بازی‌ها

احتمال ساخت بازی جدید ایفای نقش هری پاتر توسط وارنربراز

به نقل از گیمفا، اینطور که از شواهد پیداست، به نظر استودیوی «برادران وارنر» در حال ساخت یک بازی نقش‌آفرینی در جهان «هری پاتر» (Harry Potter) است و برای این منظور به دنبال جذب افراد بیشتری جهت ساخت آن هستند. این شایعه از آنجایی سرچشمه گرفته که در آگهی استخدام این شرکت آمده است که آن‌ها به دنبال «یک قصه‌گوی با استعداد که درک عمیقی از فرهنگ اصیل بریتانیا داشته باشد» هستند. به طور صریح نیز در آگهی مذکور آمده است که متقاضی بر روی یک بازی نقش‌آفرینی کار خواهد کرد.

در ادامه‌ی آگهی استخدام شرکت نامبرده آمده است که آن‌ها به دنبال یک نویسنده‌ی ارشد برای واحد داستان استودیوی بازی‌سازی آوالانچ (Avalanche) هستند. آن‌ها ابراز داشتند که فردی که متقاضی استخدام در این استودیوست، باید توانایی روایت داستانی با درکی عمیق از فرهنگ بریتانیا را داشته باشد. متقاضیان باید با خلاقیت خود مشکلات پیش‌آمده را برطرف سازند و توانایی همکاری در تیمی متشکل از دیگر نویسندگان جهت خلق و روایت داستانی همه‌جانبه را داشته باشند.

در بخش «وظایف شغلی» این آگهی استخدام آمده است که فرهنگ اصیل بریتانیا جزئی جداناشدنی در پروژه‌ی جدید خواهد بود و متقاضی باید بازخوردها را بررسی کرده و مسیر اصلی روایت را بر اساس توصیه‌های دیگر همکاران این بخش (تیم نویسندگان) و کسانی که حقی در سرنوشت این برند (بازی) دارند، شکل دهد. در ادامه و در بخش نیازمندی‌های این شغل آمده است که متقاضیان باید درک درستی از نحوه‌ی روایت یک داستان و داستان‌سرایی یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی داشته باشند.

به غیر از موارد اشاره شده، از جمله نام‌های آشنایی که در این آگهی استخدام آمده است می‌توان به استودیوی «آوالانچ» (سازنده‌ی بازی‌هایی از جمله Toy Story، Cars و Disney Infinity اشاره کرد که در حال حاضر متعلق به استودیوی «برادران وارنر» هستند) و همچنین موتور بازی‌سازی «آنریل انجین ۴» (Unreal Engine 4) اشاره کرد. بنابراین اینطور که از شواهد برمی‌آید، این عنوان نقش‌آفرینی با استفاده از موتور «آنریل انجین ۴» در استودیوی «آوالانچ» توسعه می‌یابد. البته ارتباط داشتن آن با سری بازی‌های «هری پاتر» یک گمانه‌زنی است و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی «برادران وارنر» و یا «آوالانچ» باشیم.

منبع: گیمفا

10 دیدگاه برای “احتمال ساخت بازی جدید ایفای نقش هری پاتر توسط وارنربراز

  1. سلام من ۲ تا سوال دارم:
    اسم سری جدید فیلمی که بعد جانوران شگفت ا….چیه؟
    ایا فرزند نفرین شده فیلم اش داره ساخته میشه؟

    1. اسمش جانوران شگفت انگیزه اونطور که شنیدم فقط اون پسوند {و زیستگاه آنها} عوض می شه.
      تا اونجایی که می دونم و داره تئاترش برگزار می شه نه. به احتمال ۹۹٫۹۹% نه

  2. چرا بازی؟!!!!
    حداقل یه فکری برای ساخت فیلم فرزند نفرین شده با بازیگر جدید در نقش هری پاتر البته توصیه میکنم خود دانیل باشه بهتره فیلم می ساختند نه از این جور آشغالا :|

  3. خب راستش تا حالا هری پاتر بازی نکردم.
    الان که نظر sky hero رو خوندم به فکرم رسید یه دور تو بازی ۲-۷ بزنم.
    خب اگه ساخته باشه خیلی کیف می ده. خوشحال میشیم.
    خدا رولینگ رو حفظ کنه که دنیای جادویی ش رو با ما درمیون گذاشت.
    خدانگهدار دوستانم.

  4. اینجور که اینا آگهی دادن و از بریتانیا مبارز طلبیدن که بنظرم خود رولینگ بره قال قضیه رو بکنه. اون که برای جانوران شگفت انگیز فیلم نامه می نویسه، اینم روش.
    ولی اگه بخوام جدی باشم به احتمال زیاد یه همچین اتفاقی نمیافته، من تمام بازی های هری پاتر رو از ۱ تا ۲-۷ بازی کردم و با اینکه ۲-۷ از همه بهتر بود و بسیار بسیار سرگرم کننده بود ولی هنوز اون قابلیت های مطلوب مورد انتظار من {قدرت اپاریت کردن زیاد و استفاده از طلسم های آواداکداورا و ….} رو نداشت. با این حال خیلی بازی عالی ای بود.
    اگه به احتمال ۱۰ درصد { من این احتمال رو می دم اونم بر اساس اهمیت EA به بازی های هری پاتر} بخواد بازی ای ساخته بشه. به جرئت می تونم بگم خیلی عالی در میاد ولی می دونم که از این شرکت ها بخاری بلند نمیشه.
    ما که بخیل نیستیم. خدا کنه بسازن تا ما هم بازی کنیم.
    اینم عکس بازی هری پاتر ۵ هست که منو بیچاره کرد تا با موس طلسم هاش رو اجرا کنم. سیستم کلیک کردن {برای اجرای طلسم} که در ۱-۷ و ۲-۷ استفاده شد باعث شد من بعد از بازی با ۵ و ۶ {البته ۴ یه جوری سوم شخص کوچیک بود و فوق العاده} نماز شکر به جا بیارم و برای اون دنیاشون دعای خیر بکنم. واقعا حرکت دادن موس در جهت صورفلکی اونم برای اجرای اکسپلیارموس دیوانه کننده بود.
    یادش بخیر من اول ۲-۷ رو توی خونه ی خاله نصب کردم و وسط مهمونی بازی کردم و بعدش رفتم سراغ ۱-۷ که پیدا کردنش از الماس پلنگ صورتی هم تو بازار سخت تر بود.
    خلاصه انتظار دارم اگه بازی ای ساخته میشه شخصیت ها ارتقا پیدا کنن، بتونیم با ولدمورت و بقیه بازی کنیم و قدرت اپاریت خیلی بیشتر بشه.
    البته اونجور که پیداست این بار EA نمی خواد بسازتش. من برم یه نماز شکر بخونم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *