فیلم جانوران شگفت انگیز

بازیگر نقش برادر نیوت اسکمندر انتخاب شد: کالوم ترنر

با اینکه تقریبا یک هفته از خبر انتخاب بازیگر نقش آلبوس دامبلدور برای فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز ۲» می‌گذرد، حالا خبر رسید که بازیگر نقش برادر نیوت، یعنی «تی‌سیِز اسکمندر» (Theseus Scamander) هم انتخاب شده است.

نقش تی‌سیز اسکمندر را کالوم ترنر (Callum Turner)، بازیگر نه چندان معروفی که قبلا او را در فیلم‌هایی همچون اتاق سبز، Assassin’s Creed و ولگرد دیده بودیم، بازی خواهد کرد.

سایت پاترمور که همیشه اخبار رسمی دنیای جادویی را منتشر می‌کند، به شیوه‌ی عجیبی خبر انتخاب این بازیگر لندنی را به عنوان خبری تایید نشده منتشر کرده و نوشته که شایعات از این قرار است که برای نقش مذکور، عوامل در حال مذاکره با کالوم ترنر هستند. در حالی که در ادامه‌ی متن خبر پاترمور مشخص می‌شود که این انتخاب قطعی و نهایی شده است.

نقش برادر نیوت در فیلم جدید چه خواهد بود؟

در قسمت اول جانوران شگفت انگیز، به برادر نیوت اسکمندر اشاره شد و از او به عنوان قهرمان جنگی نام بردند. در کنفدراسیون بین‌المللی جادوگران بود که یکی از اعضا نام برادر نیوت را براساس فامیلی «اسکمندر» بخاطر آورد. اما در کل جزییات بیشتری از این شخصیت در دسترس نیست. هرچند در یکی از تورهای  استودیوهای وارنربراز، نامه‌ای از تی‌سیز به نیوت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته بود که در آن تی‌سیز خطاب به نیوت نوشته بود که بخاطر دردسرهایی که گریندل‌والد در اروپا به راه انداخته، تصمیم گرفته که شخصا دنبال او بیافتد و برای مقابله با او در جستجویش باشد. در اصل احتمالا قرار بوده که این نامه در فیلم اول نمایش داده شود، اما بعدا به هر دلیلی از فیلم حذف شده است.

کالوم پیش از این با دنیل ردکلیف در فیلم ویکتور فرنکشتاین همبازی شده بود و با هلن مک‌کوری هم در یک سریال تلویزیونی بازی کرده بود.

قسمت دوم فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز» دامبلدور را دهه‌ها قبل از مدیر شدن در هاگوارتز نشان می‌دهد. در این مقطع از زندگی، او پروفسور درس تغییر شکل در هاگوارتز است و دوست و رقیب معاصرش یعنی گلرت گریندل‌والد، جادوگر سیاه دوران را هم در ادامه‌ی داستان همراه او خواهیم دید.

جی.کی.رولینگ فیلم‌نامه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» را شخصا به نگارش درآورد و قسمت دوم هم کاملا به عهده‌ی خودش هست.

پنج قسمت از این مجموعه جهت تولید برنامه ریزی شده که به دست دیوید یتس کارگردانی خواهند شد.

تاریخ اکران دومین فیلم سینمایی «جانوران شگفت انگیز» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) خواهد بود.

15 دیدگاه برای “بازیگر نقش برادر نیوت اسکمندر انتخاب شد: کالوم ترنر

  1. سلام و ممنون از دمنتور عزیز که همچنان پیگیر دنیای جادویی هست مثل همه ما پاترهدا
    این روزا که خیلی درگیر کنکورم و خبرهای دنیای که تو ذهن هممون میگذره و هیچکس نمیتونه بگه که واقعی نیست خیلی منو به وجد میاره
    با نظر پریزاد موافقم که این بازیگر خ شبیه ادی ردمین هست
    از اونطرف با معرفی شدن بازیگر دامبلدور جوان شباهتش با مایکل گمبون به نظرمن کمه!
    هنوز چهارتا فیلم دیگه مونده و ویرایش نهایی فرزند نفرین شده تو راهه
    نمیدونم داستان قراره به چه سمتی بره واقعا حدسش سخته لتا لسترنج،دامبلدور جوان معلم و برادر نیوت تازه از اون طرف جیکوب قرار تغییر بزرگی کنه
    بی صبرانه منتظرم مثل همه پاترهدا
    موفق باشید

  2. خیلی شبیه به بازیگر نیوت هستش. انتخاب عاقلانه ای از نظر ظاهره. باید دید که بازیش چطوره؟
    نقش نیوت که واقعا توی فیلم اول عالی بود.
    منتظریم… خیلی زیاد

  3. من موندم این دامبلدور بیچاره داشت توی مدرسه درسش رو می داد، چطور یدفعه اومد وسط جنگ و خلاصه از این قهرمان جنگ ما هم جلو زد و موفق شد گریندلوالد رو شکست بده….رولینگ چه خوابی برای این جادوگر بیچاره دیده؟

  4. یک سوالی که برام پیش اومده و عجیب تو ذهنمه رابطه بین دامبلدور و گریندلوالد و ابر چوب دستیه…
    تو قسمت یادگاران مرگ وقتی ولدمورت دنبال ابر چوب دستی بود از گریندلوالد اسم برده شد…
    حالا این چوب دستی چطور به دست دامبلدور رسیده فکر کنم میتونه یکی از قسمت های جالب فیلم بشه

    1. دلیلش واضحه، گریندلوالد و دامبلدور مثل جویندگان گنج به دنبال یادگاران مرگ بودن {دامبلدور بالاخره با گرفتن انگشتر مادر تام ریدل که جان پیچ بود و سنگ رستاخیز رو روش داشت و شنل نامرئی کننده از جیمز سه یادگار مرگ رو به دست آورد و ارباب مرگ شد} ولی داشتم می گفتم، در سال ۱۹۴۵ گریندلوالد توسط دامبلدور شکست می خوره و دامبلدور ابرچوبدستی که دست گریندلوالد بود رو بر می داره برای خودش. ولی چون گرگروویچ دیده بوده که گریندلوالد ابر چوب دستی رو برداشته، آدرسش رو به ولدمورت می ده و به دست ولدمورت کشته می شه. و وقتی ولدمورت میره سراغ گریندلوالد، گریندلوالد هم آدرس دامبلدور رو می ده و در زندانی که خودش ساخته بود، به دست ولدمورت کشته می شه…
      با تشکر

  5. دیگه خودشونم نمی دونن دارن چیکار می کنن، از اون ور که یتس داره عین نهنگ دنبال بازیگر می گرده و یکی یکی قورتشون می ده. از اینور که پاترمور دریا زده شده….
    ولی به شخصه فکر می کنم بخاطر قیافه ای که داره و خیلی خیلی شبیه نیوته انتخابش کردن، من از فیلم اول می دونستم که برادر نیوت قهرمان جنگیه؛ ولی اینطور که از صحبت ها و این نامه ی بالا پیداست، مطمئنا برادر نیوت آدم کمی نیست که شخصا افتاده دنبال گریندلوالد….
    باید دید چی قراره بشه….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *