فرزند نفرین شده

بازیگر اسکورپیوس مالفوی در مورد رابطه دوستی آلبوس و اسکورپیوس توضیح داد

در مصاحبه جدید تایمز، آنتونی بویل که نقش اسکورپیوس مالفوی را در نمایش هری پاتر و فرزند نفرین شده بازی کرده است، در مورد دنبال کردن اخبار مربوط به خودش، بازی نقش اسکورپیوس و غرق شدن در کاراکترش صحبت کرده است.

هشدار: بخش‌هایی از این گفتگو ممکن است داستان «فرزند نفرین شده» را تا اندازه‌ای برملا کند.

در حالی که طرفداران و منتقدها به شدت از گروه بازیگری راضی بودند، ایفای نقش اسکورپیوس مالفوی توسط انتونی بویل، بیشتر از همه به چشم آمده است. انتونی در مورد این بازخوردها گفت:

بابام هر روز بهم زنگ میزنه و میگه شنیدی که در موردت چه چیز جدیدی دارن میگن؟ ولی خودم سعی میکنم از این چیزها دور باشم. فکر نکنم خوب باشه آدم در معرض این خبرها قرار بگیره.

انتونی گفت که در اولین مطالعه‌ی نمایشنامه‌ی «فرزند نفرین شده»، عاشق اسکورپیوس شد:

صفحه‌های نمایشنامه رو دیگه نمیتونستم سریعتر ورق بزنم. به سرعت ارتباط عاطفی شدیدی با کاراکترم پیدا کردم. واقعا پسر جذابی هست. خیلی خوش‌قلبه. میدونین چی میگم؟

او در مورد فرضیه معروف طرفدارها در مورد دوستی اسکورپیوس و آلبوس نظر خود را ارائه کرد:

رابطه دوستی اونها کاملا افلاطونی بود. به نظرم عاشق همدیگه نبودن – شاهد این حرفم هم کارها و صحبت‌هاشون هست. عشق رمانتیک یا جنسی بین اونها وجود نداشت.

انتونی بویل و سم کلمت، بازیگران آلبوس و اسکورپیوس
انتونی بویل و سم کلمت، بازیگران آلبوس و اسکورپیوس

او در مورد واکنش طرفدارها به خودش گفت:

یه کم دیوونه‌کننده‌س. این همه آدم تا می‌بیننت جیغ میزنن و از این جور اتفاق‌ها. اما به آرومی دارم با این چیزها کنار میام. خیلی عالی هست که مردم عاشق نمایش هستن، عاشق هری پاتر و دنیاش هستند و شخصیت‌هایی که ما اونها رو بازی می‌کنیم هم انقدر دوست دارن. اما احساس «لندزی لوهان» یا هر کس دیگه‌ای رو ندارم. اسکورپیوس از دید من خیلی متفاوت هست، برای همین همچین چیزایی کم ممکنه پیش بیاد. اما هر وقت کسی ازم میخواد بهش امضا بدم، اینکارو میکنم. جالبه به نظرم.

16 دیدگاه برای “بازیگر اسکورپیوس مالفوی در مورد رابطه دوستی آلبوس و اسکورپیوس توضیح داد

  1. ولی من یک سوال دارم،اخرای کتاب که اسکورپیوس و آلبوس همدیگرو بغل کردن آلبوس گفت:بهتره از رز برای انجام این کار اجازه بگیری.
    من اینجا یکم به رابطشون شک کردم،کسی می‌تونه برام توضیح بده؟

  2. هری پاتر با اون هری بودنش نتونست یه بچه ی درست حسابی تربیت کنه..
    ولی دریکو یه پسر عالی تربیت کرد
    و این یعنی دریکو فقط مجبور بود بد باشه و درونش آدم به شدت خوبی بود:)

  3. بهترین و بهترین کارکتر فرزند نفرین شده اسکورپیوس بود . وافعا تنها نقطه قوت داستان بود چون بقیه نقاطش ضعف بود !

  4. جالبه…وقتی داستان رو خوندم احساس کردم اسکورپیوس مثل خود دراکوعه اما…نه…نمیدونم نظر دادن سخته.در کل نمایشنامه ی خوبی بود ولی من از اخرش خوشم نیومد.انتظار دیگه ای داشتم

  5. از دست این طرفداراها!!!
    بابا اینا فقط دوتارفیق بودن همین!!!
    البته این داداشمون ظاهرا معنی عبارت دوستی افلاطونی رو نفهمیده که اینجوری این مسئله رو رد کرده آخه رابطه ی افلاطونی دقیقا به معنی رابطه ی عاطفی دو همجنس هست!!!

  6. منم اسکورپیوس رو بیشتر دوست داشتم تو کتاب های قبلی هم نالفوی رو با همه کاراش بیشتر دوست داشتم چون معلوم بود به خاطر شرایطی که توش بزرگ شده مجبور بوده این نوع زندگی رو انتخاب کنه و همینطور این که دلم واسش میسوخت و به نظرم کارکتر پسرش اسکورپیوس هم بهتر از کارکتر آلبوس سوروس بود ??

  7. به نظرم طرفدارا دیگه شورشو درآوردن!!! این یه حس محبت دوستانه بین اونها بود و از اونجایی که اسکورپیوس عاشق رز شده بود امکان نداشت چنین روابطی بین اون و آلبوس باشه!
    درضمن برعکس بازیگرای بزرگسال { به خصوص نقش هرمیون } که خیلی بی خردانه انتخاب شده بودن ، بازیگرای نوجوانشون با تامل بیشتری انتخاب شده بودن! به نظرم آنتونی و سم بهترین گزینه بودن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *