بازیگران / فیلم جانوران شگفت انگیز

خبر فوری: انتشار فراخوان آزمون بازیگری نقش‌های «جانوران شگفت‌انگیز ۲»، داستان فیلم جدید را بیشتر مشخص کرد

ساعتی پیش، سایت رسمی پاترمور و وارنربراز، اطلاعیه‌ای جهت فراخوان آزمون بازیگری برای نقش‌های پنج نوجوان در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۲» را منتشر کردند که باعث شد خط سیر داستان فیلم جدید بیشتر مشخص شود.

«جانوران شگفت‌انگیز ۲» به دنبال پنج بازیگر نوجوان برای نقش‌های نیوت اسکمندر، لتا لسترنج، گلرت گریندل والد، آلبوس دامبلدور و شخصیت جدیدی به نام سباستین است. بازیگر مورد نیاز برای نقش‌های نیوت، لتا و سباستین باید بین ۱۳ تا ۱۶ سال باشد و بازیگران پسر نوجوان مورد نیاز برای گریندل والد و دامبلدور باید بین ۱۶ تا ۱۸ سال باشند.

این خبر در ابتدا باعث می‌شود که مطمئن شویم قرار است به دوران نوجوانی دامبلدور و گریندل‌والد در سال‌های بسیار دور برگردیم. درست همان زمانی که دعوای بزرگی بین آن دو برای خواهر دامبلدور در گرفت و آریانا تصادفا کشته شد.

انتخاب بازیگر برای نقش‌های نیوت و لتا به این معنی است که قرار است مجددا به هاگوارتز برگردیم. سن آنها (۱۳ تا ۱۶ سال) دقیقا مناسب دوران تحصیل در هاگوارتز است. پس احتمالا قرار است متوجه شویم چه حادثه‌ای برای نیوت و لتا می‌افتد. بخاطر داشته باشید که نیوت قبلا گفته بود که بخاطر لتا از مدرسه اخراج شد.

این صحنه‌های بازگشت به گذشته (فلش‌بک) برای طرفداران هری پاتر بسیار با ارزش خواهند بود. نه تنها به مدرسه هاگوارتز برمیگردیم، که قرار است رابطه مهم دامبلدور و گریندل والد را در نوجوانی آنها هم ببینیم و احتمالا شاهد حادثه مهم نیمه شب در گودریک هالو و از دست دادن خواهر آلبوس باشیم.

آریانا چه نقشی در فیلم جدید خواهد داشت؟ بسیاری از طرفداران حدس میزنند که او نهانه (Obscurus) باشد و جی.کی.رولینگ هم قبلا با توییت‌هایش تقریبا این را تایید کرده بود. اگر این مورد صحت داشته باشد، بعید نیست نیوت برای کمک گرفتن از دامبلدور به سراغش رفته باشد تا بتوانند راه حلی برای کریدنس پیدا کنند.

47 دیدگاه برای “خبر فوری: انتشار فراخوان آزمون بازیگری نقش‌های «جانوران شگفت‌انگیز ۲»، داستان فیلم جدید را بیشتر مشخص کرد

  1. از نظر من خیلی هیجان انگیزه که دوباره به هاگوارتز برگردیم :)
    به نظرتون دامبلدور مدیره یا هنوز مدیر نشده؟!؟
    لطفاً جواب بدید
    ممنون
    :>

    1. سلام فضای بیرونی هاگوارتز توی فیلم همش پرده آبی بوده و انیمیشنه ولی توی اورلاندو شهرک یونیورسال یه قسمتی مال هری پاتره که کوچه دیاگون و هاگوارتز رو شبیه سازی کرده!

  2. یجورایی دلم برا حال و هوای هاگوارتز تنگ شده
    خیلی خوبه که میتونم حدالقل یه فلش بک به اون دوران داشته باشیم
    خوشحالم
    …………………………………………………………………………………………………………
    دوستان عکس فرستادن بی فایدس باید حتما انگلیسی یه حداقلش اقامت اتحادیه اروپا رو داشت و باید ملیتتون هم انگلیسی و ایرلندی باشه

  3. دوستانی که میخواین درخواست بدین شرایطش اینه
    باید حتما شرایط کار در انگلستان رو داشته باشه یعنی باید یا اهل بریتانیا و ایرلند باشه یا اینکه ویزا و یا اقامت یکی از کشورهای اتحادیه ی اروپا رو داشته باشه.
    باید در ماه های اوت و نوامبر امسال بتونه سر صحنه فیلمبرداری حاضر بشه
    باید اطلاعاتشون مثل = شماره تلفن ، آدرس ، تاریخ تولد و اسمشون رو همراه با یک عکس که حداکثر ۲ ماه پیش گرفته شده رو بفرستند به آدرس ایمیل casting.prod@wb.uc-ns.com
    اخرین فرصت ارسال عکس هم ۲۰ ژوئن { ۳۰ خرداد } هست.
    البته تنها مشکل من مشکل اقامته که تو چنین فرصت کمی هم نمیشه درستش کرد وگرنه حتما اطلاعاتمو میفرستادم……={

  4. منم دوست دارم تست بدم !
    ام ببخشید نهانه چیه دقیقا ؟ نکنه منظور همون میزبانه ؟ همونی که به کریدنس می گفتن !

  5. وای ، بهترین قسمتش بازگشت به هاگوارتزه *_*
    ولی انگار همینطور داره برمیگرده عقب فیلما تا اینکه بره جلو =/ و این یعنی اقای کوالسکی ای در کار نیست ={ البته ممکنه هم باشه و نقش این بچه ها فقط به عنوان فلش بک توی فیلم اومده باشه….البته اینا همش حدسه ….

  6. سلام به دوستان دمنتور من یک موضعیت رو می خواستم به دوستانی که در کانال تلگرام دمنتور عضو نیستند بگم:
    دوستان عزیز شنبه ساعت نه و نیم شب فیلم سینمایی دیو و دلبر با بازی اما واتسون در سینما پردیس قلهک به نمایش در می‌آید.

    این هم برای جلب توجه:

    تتتت تتتت ووووووووووو و
    تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت و و ججججججججج ه ه
    تت تت تتتتتتتتتتتت وووووووووووو ج ج ه ه
    تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت و ج جججججججججججج هههههههههههههههه
    و
    و ججججج

  7. سلام به نظر من دمنتور خودش یه فیلم کوتاه هری پاتری بسازد که بازیگران از کاربرای دمنتور باشن. مثلا یک مکانی رو مشخص کنه تست بگیره! اگه اینجوری باشه من خودم شخصا میام!

      1. خب متل اینکه هری پاتریست ها هم پایه اند

        پس دمنتور کجایی؟بیا تست بگیر دیگه!بیا!تو که کلی کار کردی اینم بکن!(دوستان مدیر لطفا بخونید)

        1. نمی خواستم در این مورد حرفی بزنم ولی فکر کردید فیلم درست کردن به همین راحتیه. اینا هم که می بینید درست کردن، ۹۰% از نرم افزار After Effect استفاده کردن. و این پروسه کارگردان میخواد، نور پردازی می خواد، بازیگر می خواد، جدول زمانی می خواد. پس فکر کردید چرا وقتی خبر ساخته شدن اون فیلم {ریشه ی وارث} پخش شد همه شوکه شدن. چون این کار خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی سخته. نصف این کسایی که می گن میایم سر به سرتون گذاشتن، وگرنه فکر می کنید وقتی به مامانش بگه: « دارم میرم فیلم هری پاتر بازی کنم». مامانش با خوشحالی می گه: «برو پسرم، خدا به همراهت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!»؟؟؟؟؟؟؟
          این خیال های بی تلاش و بی ثمر و تقریبا واحی رو از سرتون بیرون کنید. الان تا می گیم یه میتینگ برای دمنتور بذاریم، هیچکس نزدیک موضوعش نمی شه اونوقت می خوایین یه نفر به مدت چندیدن ماه توی یه پروژه فیلم برداری کار کنه و اونم حداقل ۱۰ – ۱۲ تا آدم می خواد که نرم افزار افکت سازی رو بلد باشن.
          لطفا قبل از دادن یه پیشنهاد اونم چون بخاطر شنیدن یک خبر گرم هستید و هیجان زده شدید، خوب بهش فکر کنید. با تشکر. اینا همه جوه، می خوابه دو روز دیگه

          1. سلام ببخشید خب شما چرا اومدین زیر پست من این رو گذاشتین؟اگه منظورتون حرف منه این فقط یه پیشنهاد بود.تازه فیلم کوتاه ساختن که کاری نداره بچه های یازده دوازده ساله میسازند!تازه ما که نخواستید فیلم دو ساعته بسازیم.با یه دوربین یا یک دوربین موبایل میشه ساخت.

          2. سلام من برای اینکه توی فضای مجازی لحن معلوم نیست من این رو میگم!این پست قبلی با لحن آروم.می بود!

          3. منم از اینکه جدی حرف زدم عذر می خوام ولی فیلم حداقل باید ۲۰ دقیقه یا نیم ساعت باشه وگرنه راجع به چی می خوایین درست کنید؟ متخصصان خودش رو برای ساخت جلوه های ویژه می خواد. حرف من فقط همینه
            با تشکر

    1. همیشه افراد فامیلی پدریشون روشون گذاشته میشه. پس باید خواهر پدربزرگ شوهر بلاتریکس باشه {به احتمال زیاد} یا فامیل پدربزرگ بلاتریکس. چون فاصله زمانیشون تقریبا ۸۰ ساله.

  8. خب بچه ها وقتشه نشون بدم چقدر به درد نقش گریندلوالد می خورم؛ حالا کجا هست این تست بازیگری؟ :))
    من حتی می تونم در نقشم غرق بشم، مثلا یه چشمه بیام: « For The Greater Good ، Avada kedavra»

    خب وقتی نیوت با لیتا دوست بوده یعنی حتما اونا داشتن روی یه موجودی چیزی آزمایش یا کار می کردن که اون آزمایش خراب میشه و لیتا تا مرز مرگ میره. {بهترین احتمال همینه} و بعدش هم دیگه نمی ذارن لیتا با نیوت ملاقات داشته باشه.
    در اینکه خواهر دامبلدور تیره گون بوده که شکی نیست چون ابرفورث می گفت که گاهی وقت ها بهش حمله هایی دست می داده یا خیلی مهمتر، برای آریاناز که جادوهاش ناپایدار شده بوده از کلمه ی «Suppress» استفاده شده که برای کریدنس توی فیلم استفاده شده بود.
    اینا رو ول کن، اینا رو که هممون می دونیم. من منتظرم که یه خبر از اینکه تام ریدل میرتل گریان رو تو فیلم ها بکشه و یا جان پیچ هاش رو تو فیلم ها بسازه هستم.
    با تشکر از دمنتور و به روز بودنش. موفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *