فرزند نفرین شده

کتابسرای تندیس نسخه‌ی نهایی «هری پاتر و فرزند نفرین شده» را بزودی منتشر می‌کند

انتشارات کتابسرای تندیس در گفتگو با دمنتور تایید کرد که نسخه‌ی نهایی کتاب «هری پاتر و فرزند نفرین شده» توسط خانم ویدا اسلامیه ترجمه شده و در حال حاضر منتظر اخذ مجوز از از وزارت فرهنگ و ارشاد است. تاریخ انتشار کتاب بزودی از طرف این انتشارات اعلام خواهد شد.

نسخه‌ی تمرینی فرزند نفرین شده دقیقا همان روزی منتشر شد که نمایش تئاتر آن رسما در تابستان پارسال به روی صحنه رفت. معمولا نمایشنامه‌ی تمرینی برنامه‌های تئاتر منتشر نمی‌شود، اما به دلیل اشتیاق بالای مردم و این حقیقت که اکثر طرفدارها نمی‌توانند به دیدن نمایش بروند، نسخه‌ی تمرینی آن منتشر شد.

نسخه‌ی تمرینی نمایشنامه، در اجراهای پیش‌نمایش آن بین ماه‌های تیر و مرداد سال گذشته استفاده شد و در مرداد ۹۶ هم نسخه‌ی نهایی هری پاتر و فرزند نفرین شده منتشر شد. علاوه بر متن نمایشنامه، نسخه‌ی نهایی کتاب حاوی یک جدول زمانی از اتفاقات مهم هفت کتاب هری پاتر به اضافه‌ی شجره‌نامه‌ی خانواده‌ی پاتر هم هست.

قبلا تفاوت‌های نسخه‌های تمرینی و نهایی را در دمنتور با جزییات اعلام کرده بودیم که از طریق این خبر می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

7 دیدگاه برای “کتابسرای تندیس نسخه‌ی نهایی «هری پاتر و فرزند نفرین شده» را بزودی منتشر می‌کند

  1. دوستان مجرای این علامت سوال های بی جا چیه؟ لطفا علائم ساده نگارشی رو رعایت کنید. ما ایرانی هستیم و از لحاظ ادبی، در سطح بسیار بالایی قرار داریم!
    پ. ن: لطفا دری وری نگید. بالاخره نظرم رو گفتم

  2. دوستان کسی میدونه کتاب مصور هری پاتر سنگ جادو و هری پاتر و تالار اسرار ایا توی ایران منتشر شده یا نه اگر هم منتشر شده از کجا باید تهیه کرد ؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *