بازیگران / فیلم‌ها

بازیگر نقش لوسیوس مالفوی از اولین جواب رد به بازی در فیلم هری پاتر می‌گوید

جیسون ایساکس، بازیگر نقش آقای مالفوی، در حاشیه‌ی برنامه‌های تبلیغاتی برای فیلم جدید خود، مرگ استالین (The Death of Stalin) اشاره‌ای هم به حضورش در فیلم‌های هری پاتر کرد. در این مصاحبه بازیگر نقش لوسیوس مالفوی از اولین جواب رد به بازی در فیلم هری پاتر می‌گوید:

«قرار بود سال ۲۰۰۳ در فیلم پیتر پن نقش کاپیتان هوک رو بازی کنم و نمیخواستم همزمان دو نقش منفی برای فیلم‌های کودکان اجرا کنم.

به مدیر برنامه‌هام گفتم که ازشون خیلی تشکر کنه و بگه که قراره نقش کاپیتان هوک رو بازی کنم و نمیتونم دیگه این یکی رو بازی کنم. اون بهم گفت که تا آخر هفته بیشتر بهش فکر کنم. منم گفتم که فکر کردن نمیخواد، خیلی خوب و دوست داشتنی هست و باعث افتخاره، ولی دوتا نقش منفی برای بچه‌ها بازی نمیکنم.

تا آخر هفته، هر کسی که میشناختم بهم زنگ زد. از خواهرزاده و برادرزاده‌ها گرفته تا پدر و مادرم. همشون تمام تلاششون رو کردن که منو تشویق به قبول کردن این نقش کنند. نه برای اینکه من واسشون اهمیتی داشته باشم، چون میخواستن بیان سر صحنه‌ی فیلمبرداری هری پاتر! برای همین دیگه قبول کردم و خدا رو شکر که قبول کردم!

فکر میکنم جی.کی.رولینگ قصه‌ی گوی خیلی خوبی هست. اگر جو برمیگشت و با من تماس میگرفت و میگفت میخوام یه اسپین آف از لوسیوس مالفوی درست کنم، قبل از اینکه جمله‌ش رو تموم کنه میگفتم موافقم و راه میافتادم سمتش. ولی فکر نکنم همچین تماسی اتفاق بیافته!»

7 دیدگاه برای “بازیگر نقش لوسیوس مالفوی از اولین جواب رد به بازی در فیلم هری پاتر می‌گوید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *