فیلم جانوران شگفت انگیز

صحنه‌های احتمالی بیشتری از «جانوران شگفت‌انگیز ۲» مشخص شد

اعلام فهرست بازیگران برای نقش‌های جدید فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها»، صحنه‌های احتمالی بیشتری از این فیلم را مشخص کرد. به نظر می‌رسد در این فیلم شاهد صحنه‌ای در سالن رقص و حضور بیش از یک کارآگاه بریتانیایی (آرور) خواهیم بود.

در فهرست جدید بازیگران نقش‌ها، نام مگان سیمپسون به عنوان بازیگر نقش دختری در سالن رقص اعلام شده است. پس احتمالا در فیلم دوم یک مهمانی بزرگ را شاهد خواهیم بود. جایی در پاریس یا شاید لندن.

بازیگر بریتانیایی دیگری به نام جانات سینت جیمز، قرار است به عنوان یکی از چند کارآگاه فیلم ایفای نقش کند. این کارآگاهان انگلیسی احتمالا قرار است همراه با تیسوز اسکمندر، برادر بزرگتر نیوت باشند. خود تیسوز یکی از مشهورترین کارآگاهان بریتانیایی دنیای جادویی است.

در آخر هم تیم ایگنال، بازیگر لندنی قرار است در فیلم دوم به عنوان «اسپکتروم» نقش بازی کند. شاید اسپکتورم نام شخصیت او باشد یا شاید هم نام یک موجود جادویی جدید باشد.

هیچ خلاصه‌ی داستان رسمی منتشر نشده که به سالن رقص یا حضور کارآگاهان بریتانیایی جادویی در فیلم دوم اشاره کند. در حال حاضر فیلمبرداری این قسمت در استودیو لیویزدین انگلیس در جریان است و صحنه‌های پاریس در همانجا فیلمبرداری می‌شود.

این خلاصه‌ی رسمی داستان قسمت دوم است که چندی پیش توسط وارنربراز منتشر شد. داستان قسمت دوم از بهار ۱۹۲۷ (۱۳۰۶) آغاز می‌شود.

فیلم در سال ۱۹۲۷، چندین ماه پس از دستگیری جادوگر سیاه بدنام گلرت گریندل‌والد آغاز می‌شود. با این حال، گریندل‌والد همان‌گونه که قول داده بود موفق به فرار پرسر و صدایی از زندان شده و مشغول گرد آوردن طرفداران بیشتری برای آرمان خود، یعنی ترفیع جایگاه جادوگران بر تمام مخلوقات غیرجادویی، بوده است.

تنها کسی که شاید بتواند او را متوقف کند جادوگری است که زمانی عزیزترین دوست او شناخته می‌شد، آلبوس دامبلدور. اما دامبلدور به کمک جادوگری نیاز خواهد داشت که پیش از این یک بار گریندل‌والد را با شکست روبرو کرده است، دانش‌آموز سابقش نیوت اسکمندر. طی ماجرایی نیوت دوباره با تینا، کویینی و جیکوب همراه می‌شود اما مأموریت او باعث خواهد شد وفاداری آنها به بوته‌ی آزمایش گذاشته شود و در عین حال در دنیای جادوگری که روزبه‌روز خطرناک‌تر و متفرق‌تر می‌شود با خطرهای جدیدی روبرو شوند.

بازیگران اصلی عبارتند از ادی ردمین (نیوت اسکمندر)، کاترین واترستون (تینا گلدستین)، آلیسون سودول (کویینی گلدستین)، دن فاگلر (جیکوب کوالسکی)، ازرا میلر (کریدنس بربون)، زوئی کراویتز (لتا لسترنج)، جانی دپ (گلرت گریندل‌والد)، کالوم ترنر (تیسیوس اسکمندر)، کوین گاتری (ابرناتی) و جود لا (آلبوس دامبلدور).

فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز ۲» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) اکران خواهد شد.

1 دیدگاه برای “صحنه‌های احتمالی بیشتری از «جانوران شگفت‌انگیز ۲» مشخص شد

  1. چرا اینجا دیدگاه نداره؟
    خب باید بگم خداوکیلی چیز زیادی مشخص نشد …… ولی خوب بود ….. یه چیزایی یاد گرفتیم :)))
    ممنون دمنتور :)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *