا بیخیال پاترمور همین دمنتور خودمون از صد تا پاتر مور بهتره.هم نویسنده هاش . هم عضو هاش . هم محتویاتش. اگه بد میگم فلفل بریز تو دهنم. والا!! .مرسی آقا میلاد.

  16. حقیقت اینه که پاترمور آزمایشی فقط تا هفته ی اول ورود جذابیت بالایی برای من و شاید اکثر کاربرانش داشت و بعد از یک هفته دیگه معجون ساختن که تنها کار موجود در پاتر مور آزمایشی بود خیلی تکراری شد…اما خوب اینکه بتونیم به فصل های 2و3و…بریم و دوئل کنیم و احتمالا معجون های گوناگون تری بسازیم مطمئنا پاترمور رو به سایتی جذاب تر تبدیل میکنه…
    اما اگه مثلا توی پاترمور کلاس درس برگزار بشه هم خیلی خوبه…مثلا ورد ها و معجون ها قبل از دسترسی برای ساختنش به دست ما،توسط استاد های مربوطه اش به طور تصویری آموزش داده بشه…اینطوری با زبان بی زبانی هم میشه از 40-50%پاترمور استفاده کنیم…
    ممنون از خبر

  17. من اوایل خیلی دلم می خواست عضو بشم ولی از بس دارن لفتش میدن دیگه حسش نیست برم عضو شوم

  18. ها؟کی بالاخره؟بابا نمیخوان راش بندازن از همین الان بگن که ما بیخود دلمونو خوش نکنیم دیگه این کارا چیه اخه؟
    ممنون از خبر

  19. خیلی نامردیه!!! من که حاضرم هرجوری هست فقط سریع وارد بشم!! همینجوریشم واسه من یه رویاس دیگه چه برسه بخوان هیجان انگیزشم بکنن!!

  20. من که دیگه تحمل ندارم.کاش زودتر باز میشد
    البه حق هم دارم کنترل این سایت واقعا سخته.
    در هر حال کاش زود تر باز شه!
    ممنون از خبر میلاد جان

  21. حق دارند.واقعا سخته.آخه هر سایت(بازی یا هر چیز دیگه)وقتی تعداد کاربر هاش زیاد میشه هنگ میکنه و اگه همه با هم استفاده کنن سرورش قاطی میکنه و باید روز به روز بهتر و پیشرفته ترش کنن به خاطر همین داشتن بیش از 240 هزار کاربر و استفاده ی همزمان بیشتر اون ها، کنترل کردنش اونم برای سایت تازه کار پاترمور واقعا سخته.تازه باید به فکر پیشرفت و بهبود سایت هم باشن!
    من که فکر نمیکنم نسخه ی همگانی یه این زودی ها باز بشه.

  22. به دلم افتاده که تو همون روزهای اول باز کردن سایت دوباره یه مشکلی توش پیش میاد و چند ماه دوباره عقب میفته

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.