پاترمور / کتاب‌ها

خبر خوش پاترمور به طرفدارها: باشگاه کتاب دنیای جادویی

از تیرماه امسال، پاترمور باشگاه رسمی کتاب دنیای جادویی را با کمک ناشران انگلیسی و امریکایی هری پاتر افتتاح خواهد کرد.

به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار کتاب «هری پاتر و سنگ جادو»، پاترمور از تمام طرفدارهای قدیمی و جدید دعوت می‌کند که به باشگاه کتاب دنیای جادویی – جامعه مجازی رایگانی جهت بررسی و گفتگو در مورد تک تک کتاب‌های هری پاتر – ملحق شوند.

باشگاه کتاب دنیای جادویی فعالیت خود را از تیرماه آغاز خواهد کرد و جهت عضویت تنها کافیست که هر ماه یک یا چند کتاب هری پاتر را بخوانید (یا دوباره بخوانید). جهت ملحق شدن به گفتگوها بایستی از طریق شبکه توییتر اقدام کنید یا اینکه فقط سایت پاترمور را چک کنید تا در مورد هر داستان اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

چه عضو جدید باشید یا کتاب‌ها را ده‌ها بار تا به حال مطالعه کرده باشید، باشگاه کتاب دنیای جادویی مکانی برای تمام افرادیست که می‌خواهند به بحث و گفتگو در مورد داستان‌های هفتگانه هری پاتر بپردازند.

راه‌های بسیار زیادی برای مشارکت به وجود خواهد آمد. هر هفته، یک فضای جدید از داستان‌های هری پاتر در اکانت توییتر جدید باشگاه کتاب دنیای جادویی پاترمور @WWBookClub به بحث گذاشته خواهد شد.

عضو پاترمور شوید تا به زودی بتوانید به بخش اختصاصی باشگاه کتاب دنیای جادویی در سایت دسترسی پیدا کنید، مقاله‌های جدید در مورد هر موضوع را مطالعه کنید و حتی با پیشرفت مطالعه‌ی خود امتیاز کسب کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد باشگاه کتاب دنیای جادویی و نحوه‌ی مشارکت به زودی اعلام خواهد شد. برای همین چه اولین باری باشد که قصد مطالعه‌ی کتاب‌ها را دارید و یا از بازخوانی کتاب‌ها حس نوستالژیکی به شما منتقل می‌شود، بهتر است هر چه زودتر آماده‌ی ورود شوید.

11 دیدگاه برای “خبر خوش پاترمور به طرفدارها: باشگاه کتاب دنیای جادویی

  1. کار خیلی خوبیه, که همه ی,پاترهد ها یه جا جمع شن.
    با توجه به چیزی که من دیدم,خیلیا فقد به دیدن فیلمهاش بسنده می کنن!!!! درصورتی که پاترهدای اصیل نمیدونن,لذت کتابهاش به حدیه که فیلم به گرد پاشم نمی رسه.

    1. موافقم ، کتاب اونقدر به درونت نفوذ میکنه که فضا و مکان و زمان و حتی خودت رو فراموش میکنی …..خیلیا رو میشناسم که فقط به فیلم بسنده میکنن ولی نمیدونن که نصف عمرشون به هدر رفته….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *