پاترمور

سوالات متداول پاترمور

اگر از کاربران نسخه آزمایشی پاترمور هستید بهتره که این خبر را بخوانید.

جمله بالا اولین جمله از آخرین خبر وبلاگ پاترمور هست. شنبه وبلاگ پاتر مور با خبری که عنوان آن ” پاسخ به سوالات متداول کاربران پاترمور” به روز رسانی شد. سایت پاترمور که به علت تعمیرات و رفع نقص های فنی به مدت سه روز بسته بود، روز گذشته مجددا برای کاربران نسخه آزمایشی خود بازگشایی شد تا کاربران فعال این وب سایت به قعالیت خود ادامه دهند. در این خبر اطلاع داده شده است که بیشتر به روز رسانی های سخت افزاری و نرم افزاری های سایت انجام شده است و اگر در مراحل اجرای سایت دچار مشکلی شدید در آینده ای نزدیک این مشکلات هم بر طرف خواهند شد.

از همه کاربران خواسته شده بار دیگر شروع به گذراندن قسمت های داستان، گذاشتن دیدگاه، تعامل با دوستان، دم کردن معجون و کارهای متداول در پاترمور تا از این طریق کمک به روند پیشرفت این به روز رسانی کنید. در چند روز آینده قصد نظارت نزدیک به اجرای پاترمور را داریم تا متوجه کار سایت همراه با این به روزرسانی شویم.

همچنین دوستان می توانند از اینجا به این خبر این وبلاگ رفته و در قسمت پاسخ به برخی سوالات متداول پاترمور (Some Common Pottermore enquiries)، در صورت داشتن سوال به جواب خود برسند.

34 دیدگاه برای “سوالات متداول پاترمور

  1. سلام.من تازه عضو این سایت شدم.یعنی یه دو سه سالی هست که از دنیای هری فاصله گرفتم.ولی وقتی قضیه ی پاتر مورو شنیدم کلی حالم گرفته شد که دیر جنبیدم.منم موافقم که بدقولی تو انجام یک کار آثار سوء خیلی بدی رومیزاره.در هر صورت امیدوارم هر چه زودتر راه بیفته!!!!

    راستی یه نکته ای:من مجموعه فیلمای هری پاتر 1 تا 6 رو کامل دارم.7تا دیسک بلوری میشه.پارسال از آمریکا واسم آوردن.با صداقت تمام تا الان یه بار هم دیده نشده.ایمیج هم گرفته نشده.هر دیسک بین 30 تا 40 گیگ حجمشه!!!!خودم 90 تومن خریدم.الام بعلت مشکلات با تخفیف ویژه میفروشم.هر کی خواست بگه تا من شمارمو سند کنم تا هماهنگ کنیم.

  2. سلام
    واقعا متشکرم از سایت باحالتون.می خواستم یه چیزی بگم. هری پاتر کتابیه برای همه ی دوره ها و زمانها. و من مطمئنم وقتی نسلهای بعد ما هم این کتابو میخونن مثل ما عاشقش مییشن.
    مرسی

  3. به امید روزی که تمام طرفدار های هری پاتر بتونن برن به هاگوارتز
    پاتر مور هم راه ارتباطی مون باشه

  4. واقعآ با اینکه از اکانت گریفیندورم استفاده نمی کنم ولی جذابیتی برام نداره حتی اگه اکانت اسلیترین باشه
    جذابیتش مال 12-13 ساله هاست که نه دغدغه کنکور و سربازی و…… دارن نه چیز دیگه هم اینکه 12-13 ساله ها تازه با هری پاتر آشنا شدن و کشف چیزها براشون جالبه(درباره هری پاتر) ولی ماها همه چیز رو کشف کردیم
    خود من بارها و بارها بازیهاشو تموم کردم………….

  5. باز خوش به حال اونایی که عضو اند,این رولینگم چه گیری داده به این معجون,اسنیپ که معلم بود اینجوری نبود که این هست.مگه یه معجون چیه؟ قراره درست کنیم به دوستان بدیم که بگن هری پاتر خوبه.

  6. من از پاتر مور چیز زیادی نصیبم نشد جز خبر هاش که تو دمنتور میخوندم
    امیدوارم کسایی که استفاده میکنن یاد ما هم باشن
    ان شاالله نوبت ما هم میشه

    1. خواهش میکنم.
      تا اونجایی که من میدونم فیلم آخر از همه پرهزینه تر بود.
      به خبرهای تلتکست نمیشه اعتماد کرد. بعید نیست آمارش مربوط به 2سال پیش بوده باشه.

  7. واقعیتش من وقتی پاترمور رو دیدم به ایران بالیدم که می تونه کار های جدیدی در مورد هری پاتر بسازه و خوشحالم که روز به روزم داره جلوتر میره.

  8. جوآن جان یک پیشنهادازیکی ازطرفدارانت:بهترنیست این پاترمورو ول کنی و وقتت رو رونوشتن کتاب جدیدی بزاری؟ ناسلامتی4ساله که کتابی ازبزرگترین نویسنده ی قرن منتشرنشده.

  9. 1- عید همه مبارک
    2- پس این سفارشا چی شد؟ به فانتزیا ایمیل میدم کسی جواب نمیده.
    3- لعنت به این پاترمور که هیچ سودی واسه ما نداشته و فقط بهونه ای شده واسه رولینگ.

  10. با نظر M@hy@r موافقم ، برای کسانی که بالاس 20 سال دارن ، پاترمور جذابیت زیادی نداره. کلاً هفته ی اول باحاله ، بعد از گذروندن مراحل داستان و گروه بندی جذابیتشو از دست می ده!!! :-(

  11. ممنون بابت خبر
    قول میدم تا کریسمس پاترمور باز نمیشه
    تمام این کارها برای باز شدن پاترمور تا کریسمسه
    آخه چه موقعیتی از این بهتر؟

  12. به نظر من واقعا اگه بخواد این جوری ادامه بده طرفدارانش زده میشن چون صبر کردن همه یه اندازه ای داره دیگه من که خودم دارم کم کم جوش میارم

  13. وای ………………….
    این رولینگ هم ما رو کشت.!!! پس کی می تونیم ما هم ثبت نام کنیم. اه……………….

  14. ای بابا! پس کی ما هم می تونیم تو این سایت عصو شیم؟ ها؟ دیگه داره اعصابم خورد می شه ها!
    نه وافعا خیلی دلم می خواد زودتر باز شه
    ممنون

  15. ممنون داش میلاد
    پس کی این پاترمور برای همه باز میشه
    دوستان توجه کنید حتی اگه برای همه هم باز بشه بازم همون روز اول نمیشه ازش استفاده کرد چرا؟ چون خیلیا میخوان ثبت نام کنند و پاتر مور هم باید کد فعال سازی بفرسته که طول میکشه تا برای همه بفرسته
    یه سری هم به صفحه 582 تلتکس شبکه 3 بزنید

    1. باتشکر از اطلاع رسانی!
      کی بشه ما هم رنگ این پاترمور رو به خودمون ببینیم!

      shahinpotter عزیز، مگه تلتکس چه خبره؟!
      یه اطلاع رسانی بکنید، با تلتکس در دسترس نداریم فعلا!
      ممنون!

      1. Severus Potterعزیز تلتکس لیست ده فیلم پرهزینه تاریخ رو نوشته بود که هری پاتر 6 رتبه 6 بود
        چند وقت پیش هم قسمت موفقیت تلتکس اسم رولینگ رو نوشته بود

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.