عوامل فیلم

پروژه جدید دیوید یتس و بونی رایت

دیوید یتس کارگردان ۴ فیلم آخر از مجموعه فیلم های هری پاتر به مجموعه “دکتر هو” پیوست.

طی گزارشی از سایت ماگل نت این کارگردان که مجموعه موفق هری پاتر را در کارنامه خود دارد، برای ساخت فصل جدید سریال بریتانیایی دکتر هو (Doctor Who) به این مجموعه پیوست این سریال که به شخصیت دکتری می پردازد که با یکی از آن باجه های قدیمی پلیس انگلیس در زمان سفر می کند، یکی از سریال های پر بیننده در بریتانیا می باشد و کسی که نقش اول این سریال را ایفا می کند برای ما طرفداران هری پاتر غریبه نیست. زیرا این شخصیت را دیوید تنت (David Tannet) بازیگر نقش بارتی کراوچ پسر در فیلم هری پاتر و جام آتش ایفا می کند.

 

بانی رایت بازیگر نقش جینی ویزلی در مجموعه فیلم های هری پاتر، فیلمی را آماده نمایش دارد با نام “جغرافیایی از قلب سوخته” که قرار است در سال ۲۰۱۲ اکران شود چند ساعت پیش سایت اسنیچ سیکر ۷ عکس جدید از این بازیگر را در این فیلم در سایت خود قرار داد که می توانید این عکس ها را از اینجا در سایت اسنیچ سیکر مشاهده کنید.

49 دیدگاه برای “پروژه جدید دیوید یتس و بونی رایت

  1. ببخشیییید !!! بانی جان ! خواهرم ! زشته ! عزیزم بده ! خجالت بکش ! اون از دانیل این از این ؟؟؟ الآنت اینه دوسبا بعدت چی میخواد باشه ؟؟؟
    تو و دانیل دوتاتون اونین که جاش این جا نیست بگم !!! اولش (ه) داره !
    بی ادبا ! خجالت داره ! خواهر ! برادر ! زشته !

  2. میگم حالا این پسره تو این سری جدید بازی میکنه؟

    من رو باش که به مامانم می گفتم مامان این پسره مرده…!

  3. من فکر کردم این دوتا توی یه فیلم میخوان با هم کار کنن.راستش منم چندان دل خوشی از بانی ندارم.خیلی بیخوده

  4. نظر s.b human یکی از بهترین نظر هاست,واقعا بانی بی احساسه.از رفتارش وقتی دید هری نمرده معلومه.

  5. amir GRYFFINDOR تیکه باحالی انداختی !!!!!

    بعضی دوستان یه جوری این دوتا بدبخت رو نفرین میکنن که انگار باهاشون پدر کشتگی دارن نکنین تورو خدا این کارو (!!) خب در حد توانشون زحمت کشیدن نمیتونن که خودشون رو بکشن دیگه !

  6. منم خیلی از بانی رایت خوشم نمیاد و به نظرم قیافش هم خیلی زیبا نیست
    و هیچ استعدادی هم نداره ولی بازم امیدوارم موفق باشه
    از کارگردانی دیوید یتس هم خیلی خوشم نمیاد بعضی جاهای فیلم رو عالی در میاره ولی بعضی جاها رو واقعا گند میزنه امیدوارم اونم موفق باشه

  7. ممنون ازخبرداش میلاد.ازعکس هاش معلومه که ازاین فیلم های مزخرف تینیجری هست البته اگه بانی رایت تینیجری بازی نکنه پس چی بازی کنه؟بازیش خیلی مزخرف وخشکه وهیچ استعدادبازیگری نداره.فقط خیلی خوشکله که متأسفانه برای فیلم های تینیجری فقط خوشکلی بازیگرمهمه نه استعدادبازیگریش.

      1. فونیکس جان فیلم های تینیجری به فیلم های سبک نوجوانانه میگن درواقع به فیلم های ضعیف درباره ی عشق های الکی ومسخره ی دوره ی نوجوانی میگن که هیچ محتوایی ندارن ودرواقع جزصحنه های فلان چیزی ندارن هرکی هم میره این فیلماروببینه یک نوجوان مجرده که به خاطرصحنه های فلان میره این فیلمارومیبینه.

  8. اول که خبرو دیدم فکر کردم دوتایی با هم یه پروژه دارن.
    امیدوارم موفق باشن ولی هیچ چیز مثل هری پاتر نمی شه.
    ممنون

  9. ییتس که عمراً بتونه دیگه فیلمی مثل هری پاتر پیدا کنه.قرار بود یکی از رمان های استفان کینگ رو به فیلم تبدیل کنه چی شد؟؟؟؟حداقل با اون کار می تونست یه ذره جای پای خودش رو محکم کنه ولی باز هم برگشت به سریال سازی!!!!!!

    از نظر من بونی رایت هم یکی از بی استعداد ترین بازیگر های مجموعه فیلم های هری پاتره.اون چهره ی بدون احساسش در زمان مرگ فرد در قسمت دوم هیچ وقت یادم نمیره.گریه ی روپرت در اون صحنه مو به تن آدم سیخ می کنه ولی بونی رایت هیچ…

    بیش تر از همه منتظر فیلم دنیل هستم بعد اما…

  10. از تیتر خبر فکر کردم که دیوید و بانی با هم دارن تو یه پروژه همکاری می کنن(کژتابی داره!!!)
    به به! چشم دل هری روشن با این زنی که گرفته!!!D:
    و در آخر دلم برای همتون تنگ شده بود اخه یه چند وقتی بود که نمیتونستم تو حساب کاربری خودم وارد شم و همش من رو به عنوان مهمان میشناخت و البته هنوزم نمیتونم با گوگل کروم وارد شم و دارم با یه مرور گر دیگه کار میکنم.

    1. دوست عزیزاین مشکل چندبارهم برای من پیش اومده وتودیدگاه هام بهش اشاره کردم ولی متأسفانه تلاشی برای حل مشکل نشده.هروقت لوگین کردی وبازسایت توروبه عنوان مهمان حساب کردCtrl+F5روبزن مشکلت حل میشه منم هروقت سایت برام اینجوریه این کارومیکنم وسایت منوبانام کاربریم میشناسه.

  11. به نظر من از بین بازیگرهای فیلم هری پاتر فقط دنیل و روپرت و اما موفق تر هستند و فعلا دنیل از همه شون جلوتره
    روپرت و اما و بانی هم فیلم های جدیدی بازی کردند ولی همه شون جز فیلم های دست دوم سومی هستند

  12. خوبه…. اما خوب فکرنمیکنم حتی اگه تمامی بازیگران و دست اندرکاران هری پاتر تو یه فیلم جمع بشن هم بتونن دوباره چیزی مشابه به هری پاتر رو بسازن..!
    موفق باشن.
    ممنون

  13. خوووووویه ! حداقل فیلم های هری پاتر باعث شده اند هر کس که توی این فیلمها بازی کرده به یه نون و نوایی برسه ! انشاء … خدا اساس ظلم و کفر را برچینه و هر کی کفر می ورزه رو اگر قابل هدایته هدایت وگر نه نیست نابود بکنه !

  14. هری پاتر یه حماسه تکرار نشدنیه

    قطعا کسایی که تو فیلماش بازی کردن حسابی میبرن

    دنیل رو ببینید… هنوز با عوامل وداع نکرده واسه یه فیلم دیگه خواسته بودنش!

    مرسی از خبر با آرزوی موفقیت برای تمتم عوامل هری پاتر و خانوم رولینگ و تمام هوادارانشون.

  15. با اینکه اصلا از بونی رایت خوشم نمیاد ( ازش متنفرم ) …..

    ولی امیدوارم هردوشون موفق باشن …..

    ممنون میلاد جان……

  16. عالی بود.راستی دوستان فیلم های منم به دستم رسیدوفیلم اخرم اومد بیت ریت 12 مگ.حجمشم 11 تاستعجب کیفیتی داره.پیش خودم گفتم من که این همه صبر کردم بازم نمی بینم تا تلوزیون 3 بعدیمون رو بخریم 2 بعدی رو هم تبدیل به 3 بعدی میکنه بعدش میشینم میبینم.
    انگاری ای بانی هم داره میزنه تو رگ تینیجری

  17. ا ا ا …می گفتم این پسره توی “جام آتش” چقدر برام آشناست …! نه جدی می گم …

    امیدوارم همه ی عوامل و بازیگرها هم مثل تو فیلم های هری پاتر موفق باشن

    با تشکر از آقا میلاد برای خبررسانی و …

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.