رولینگ / فیلم جانوران شگفت انگیز

رولینگ: شناخت پاتروناسِ نیوت اسکمندر باعث لو رفتن داستان جانوران شگفت‌انگیز خواهد شد

جی.کی.رولینگ در توییت جدید خود، اطلاعات مختصر بسیار جالبی در مورد پاتروناس نیوت اسکمندر اعلام کرد و گفت که شناخت پاتروناس او، باعث لو رفتن بخش بسیار بزرگی از داستان فیلم‌های سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز» می‌شود. این حرف رولینگ، تقریبا همزمان با خبر جدید دیگری شد که در آن خالق داستان‌های هری پاتر اعتراف کرد که همچنان در حال بازنویسی و ویرایش نمایشنامه‌ی قسمت دوم فیلم است که تولید آن از تابستان امسال قرار است آغاز شود.

سوال یکی از طرفدارها در توییتر خطاب به رولینگ:
میشه خواهش کنم که بگی حیوون‌ِ پاتروناسِ نیوت اسکمندر چیه؟ یا نکنه که باعث لو رفتن فیلم بعدی میشه؟
پاسخ جو رولینگ:
باعث لو رفتن بسیار بزرگی میشه!

همان طور که به‌خاطر دارید، در داستان‌های هری پاتر، پاتروناس نماد ظاهری مقاومت در برابر دمنتورها است که به قدرت خاطرات و احساسات مثبت ایجاد می‌شود، اما کاربردهای دیگری هم دارد. هر پاتروناس به نحوی با خصوصیات شخصیتی جادوگر یا ساحره‌ی مورد نظر متصل است و به‌صورت حیوانی منحصر به آن شخصیت بروز پیدا می‌کند. در یادگاران مرگ، از پاتروناس برای ارسال پیام یا اخطار هم استفاده می‌شد. در صورتی که جادوگر یا ساحره دچار تغییرات احساسی عمیقی بشود، شکل پاتروناس او هم می‌توانید تغییر پیدا کند.

اما سوال اصلی در حال حاضر این است که نیوت به چه دلیلی باید پاتروناس را در ادامه ماجرا اجرا کند؟ آیا قرار است که مجددا با دمنتورها روبرو شویم؟ به نظر شما پاتروناس او چه نقشی تا این حد مهم می‌تواند داشته باشد که رولینگ از گفتن آن امتنا می‌کند؟

تاریخ اکران دومین فیلم سینمایی «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) خواهد بود.

27 دیدگاه برای “رولینگ: شناخت پاتروناسِ نیوت اسکمندر باعث لو رفتن داستان جانوران شگفت‌انگیز خواهد شد

    1. به نظر من اخرای فیلم نیوت اسکمندر یا کشته میشه چرا که ما افرادی عین دامبلدور و‌ گیرندوال رو هم توی این داستان داریم هم تو مجموعه هری پاتر
      ولی حتی اشاره جز ای به به شخصیت اسکمندر تو هری پاتر نیس
      یا به یکی از شخصیت های فیلم هری پاتر ربط داره یا واقعا بعدن ها تغییر اسم داده و تو هری پاترم ایفای نقش کرده

      1. ن عزیز
        وقتی دامبلور میمیره نیوت با تینا در نمی دونم کوج زندگی میکردن
        وقتی خبر مرگ دامبلدور میرسه
        نیوت ۱۱ روز توی بیمارستان بستری میشه

      2. داداش کتاب جانوان شگفت انگیز و زیستگاه آنها رو بخون
        آخرش میگه که با شخصی به اسم پورپنتینا ازدواج میکنه.
        و داخله دوردست ها زندگی میکنه

  1. چرا هاگرید و نیوت هر دو تو سال سوم اخراج شدن بعد از اون چرا هر دوشون انتقد به جانورهای شگفت انگیز علاقه دارن من که میگم یه نسبای دارن

  2. سلام
    به نظر من پاترنوس باید واقعا یه چیز خاص یعنی نیمدار باشه که ظاهر و پنهانم بتونه بشه اینجوری شاید خیلی باحال باشه البته اگه اژدها هم باشه یا من دارم اشتباه می کنم

  3. سلام
    به نظر من پاترنوس باید واقعا یه چیز خاص یعنی نیمدار باشه که ظاهر و پنهانم بتونه بشه اینجوری شاید خیلی باحال باشه یا من دارم اشتباه می کنم

  4. احتمالا خواهر دامبلدور هم یکی از اون تیره گون ها بوده باشه…وقتی اذیتش کردن از اونا شده …شاید واسه همین تو قسمت اول گرندل والت دنبال یکی از اونا بود تا ازش استفاده کنه …شاید میخواسته از خواهر دامبلدور هم همین استفاده رو بکنه …

  5. سلام شاید نیوت تبدیل به ققنوس دامبلدور بشه …یا یه جورای مربوط به اون بشه …چون یه جا نوشته بود دامبلدور برای شکست گریندل والت دنبال شاگرد قدیمیش میره….

  6. فوق العاده است? فیلم اول خوب بود ولی فیلم قراره ۱۰۰ برابر بهتر باشه
    ۱-موجودات جادویی جدید
    ۲-یه احتمال زیاد شناخت ایلورمورنی
    ۳-بازگشت دامبلدور در بازی جود لا ??
    ۴-بازگشت مجدد گلرت گلیرندوالد در نقش جانی دپ?????????
    ۵-اضافه شدن نقش های بسیار(تسیوس اکمندر ،لسترنج،ابرفورت،………
    ۶-بازگشت به هاگوارتز
    ۷-مشاهده ی مجدد دمنتور ها
    ۸-بازگشت جیکوب کوالیسکی (به احتمال نزدیک)
    فقط تا ۲۵ ابان باید صبر کرد…….
    خود جی کی رولینگ و دیوید پتس اسطوره هایی هستند حالا این دو اسطوره در نقش فیلمنامه نویس و کارگردان به اضافه ادی ردمین جانی دپ جود لا
    برترین فیام جادوگری تاریخ میشه

  7. واقعا که اوضاع خیت و وحشتناکیه من که از هیجان با این مطالب برای فیلم بعدی دارم دیوونه می شمsky heroخیلی خوب توضیح داده اگه از این موارد نباشه من باید برم بمیرم که این رولینگ عقل جن هم زیر پا گذاشته

  8. شاید مثل اسنیپ پاترونوسش با یکی که عاشقشه یکی باشه، نیوت هم حالا یا به اجبار یا هرچی با کس دیگه ای ازدواج کنه و ما نباید چیزی بفهمیم تا وقتی که موقعش بشه.

  9. من یه نظریه دارم.
    توی قسمت دوم قراره ما به هاگوارتز برگردیم، درسته؟ تهیه کننده ها که همینو به ما گفتن. حالا هاگوارتز کجاست؟ توی انگلیس. حالا میریم سراغ قسمت بعدی نظریه. پاترونس ربط به چی داره؟ دمنتور ها. و دمنتورها کجا زندگی می کنند؟ و از چی مراقبت می کنند؟ توی زندان جادوگران و محافظ اونجا هستند. پس اگر نیوت به انگلیس برگرده و به هاگوارتز بره ایا به زندان جادوگران نمیره؟ شاید این همون قسمتیه که ممکنه لو بره و اوه!! اون گریندال (چی چی بود فامیلیش؟) شاید اونم بره به زندان ازکابان ?

  10. آقا همین الان به ۲ تا نتیجه ی فوق العاده بزرگ رسیدم:
    ۱- انیماگوس ها به شکل حیوون پاترونوسشون تبدیل می شن، شاید نیوت یک انیماگوس باشه و در فیلم ما شاهد یک حیوون باشیم که نباید بفهمیم که خود نیوته. خب نیوت جانور شناسه، به نظر من انیماگوس بودن برای حضور در کنار حیوانات چیز عجیبی نیست.
    ۲- شاید مثل اسنیپ که پاترونوسش رو برای کمک به هری فرستاد، نیوت هم پاترونوسش رو برای کمک به یک نفر بفرسته که ما نباید بفهمیم اون پاترونوس از طرف نیوت بوده.

    دیگه اگه غیر از اینا چیز دیگه ای باشه خدا بهمون رحم کنه.

  11. یه سپاس ویژه از sky hero به خاطر توضیحاتش . خیلی به درد بخور بودن. فقط حیف که همه ی اینا حدسه. ولی خوب پاترونوس اسنیپ رو فراموش نکنیم…
    یه نکته دیگه هم اینه که شخصیت نیوت خیلی جالبه و ربطش با پاترونوسش واقعا کنجکاوکننده ست (ادبیاتم افتضاح شده!). رولینگ داری با ما چیکار می کنی؟!!!

  12. خب پس از ۲۰ دقیقه فکر کردن به نتایجی رسیدم:
    ۱- پاترونوس کسایی که برای ازدواج با هم تفاهم دارن خیلی شبیه همن. مثلا جیمز و لی لی (گوزن و آهو) و هرمیون رو رون (سگ شکاری و سمور آبی {خوندم که سگ شکاری خیلی دنبال سمور آبیه })
    ۲- ولی چون همه می دونیم {و در مدارک موجوده} که نیوت قراره با چه کسی ازدواج کنه پس این فرضیه که ممکنه پاترونوسش، همسر آیندش رو لو بده رد میشه.
    ۳- زمانی که داشتم دنبال تیره گون {Obscurus} می گشتم به موجودی تقریبا ناشناخته که در کتاب جانوران شگفت انگیز گفته شده برخوردم، اسمش Lethifold بود که از توضیحاتش فهمیدم که همون « بختک » خود ماست. یک جور پوشش سیاه رنگ داره، در شب پیدا میشه و از کابوس ها و غم دیگران تغذیه می کنه و قربانیش رو می کشه. یک جادوگر چون از دست این موجود جان سالم به در برده، تونست برای اولین بار در موردش بنویسه. این موجود با تیره گون و دمنتورها فرق داره و جالب اینجاست که هیچ طلسمی روش اثر نداره به غیر از پاترونوس. خیلی از جادوگرها معتقدن که این موجود از خانواده دمنتورهاست و یا دمنتورها از این موجودات بوجود اومدن.
    ولی اینکه این موجود در کتاب جانوران شگفت انگیز هست پس حتما نیوت رفته سراغش یا از یه جایی در موردش اطلاعات جمع کرده. یا همون اطلاعاتی که اون جادوگر قربانی ددر سال ۱۷۸۲ نوشته رو در کتابش آورده.
    ۴- یا اگه پاترونوس نیوت معلوم بشه ممکنه شخصیت واقعیش لو بره. شاید یه شخصیت دیگه داشته باشه که من بعید می دونم.
    به نظر من تنها فرضیه ممکن همون شماره ۳ هست. { در ضمن، این حرف ها رو جدی نگیرید، بختک کجا بود؟. در علم امروز ثابت شده که بختکی که انسان ها در گذشته می شناختن از بیماری ای به نام sleep paralysis بوجود میاد که بخاطر به هم خوردن برنامه خوابه }

    1. ولی من هنوز برام سواله که چرا نوع پاترونوس نیوت مهمه؟ ربطی به شخصیتش داره؟ آیا اون شخصیت واقعیش رو پنهان می کنه؟ ربطی به برادرش داره؟ چه خبره اینجا؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *