فیلم جانوران شگفت انگیز

خبر فوری: عنوان قسمت جدید فیلم جانوران شگفت‌انگیز اعلام شد: جنایات گریندل‌والد

از امروز، دقیقا یک سال به اکران قسمت جدید فیلم سینمایی جانوران شگفت‌انگیز باقی مانده است و به همین مناسبت، وارنربراز عنوان قسمت جدید را فاش کرد: جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد

خوانندگان هری پاتر و طرفدارهای فیلم احتمالا از قبل با برخی از جنایات جادوگر سیاه، گلرت گریندل‌والد آشنا هستند. او اولین بار در مجموعه داستان‌های هری پاتر به عنوان جادوگر شرور نسل دامبلدور ظاهر شد و متوجه شدیم که از مدرسه دورمشترانگ بخاطر آزمایشاتی نامعمول و یک سری رفتار دیگر، اخراج شده است.

جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها در موقعیت زمانی چند سال بعد از اخراج او اتفاق افتاد و مداخله‌‌های گریندل والد باعث بوجود آمدن آشوب‌هایی در سرتاسر اروپا شده بود و تمام تلاش مذبوحانه‌ی خود را برای درست کردن حکومت جادویی جهت غلبه بر موجودات غیر جادویی به کار بسته بود. او سرآخر توسط پرسیوال گریوز کارآگاه شناسایی شد و به وسیله‌ی ماکوزا دستگیر شد.

در نیویورک، گریندل‌والد پسر جوانی به نام کریدنس را به سمت خود جذب کرد. این پسر گرفتار نوعی خطرناک از انرژی جادویی مخفی، به نام نهانه (Obscurus) بود و گریندل والد از او استفاده کرد تا جامعه‌ی جادویی را به روی غیرجادوگرها نمایان کند. این تنها بخش‌هایی ابتدایی از جنایات اوست…

به گفته‌ی وارنربراز، در فیلم جدید گریندل‌والد (جانی دپ) از زندان گریخته و جایی یافت می‌شود که یاران خود را جهت انجام هدف شوم خود جمع آوری کرده است. در فیلم جدید نیوت اسکمندر (ادی ردمین) و آلبوس دامبلدور (جود لا) را هم خواهیم دید که تلاش می‌کنند جلوی او را بگیرند.

در تصویر جدیدی که همراه عنوان فیلم منتشر شده، برای اولین بار تصویر دامبلدور و همچنین گریندل‌والد را در لباسی شیک می‌بینیم.

علاوه بر این، شخصیت‌های قبلی هم چهره جدیدی به خود گرفته‌اند. از جمله نیوت اسکمندر، تینا گلدستین (کترین واتر استون) با یک مدل موی جدید، کویینی گلداستین (آلیسون سودل) و جیکوب کوالسکی (دن فوگلر) همگی به فیلم جدید باز خواهند گشت.

ضمنا شخصیتهای جدیدی هم وجود خواهند داشت: برادر بزرگتر نیوت، تیسیوس اسکمندر (کالوم ترنر) و نامزدش لتا استرنج (زوی کراویتز) که در فیلم اول در یک قاب تصویر دیده شده بود.

کریدنس، با بازی ازرا میلر هم به فیلم جدید باز خواهد گشت. او را در این تصویر در کنار شخصیت مرموزی با بازی کلاودیا کیم می‌بینیم. نام شخصیت او «ملدیکتوس» (Maledictus) است: کسی که از «نفرین خون» زجر می‌کشد و او را تبدیل به یک هیولا می‌کند.

شخصیت‌های دیگر جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها مانند رییس ماکوزا، سرفینا پیکوری (کارمن اجوگو) هم برای دومین ماجراجویی این داستان باز خواهند گشت.

علاوه بر گریندل‌والد و دامبلدور، نامهای آشنای دیگر دنیای هری پاتر هم در فیلم جدید حضور دارند. از جمله نیکلاس فلامل که اولین بار نام او را در هری پاتر و سنگ جادو شنیدیم.

لتا لسترنج در این فیلم نقشی بزرگتر دارد و طرفدارها بدون شک تحت تاثیر او قرار خواهند گرفت. نام خانوادگی او از نامی مهم در دنیای هری پاتر برای ما از قبل شناخته شده بود، بلاتریکس لسترنج مرگ خوار.

مجری برنامه‌ی تلویزیونی نمایش روزانه (The Daily Show)، جسیکا ویلیامز نیز در این فیلم حضور دارد ولی شخصیت او هنوز معرفی نشده است.

فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز ۲» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) اکران خواهد شد.

19 دیدگاه برای “خبر فوری: عنوان قسمت جدید فیلم جانوران شگفت‌انگیز اعلام شد: جنایات گریندل‌والد

  1. اگه به چش هااگه به چشم های گرندوالد در قسمت اول و این پوستر جدید دقت کنین می فهمید که یه چشمش با یه چشمش دیگه اش متفاوته چرا؟

    1. شما دعا کن فیلم جانوران تموم بشه بعداگه رولینگ زنده بود فیلم فرزند نفرین شده بزودی خواهد ساخت!

    1. شما دعا کن فیلم جانوران تموم بشه بعداگه رولینگ زنده بود فیلم فرزند نفرین شده بزودی خواهد ساخت!

  2. وقتی اسم فیلم رو خوندم دوستم خونمون بود انقد خوشحال شدم دوستم فکر کرد دیوونه شدم.
    باید اعتراف کنم کنم که تینا رو نشناختم آخه شبیه همون ریبس پرورشگاه شده که کریدنس کشتش.

    با تشکر وبژه از دمنتور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *