فیلم جانوران شگفت انگیز

ضبط صحنه‌های «جانوران شگفت‌انگیز ۲» در قبرستان «های‌گیت» انگلستان

شایعه شده که عوامل «جانوران شگفت‌انگیز ۲» (عنوان فیلم نامشخص است)، در حال ضبط صحنه‌هایی از فیلم در قبرستان «های‌گیت» انگلستان بودند. گزارش‌های مردمی حاکی از آن است که اسامی روی قبر توسط عوامل با عناوین جدیدی تغییر کرده بود ولی وارنربراز ضبط در این صحنه را تایید رسمی نکرده است.

مسئولین این قبرستان از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند. علاوه بر این هیچ یک از بازیگران اصلی فیلم در این محل دیده نشدند.

ضمنا جی.کی.رولینگ تایید کرد که نام قسمت دوم فیلم، «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها ۲» نخواهد بود. عنوان فیلم در آینده اعلام خواهد شد.

این خلاصه‌ی رسمی داستان قسمت دوم است که چندی پیش توسط وارنربراز منتشر شد. داستان قسمت دوم از بهار ۱۹۲۷ (۱۳۰۶) آغاز می‌شود.

فیلم در سال ۱۹۲۷، چندین ماه پس از دستگیری جادوگر سیاه بدنام گلرت گریندل‌والد آغاز می‌شود. با این حال، گریندل‌والد همان‌گونه که قول داده بود موفق به فرار پرسر و صدایی از زندان شده و مشغول گرد آوردن طرفداران بیشتری برای آرمان خود، یعنی ترفیع جایگاه جادوگران بر تمام مخلوقات غیرجادویی، بوده است.

تنها کسی که شاید بتواند او را متوقف کند جادوگری است که زمانی عزیزترین دوست او شناخته می‌شد، آلبوس دامبلدور. اما دامبلدور به کمک جادوگری نیاز خواهد داشت که پیش از این یک بار گریندل‌والد را با شکست روبرو کرده است، دانش‌آموز سابقش نیوت اسکمندر. طی ماجرایی نیوت دوباره با تینا، کویینی و جیکوب همراه می‌شود اما مأموریت او باعث خواهد شد وفاداری آنها به بوته‌ی آزمایش گذاشته شود و در عین حال در دنیای جادوگری که روزبه‌روز خطرناک‌تر و متفرق‌تر می‌شود با خطرهای جدیدی روبرو شوند.

بازیگران اصلی عبارتند از ادی ردمین (نیوت اسکمندر)، کاترین واترستون (تینا گلدستین)، آلیسون سودول (کویینی گلدستین)، دن فاگلر (جیکوب کوالسکی)، ازرا میلر (کریدنس بربون)، زوئی کراویتز (لتا لسترنج)، جانی دپ (گلرت گریندل‌والد)، کالوم ترنر (تیسیوس اسکمندر)، کوین گاتری (ابرناتی) و جود لا (آلبوس دامبلدور).

فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز ۲» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) اکران خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *