فیلم جانوران شگفت انگیز

وارنربراز جزییات جدیدی از قسمت دوم «جانوران شگفت‌انگیز» منتشر کرد

فیلمبرداری دومین فیلم از مجموعه پنج قسمتی “جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها” از امروز دوشنبه آغاز می‌شود. این در حالی است که هنوز عنوان رسمی این فیلم اعلام نشده است.

فیلم در سال ۱۹۲۷، چندین ماه پس از دستگیری جادوگر سیاه بدنام گلرت گریندل‌والد آغاز می‌شود. با این حال، گریندل‌والد همان‌گونه که قول داده بود موفق به فرار پرسر و صدایی از زندان شده و مشغول گرد آوردن طرفداران بیشتری برای آرمان خود، یعنی ترفیع جایگاه جادوگران بر تمام مخلوقات غیرجادویی، بوده است. تنها کسی که شاید بتواند او را متوقف کند جادوگری است که زمانی عزیزترین دوست او شناخته می‌شد، آلبوس دامبلدور. اما دامبلدور به کمک جادوگری نیاز خواهد داشت که پیش از این یک بار گریندل‌والد را با شکست روبرو کرده است، دانش‌آموز سابقش نیوت اسکمندر. طی ماجرایی نیوت دوباره با تینا، کویینی و جیکوب همراه می‌شود اما مأموریت او باعث خواهد شد وفاداری آنها به بوته‌ی آزمایش گذاشته شود و در عین حال در دنیای جادوگری که روزبه‌روز خطرناک‌تر و متفرق‌تر می‌شود با خطرهای جدیدی روبرو شوند.

زوئی کراویتز نقش لتا استرنج را بازی خواهد کرد که در گذشته با نیوت رابطه‌ی نزدیکی داشته و در فیلم اول او را در یک قاب عکس دیدیم. کالوم ترنر در نقش تیسیوس اسکمندر مشهور ، برادر نیوت، ظاهر خواهد شد که قهرمان جنگ و کارآگاه است. کلودیا کیم، بازیگر کُره‌ای، نقش زن جوانی را بازی می‌کند که اولین بار که او را می‌بینیم از جاذبه‌های اصلی یک سیرک جادوگری است.

این فیلم دنیای جادوگری را گسترش داده و محل وقوع حوادث آن از نیویورک به لندن رفته و سپس به پاریس می‌رود. همچنین در طول فیلم ارجاعات غافلگیرکننده‌ای به داستان‌های هری پاتر وجود خواهد داشت که طرفداران این مجموعه را خشنود می‌کند.

علاوه بازیگران فوق، “ویلیام نادیلم” بازیگر فرانسوی در نقش جادوگری به نام “یوسف کما”، “اینکوار سیگورتسون” هنرپیشه‌ی ایسلندی در نقش جایزه‌بگیری به نام “گریمسون”، “اولافر دری اولافسون” در نقش “اسکِندِر” مدیر سیرک جادوگری در این فیلم ظاهر خواهند شد.

جی.کی.رولینگ بار دیگر فیلمنامه را به نگارش درآورده است و علاوه بر دیوید ییتس کارگردان، فیلیپ روسولو (مدیر فیلمبرداری)، استوارت کریگ (مدیر صحنه)، مارک دی (تدوین‌گر) کالین اتوود (طراح لباس)، تیم برک و کریستین منز (سرپرستان جلوه‌های بصری) برای همکاری باز خواهند گشت.

بازیگران اصلی:
ادی ردمین (نیوت اسکمندر)
کاترین واترستون (تینا گلدستین)
آلیسون سودول (کویینی گلدستین)
دن فاگلر (جیکوب کوالسکی)
ازرا میلر (کریدنس بربون)
زوئی کراویتز (لتا لسترنج)
جانی دپ (گلرت گریندل‌والد)
کالوم ترنر (تیسیوس اسکمندر)
کوین گاتری (ابرناتی)
جود لا (آلبوس دامبلدور)

32 دیدگاه برای “وارنربراز جزییات جدیدی از قسمت دوم «جانوران شگفت‌انگیز» منتشر کرد

  1. عاشق کنابهای هری پاترم باهاش زندگی کردم …. از فیلماش خیلی بدم میاد اصلا شبیش نیست …ولی این فیلم عالیه کاش یه بار دیگه هفت قسمت هری پاتر و اینجوری بسازن

  2. من فقط و فقط امیدوارم که یه روزی هری پاتر رو سریالی کنن????
    و هر هفته یه قسمت ۱ ساعته ازش بیرون بدن
    اصن نیم ساعته
    فقط هری پاتر باشه و بس??
    اگه سریالی بشه خیلی خیلی خیلی عالی میشه??

    1. نه گریندل والت یه جادوگر قویه که در جوانی با دامبلدور دوست بوده
      میگن توی قسمت دوم جانوران شگفت انگیز دامبلدور هم هست

    1. صد در صد همینطوره
      همه امیدوارن این فیلم بتونه مارو در دنیای هری پاتر نگه داره
      وگرنه هیچ فیلمی ب پای هری پاتر نمیرسه

  3. سلام
    قسمت اولش خیلی خوب بود ، قشنگ با فیلم ارتباط برقرار کردم! امیدوارم این قسمتش هم سوپرایزم کنه‌!
    خودم خیلی دوس داشتم مایکل گمبون دوباره برمیگشت!‌ که کاملا بعید بود مثل بازگشت دن و اما و روپرت! نمیدونم میرسه اون روزی که این سه شخصیت دوس داشتنی رو دوباره تو یک فیلمه دیگه کنار هم ببینم یا نه….ای کاش بشه!
    ممنون از خبر.

  4. اینکه دنیای جادویی رولبنگ داره ادامه پیدا میکنه خیلی خوبه ولی من وقتی فیلمو دیدم اصن حال نکردم هیچ حسو حال هری پاترو نداره هری پاتر یه چیز دیگه بود امید وارم تو قسمتهای بعدی جذاب تر بشه فیلم در ضمن توی جانوران شگفت انگیز‌کلا همه چیز غریبه کلا صحنه هاش یه جوریه اصن حال نداد فقط تنها چیزی که خوشم اومد شخصیت نیوت اسکمندر بود که شخصیتی با حالی داره ولی‌کاش‌ داستانو در‌مورد هزار سال پیش یعنی وقتی که گودریک گریفیندور و…. اون سه تایه دیگه بودن میساختن و در مورد چگونگی ساخت هاگوارتز و در مورد سالازار اسلیتیرین جذاب تر بود

  5. امیدوارم فیلم فقط دنبال تکرار نوستالژی مجموعه هری پاتر نباشه و بتونه ماهیت مستقل خودشو داشته باش.راستی دمنتور عزیز تاریخ اکران قسمت دوم فیلم رو روی سایت بزار.تاریخ اکران فیلم اولو رو لطفا پاک کنید.بزارید انتظار برامون جذاب باشه

  6. امیدوارم فیلم فقط دنبال تکرار نوستالژی مجموعه هری پاتر نباشه و بتونه ماهیت مستقل خودشو داشته باش

  7. مگه رولینگ تاکید نداشت که همه بازیگرا باید انگلیسی باشند،البته به غیر از کسایی که نقششون هم آمریکاییه.
    ولی زوئی کراویتز و جانی دپ انگلیسی نیستند

  8. من از همون وقتی ک بازیگرمنتخب دامبلدورو میخاستن ازبین ی لیست انتخاب کنن گفتم جود لاو چون خیلی نزدیک ب جوونیاشه اگ توصیفاتشو یادتون باشه متوجه میشین خیلی انتخاب خوبیه

  9. خیلی هم عالی، بسیار مشتاقم که ادامه رو ببینم. می دونستم گریندلوالد فرار می کنه ولی فکر نمی کردم پر سر و صدا باشه. :) خیلی عالیه ولی اینطوری نیست که ارجاعات به هری پاتر واقعا در مورد هری پاتر باشه چون اونوقت مسخره میشه. به احتمال زیاد وجود تام ریدل، مک گوناگال که شاگرد دامبلدور هست و ….. قراره از این ارجاعات باشه.

    «گریندل‌والد را با شکست روبرو کرده است» یه جور گفتین من فکر کردم عزیزترین دوسته غول سه سر بوده، کجا با شکست روبروش کرد؟ بیچاره داشت با صدتا جادوگر همزمان می جنگید. نیوت یهو از پشت خنجر زد بهش. این فکر نکنم روبرو شدن باشه، اسم روبرو شدن رو خودشه: « از روبرو » :) :) :)
    خلاصه خیلی عالی بود و منتظرشم و فکر نمی کنم فقط همین جاها باشه.
    یه حدسایی م زنم، خب کویینی که دست از سر کچل جیکوب بر نمی داره…..این دو تا یه گروه، مطمئنا وقتی گریندلوالد فرار میکنه حتما تینا رو می فرستن سراغش و اونم خواهرش که جیکوب رو مثل جاکلیدی به خودش وصل کرده با خودش می بره و این سه تا می رن و دامبلدور و نیوت و کریدنس از اون ور ……… یه reunion بین اینا شکل می گیره :|
    با تشکر ویژه و فراوان از دمنتور

  10. نقش دامبلدور رو فقط باید مایکل گامبن بازی کنه ولااااااا غیر
    اصن تصور و هضم جود لاو تو نقش دامبلدور خیلی سخته

    1. منم با این نظر موافقم ولی مایگل گمبن زیادی پیره واسه دامبلدور پنجاه سال قبل هری پاتر بی صبرانه منتظرم که فیلمش ساخته شه ولی ابان ۹۷ خیلی دیره :'(

    1. خیر، همونطور که توی فیلم دیدید، یک قسمت سیاهی ازش تونست فرار کنه که نیوت اون رو دید. در ضمن تو همین سایت قبلا اعلام کرد که تو قسمت های حذف شده ی فیلم، سوار شدن نیوت همراه با کریدنس به کشتی رو حذف کردن ولی اونطور که دمنتور گفته نو نسخه ی Extended ش هست.

  11. واو پاریس همیشه شهر مورد علاقه من بوده و هست.
    حالا شخصیت ها و قهرمان های مورد علاقه ام هم دارن به اونجا میرن.چه شود!!!
    نمیتونم تا آبان ۹۷ صبر کنم…)))-:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *