دنیل ردکلیف / عوامل فیلم / فیلم 8 "هری پاتر و یادگاران مرگ-قسمت دوم"

در جشنواره جیسون امپایر به یادگاران مرگ رای دهید

دوشنبه نتایج مقدماتی جشنواره جیسون امپایر معرفی شد و فیلم آخر هری و عوامل آن توانستند در ۵ بخش اصلی این جشنواره نیز نامزد شوند. روند کار این جشنواره بر پایه رای گیری آنلاین می باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت این جشنواره به فیلم، بازیگر و عوامل سازنده فیلم مورد علاقه خود رای دهید. در صورت تمایل می توانید از اینجا اقدام نمایید.

حماسه یادگاران مرگ قسمت دوم در بخش های زیر نامزد می باشد.

– بهترین هنر سه بعدی

– بهترین بازیگر مرد – دنیل رادکلیف

– بهترین کارگردان – دیوید یتس

– بهترین فیلم – هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم

– بهترین بازیگر زن تازه کار – بانی رایت

65 دیدگاه برای “در جشنواره جیسون امپایر به یادگاران مرگ رای دهید

  1. من شخصا به همه رای دادم و خیلی خوشحالم که به عنوان یه طرفدار سر سخت تونستم که یه کار خیلی خیلی کوچیک برای دن و بقیه ی عزیزان هری پاتری انجام بدم.
    امیدوارم در همه ی زمینه ها بهترین باشه و جایزه بگیره
    به امید بهترین روزها برای هریـــــــــــــــــــــــــــ پاتر رو طرفدارانش

  2. اینجا اصن نمیشه نظر گذاشت یا مخالفت کرد! من طرفدار هری پاتر هستم اما شماها به شدت تعصبی و افراطی طرفدارشین! تا یکی نظرش به مزاجتون خوش نمیاد میریزین سرش! درست چند نفر به یک نفر!!!!! من با اون بنده خدایی که نظرش بسته شده موافقم و همون یه دونه رای مثبتشو خودم دادم!!!!!!!!! البته میدونم الان همه تون رو سر منم میریزین و این نظر منم بسته میشه! وقتی نتونیم اینجا حرفامونو بزنیم پس کجا باید نظرمونو راجع به اینجور خبرا بگیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه کم دست از تعصب هاتون بردارین! منی که این حرفا رو میزنم از 10 سالگی طرفدارشم و الان 20 سالم شده! دقیق یه دهه از زندگیم با هری بودم و خیلی هم دوسش دارم اما چرا سعی نمیکنین انتقادپذیر باشین نسبت به هری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من نظرمو راجع به هنرپیشه هاش و بقیه چیزاش گفتم و کاری با هری جونتون نداشتم! حالا میدونم هیچ چیز نظرم به دلتون نیست و به قول یه بنده خدا دلتون به همین چیزا خوشه! من دلم به خیلی چیزا خوشه و هری پاتر هم یکی شونه اما بزرگترین دلخوشیم خانواده ام هست که خیلی ارجحیت داره به بقیه چیزا! چیزی که شما هم دارین و یادتون رفته که دارینش و فقط چسبیدین به هری پاتر!

    1. دوست عزیز این چه حرفیه؟؟؟؟ یعنی چی که همتون خانواده دارین ولی فراموشش کردین؟؟؟؟؟ همه ی ما خانواده ها مون برامون مهمه مگه حضور در اینجا ب معنی مهم نبودن خانواده هامونه؟؟؟؟؟ یا وقتی کسی عضو میشه بهش میگن در صورتی ک هری پاتر و سایر عواملش براتون از خانوادتون مهمتره عضو بشین؟؟؟؟؟؟ باور کنین هیچوقت حضور من و سایر دمنتوری ها در سایت نشان ارجحیت هری پاتر و این سایت بر خانواده هامون نیس…. شاید حق با شما باشه ک خیلی تعصبی هستیم و در بعضی موارد ب بعضی از حرفها عکس العمل نشون میدیم ولی این کارمون دلیل داره.من نسبت ب خانواده م تعصب دارم چون ب من زندگی میبخشن نفسشون نفسمه. حتی اون لحظه هایی ک با هم سر اختلاف سلیقه هامون بحث میکنیم برام قدر 1 دنیا ارزشمنده.هری پاتر هم برام ارزشمنده و بهش تعصب دارم یعنی اونهایی ک نسبت ب هری پاتر خیلی متعصبن اونهایی هستن ک خدا کمکشون کرده تا بتونن ذر مقابل مشکلات پایدار باشن مقاوم باشن شجاع باشن مثل هری پاتر .چون نقطه نظر زیادی بین خودشون و هری پاتر( ک درست مثل خودشون با شجاعت استقامت و پایداری خدادادی تونس ب پیروزی برسه)میبینن نسبت بهش متعصبن.اگه از هرکدوم از اونهایی ک میگید خیلی افراطی طرفدارن بپرسید ک کتابهای هری پاتر رو با چه احوالاتی خوندی میگه هربار خودمو گذاشتم ب جای هری پاتر ک با مشکلات سر راهش میجنگید و مشکلاتمو هم ارز با همون مشکلاتی در نظر میگرفتم ک هری باهاش سروکار داره و همراه با هری پاتر یاد میگرفتم چطور خودم مشکلمو حل کنم چهطور مقاومت کنم چهطور تا اخرین لحظه از کمکهای خدا ناامید نشم……
      پس حق بدید ک انقدر تعصب داشته باشن.شرمنده از اینکه طولانی شد.

  3. یاقمربنی هاشم!!!!!!!!!!!بانی رایت(!) بهترین بازیگرزن تازه کار و دیویدیتس(!)بهترین کارگردان!!!!!!!!هه هه هه هه هه هه هه هه هه………..درکل بعدازاسکارکه کلاًجشنواره ها زیادمعتبرنیستن دیگه جشنواره ای که بانی رایت ودیویدیتس روکه تمشک طلایی هم زیادشونه روبه عنوان بهترین(!)نامزدمیکنه که دیگه نورعلی نوره!!!!!!!!!ولی به هرحال من با این وجودبه هرچی که هری پاترتوش نامزدبود(حتی بانی رایت ودیویدیتس!!!!!!!!!!!!!)رأی دادم هرچی باشه هری پاتر بایدببره حتی اگه برنده بانی رایت ودیویدیتس باشن……….

  4. به نظر من هری پاتر دیگه مسخره شو در آورده همه جا نامزد میشه از نگاه کودکان گرفته تا نگاه پیر مردان و پیرزنان از اسکار تا جشنواره فجر!!!من که دیدم اسکار نبرد گفتم میکشه عقب حالا اشتیاقش بیشتر هم شده.
    من که اصلا به هری پاتر-تو هیچ کدوم از رشته ها-رای ندادم.
    از حالا اون فلش هارو میبینم که دارن میرم رو شست قرمزه که به پایین اشاره میکنه.ولی اشکالی نداره.

    1. دوست عزیزمیشه بگیداگه ازنامزدی هاوجایزه بردن های هری پاترناراحت هستیدتوسایت طرفداران هری پاترچیکارمیکنید؟؟؟؟؟؟؟

      1. شما همین الان به من بگو که من کی گفتم از برنده شدنش ناراحتم؟؟؟
        فقط گفتم که دیگه نباید تو همه جشنواره ها نامزد بشه خوب اگه حقش نیست چه اصراریه؟؟

        در مورد سوالتون هم باید بگم که اینجا سایت طرفداران هری پاتره نه طرفداران فیلم های هری پاتر.و من هم نباید برای عضو شدن توی این سایت از شما اجازه میگرفتم.

        امیدوارم که از حرف هام ناراحت نشی.ولی خوب دیگه تو ایران که نمیشه همه چیزو صریح گفت چون تا آدم نظر خودشو بیان میکنه یا با منفی دادن یا با کارهای دیگه میان میزنن تو سرش.برای … متاسفم

  5. سلام احساس میکنم تو عصر حجر زندگی میکنم همه چیز عوض شده قالب و رنگ و خبر و اتفاقو همه چیز زاستی قضیه این happy birthday چیه غلط املایییه یا یه معنی دیگه میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. سلام به همه
    خواهش میکنم بروید و به پنج مورد رای بدهید . درسته که اسکار رو از دست دادیم . اما میتونیم که این شانس های آخر رو از هری نگیریم
    من به پنج مورد رای دادم هرچند شرمنده ی گری اولد من شدم

  7. بچه ها لطف کنید برای بانی و بتس احترام قائل باشید به هرحال اوناهم برای هری پاتر زحمات زیادی کشیده اند. این هم برای اون کاربر عزیز که فکر می کنه همه ی ما تنها برای این اومدیم اینجا و دور هم هستیم تا به ما چیزی برسه نه این کاملا برداشت اشتباهی من که برای علاقم به هری پاتری ها ایینجایم.
    می بخشید اگر کسی از حرف های من ناراحت شد.

  8. منم رای دادم ولی هیچی اسکار نمیشه.ممنون از خبر.
    با شما موافقم لرد فری فیگو واقعا گری اولدمن یه بازیگر نابه.من چند ثانیه بازیشو تو فیلم آخر به کل بازی آلن ترجیح میدم.
    راستی ببخشید جواب منو نمی دین؟ این کتاب (که تو پست قبلی گفتم) فقط یه کتاب طرفداریه یا معتبره؟آخه من اسمشو تو سایت هری پاتر ویکی دیدم.

  9. من که رای می دم.
    نه فقط به این دو(دن وبانی)
    بلکه اگه دست من بود به همشون رای می دادم!
    چون:
    یاد جی کی رولینگ و پاتر ودوستاش برای همیشه تو قلبمه@

  10. سلام دوستان!! من همین الان عضو شدم ، البته حدود یک سال بود که هر روز به سایت سر میزدم و خبر ها رو میخوندم…!!

    اما راجع به این خبر: من به همه رای میدم. در ضمن خیلی بده که “اما” نامزد نشده…. نه…؟؟!!

  11. منم ب همه ی موارد رای دادم. :))))
    امیدوارم موفق باشن…. راستی دوست عزیزم هیچ کس ب هسچکدوم از طرفدارایهری حقوق نمیده ک طرفدارش باشن همه ی ما ب خاطر دل خودمون اینجاییم.

  12. نمی دونم بابد به بهترین بازیگر زن تازه کار و بهترین کارگردان به بانی و یتس رای بدم یا نه؟!!! خدایی ناحقی می شه. از طرفی هم پای آبرو و حیثیت بهترین پدیده زندگیم درمیونه… چیکار کنم حالا؟
    خب معلومه دیگه… به حرف شیطونه گوش میدم و میرم به هر دوشون رای میدمD:

  13. وای هورررررا !!!!
    من به دن رای دادم چون به عنوان یه بازیگر نوجوان عالی بازی کرد !

    به دیوید یتس هم رای دادم چون شاید خیلی از صحنه های مهم کتاب رو تو فیلم نذاشته بود ولی فیلم حماسی قشنگی بود و ضمناْ بازیگرا خیلی قشنگ بازی کرده بودن و همه ی اینا واسه کارگردانی خوبه . مقلاْ کارگردانی twilight فوق العاده افتضاح بود . ویکتوریا داشت ادوارد رو میکشت و بلا بروبر نیگا میکرد . و این واسه این بود که (علاوه بر اینکه بازی کریستین استوارت افتضاحه ) کارگردان بهش نگفته بود که چیکار کنه .

    فیلم سه بعدی هری رو ندیدم ولی رای دادم :دی!

    برای بهترین فیلم هم به هری رای دادم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    برای بهترین بازیگر زن هم به مریل استریپ جونم ، عچقم ، رای دادم !!!!?؟ ?؟

    ولی من واقعا نمیدونم که چرا بانی باید نامزد میشد ! اما نشد ، بانی شد ! دختره عیـــــــــن ماست بازی میکنه !! بازیش افتضاحه ! چرا باید نامز میشد ؟؟؟
    اگه منو سر هم ببری به این دخترک رای نمیدم !

    مشکلمم تو انجمن حل شد !هورررا !
    حالا یه مطلب غم انگیز : من باید تمام عیدم رو درس بخونم چون بعدش امتحان داریم !اهه اهه اهه….یه مسافرتمم کوفتم میشه ! یه عید هم نمیتونیم برا رضای خدا واس خودمون خوش باشیم !…اهه اهه اهه…!!!!

    آقا میلاد خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون ! تاحالا تو عمرم از رای دادن انقدر خوجال نبودم !

  14. یه خبر خوب هم واسه اونایی که دوست داشتن جینی تو داستان بمیره,تو یکی از اون کتابا نویسنده جینی و مطاسفانه رون رو می کشه.گفتم شاید این موضوع باعث بشه بعضیا برن اون سایتو ببینن.

  15. با این که به بانی رای دادم ولی ازش بدم میاد.
    راستی چرا کسی جواب سوالمو تو پست قبلی نداد؟
    مثل این که یه نفر دیگه هم یه کتاب درمورد هری پاتر پیدا کرده که نویسنده اش جی.کی رولینگ نبوده,و یه چیز دیگه تو اون سایتی که گفتم افراد دیگه ای هم هستند که در مورد هری کتاب می نویسن.
    لطفااااااااااااااااااااااا یکی بره تو اون سایت و کتابارو ببینه,به نظر قشنگ میان.
    آدرس سایتشم تو پست قبلی هست.ممنون آقا میلاد

    1. دوست عزیزاونافن فیکشن هستن یعنی طرفداران یک کتاب(که دراینجاهری پاتره)براساس کتاب موردعلاقشون یک داستان به سلیقه ی خودشون نوشتن.

  16. خب چون آنلاینه رای دادنش فکر نکنم خیلی نتایجش قابل اعتماد باشه. به هر حال. به قول فری فیگو بریم الکی خوش باشیم.

  17. الان شاید رفتم رای بدم ولی حقش بودبه جای بانی رایت اما واتسون را بزارن ولی عیبی نداره خدا را چه دید شاید کار های بعدی بانی خیلی بهتر از این کارش بشه به امید آنروز امیدوارم پیشرفت باشه تو کارش

    1. دوست عزیز میشه بفرمایید با چه چیزایی باید خوش باشیم؟؟؟؟؟
      آدم با همین خوشی هاش زنده است.
      کاری نکن وقتی به لحظه آخر رسیدی به خودت بگی کاش اینجوری زندگی نمیکردم . نسبت به همه چیزایی که داری و همه ی “الکی خوشیات” سپاسگذار باش.خیلیا همین چیزا رو هم ندارن.

  18. من رای نمیدم! حالا مگه اینا یه چیزی ببرن چیش به ما میرسه؟؟؟؟؟؟ اونا حتی براشون ما مهم نیستیم چه برسه بخواد حداقل یه تشکر کنن که بهشون رای دادیم!

    1. دوست عزیز مگر باید به ما چیزی بدن که ما رای بدیم هری پاتر به خاطر ماست که الان چنین رتبه و مقامی داره اگه ما نبودیم که هری پاتر رو بخونیم و رای بدیم و تعریفشو به دیگران بکنیم الان هری پاتر ناشناخته بود .پس این ما هستیم که به هری پاتر ارزش و مقام دادیم و بهتره ازش طرفداری کنیم.اگر طرفدارش نبودیم دمنتور هم بی دلیل بود و ما هم وقتمون روداریم اینجا هدر می دیم.ولی نه هر کسی در این دنیا زندگی می کنه و حتی یک صفحه از کتاب های رولینگ رو خونده باشه می تونه دلیلی برای برتری هری پاتر باشه.من خوش حالم که رای دادم وهر کاری برای بهتر شدن و بالاتر رفتن مقامش می کنم چون این من بودم که به هری پاتر زندگی بخشیدم.هر کسی اینطور فکر می کنه پس رای می ده. امیدوارم شما هم که عضوی از این افرادی هستید که گفتم رای بدید.با تشکر

  19. نباید به یتس رای میدادم که متاسفانه بحث حیثیتی بود!!
    انصافا در مقابل گری اولدمن نیاید به دنیل رای میدادم که بازم رگ غیرتمون ور قلمبید!!!!
    ولی بانی رایت حقش بود.
    در مورد بهترین فیلم هم رگ غیرت اولویت داره.
    شاید یه بار دیگه به گری اولدمن از یه جا دیگه رای دادم ولی ایشون به رای من و امثال من احتیاجی نداره.جدی میگم.شان ایشون بالاتر از یه رای گیریه که درش بخاطر مسایل متعصبانه رای میدن.

  20. من به همه به جز بانی رایت رای دادم حالم ازش بهم می خوره D:D:D:
    امیدوارم بهترین فیلم بشه

  21. این مورد آخر که نباید رای بیاره بانی آخه بازیگره؟ اینطور که منتقدا میگن سه بعدیش خوب در نیومده پس من به سه تاش رای میدم

  22. من فقط به بهترین فیلم و بهترین کارگردان و بهترین بازیگر مرد رأی میدم .

    دلیل انتخاب من برای بهترین کارگردان اینه که یتس به عنوان کسی که برای بار اول هست که تجربه ی فیلم سازی داره کارش رو توی قسمت آخر خوب انجام داد ( حالا اگه یکی بود که تجربه ی فیلمسازی داشت میشد بهش ایراد وارد کرد )

    و دنیل هم برای این انتخاب کردم چون نسبت به فیلم های قبلی خیلی بهتر عمل کرده بوده .

    بهترین هنر سه بعدی هم که همه می دونن که پارت دوم نسخه ی سه بعدیش خوب در نیومده . بانی رایت هم زیاد چنگی به دل نمیزد .

    فقط یه چیزی خیلی عجیب چرا برای بهترین تریلر هری پاتر انتخاب نشده؟ توی عمرم تریلر خفن تر از تریلر هری پاتر ندیده بودم . ( البته قبل از اینکه تریلر هابیت رو ببینم )

    1. Tsubasahp عزیز تریلر هابیت که زیاد چنگی به دل نزد البته به نظر من ، خداییش تریلر های یادگاران مرگ آدم رو روانی میکنه

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.