فیلم جانوران شگفت انگیز

بلو-ری جانوران شگفت‌انگیز، پرفروش‌ترین ویدیوی خانگی هفته شد

با اینکه هنوز دو هفته هم از عرضه‌ی بلو-ری فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» نمی‌گذرد، این فیلم موفق شد به رتبه‌ی اول لیست پرفروش‌های ویدیوهای خانگی هفته برسد.

نسخه بلو-ری فیلم را از اینجا در کانال تلگرام دمنتور می‌توانید دانلود کنید. علاوه بر این، قسمت های ویژه دیسک بلوری «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» را هم از این لینک می‌توانید دریافت کنید.

زیرنویس فارسی بلو-ری «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» (ویرایش جدید) را از بخش دانلودهای سایت دمنتور می‌توانید دریافت کنید.

5 دیدگاه برای “بلو-ری جانوران شگفت‌انگیز، پرفروش‌ترین ویدیوی خانگی هفته شد

  1. جانوران شگفت انگیز واقعا عالی بود من عاشق شخصیتاش شدم بخصوص کوالسکی =}
    ولی خودمونیم دیگه ، هیچی هری نمیشه ، هیچوقت، در هیچ جای این کره ی خاکی…..
    دوستان لینکی میشناسین که نسخه ی بلوری با زیرنویس یا دوبله ی چسبیده باشه

  2. خب فیلمش قشنگ بود دیگه. از اونجایی که از روی کتاب اقتباس نکرده بودن هم به نظرم بهتر بود.
    خیلی دوستش داشتم. نسخه بلوری هم همیشه غوغا می کنه دیگه. حالا فکر کنین فیلمش هم بیاد.
    لایق این رتبه بود.

  3. من هر کیفیتی از فیلم رو که بگین دیدم، پرده ای، ۷۲۰، ۱۰۸۰، بلوری؛ کلا فیلم فوق العاده ای بود. نکته ی اصلی فیلم که به نظرم ضربه ی نهایی فیلم بود و بدون اون فیلم نصف جذابیتش رو از دست می داد خود کریدنس و تیره گون (obscurus) بود که در واقع اون ضربه ی بیهوش کننده ی رولینگ بر نگاه تماشاچیان بود که به فیلم معنا می بخشید.
    اگه دقت کنید ۱/۳ فیلم به معرفی شخصیت ها و کلا سیر داستان و مقدمه می پردازه و ۱/۳ بعدی تازه ماجرا شروع می شه برای گرفتن موجودات که آدم رو یاد هری پاتر ۱و ۲ می اندازه و حالتی بچگانه و ماجراجویانه داره. تا به حال فیلم داره خوب پیش می ره ولی این حالت ماجراجویانه نمی تونه به تنهایی افسار تفکر خواننده رو به دست بگیره تا اینکه کریدنس وارد می شه. { موزیک لطفا }
    اگرم دقت کرده باشید، موزیک ورود کریدنس رو به خوبی می شنوید و اون چیزی نیست جز صدای رعد و برق های Thunderbird و جمله نیوت: « خطر، اون احساس خطر می کنه»
    و اینجاست که ۱/۳ پایانی فیلم و ضربه ی نهایی نویسنده آغاز میشه و با ویرانی ساختمان ها و نابودی تمام شهر و به چالش کشیدن جادوگران، فیلم از حالت ماجراجویانه ی آمیخته با طنزی که داشت خارج می شه و وارد یه مرحله ی کاملا جدی میشه که به نظرم حتی اگه خود گریندلوالد هم حمله می کرد نمی تونست به اندازه ی کریدنس/تیره گون؛ این ضربه ی نهایی رو وارد کنه. پس این فیلم جانوران شگفت انگیز سفره ای از تمام موقعیت ها، ژانرها و حادثه ها و ماجراجویی ها بود.
    حالا فکر کنم متوجه شدید که چرا بلوری جانوران پرفروش ترین ویدیو خانگی هفته شد…..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *