رولینگ / سفید کشنده / فیلم جانوران شگفت انگیز / کتاب‌ها

خبر فوری: رولینگ آغاز نگارش فیلم‌نامه‌ی قسمت سوم «جانوران شگفت‌انگیز» را تایید کرد

جی.کی.رولینگ با انتشار به روز رسانی جدیدی در وب‌سایت رسمی خود و در قالب پاسخ به سوالات طرفداران در مورد فعالیت‌های حال حاضر و آینده‌ی خود توضیحاتی داد. خالق هری پاتر رسما تایید کرد که نگارش چهارمین رمان جنایی گالبریث را با نام «سفید کشنده» (Lethal White) به پایان رسانده و در حال آماده شدن برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی سومین قسمت مجموعه‌ی سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز» است.

در حال حاضر مشغول نوشتن چه چیزی هستید؟
جی.کی.رولینگ: به تازگی رمان چهارم گالبریث به نام سفید کشنده رو تموم کردم و الان هم دارم فیلم‌نامه‌ی جانوران شگفت‌انگیز ۳ رو می‌نویسم. بعد از اون هم یه کتاب دیگه برای بچه‌ها می‌نویسم. حدود شش سالی هست که دارم روی داستانی (غیر هری پاتری/دنیای جادوگری) کار می‌کنم و دیگه وقتشه که به روی کاغذ بیارمش.

صحبت‌های جی.کی.رولینگ در مورد نقشش به عنوان تهیه‌کننده در مجموعه‌ی جانوران شگفت‌انگیز:

وارنربراز و دیوید یتس کارگردان همیشه بهم اجازه دادن که نظرم رو مطرح کنم، که اون هم الزاما به عنوان تصمیم نهایی به حساب نمیاد. این مورد در مورد همه تهیه‌کننده‌هایی دیگه‌ای که من هم فقط یکی از اونها هستم صادقه. نظر همه ما خیلی مهمه ولی در آخر یک کار کاملا گروهیه. در نهایت کارگردانه که در مورد تمام چیزهایی که به تصویر کشیده میشه، مسئولیت داره. به عنوان فیلم‌نامه‌نویس، بخش اعظم دیدگاه‌های من در مراحل اولیه مطرح میشه.

صحبت‌های جی.کی.رولینگ در مورد همکاری با افرادی مثل دیوید یتس و جان تیفانی، استیو کلاوز فیلم‌نامه‌نویس و افراد دیگر:

با این حال اصل ماجرا شباهت خیلی زیادی به نحوه‌ی همکاری من با دیگران در فرزند نفرین شده داره که این بار با دیوید یتس کارگردان و استیو کلاوز صورت گرفته. استیو نویسنده‌ی هفت فیلم از هشت قسمت پاتر بود و حالا هم یکی از تهیه‌کنندگان جانوران هست.

با وجود اینکه طی این سال‌ها استیو رو از نزدیک در حال نوشتن فیلم‌نامه‌ها می‌دیدم، نوشتن فیلم‌نامه رو بسیار متفاوت از رمان نویسی می‌دیدم و اوایل کار برام چالش برانگیز بود. همین طور که پیش می‌رفتم، نوشتن فیلم‌نامه رو یاد گرفتم و در عین حال می‌دونستم که این فیلم‌نامه قطعا تبدیل به فیلم می‌شه که خب چیزی غیر معموله. استیو نکات خیلی خوب و عالی رو بهم می‌گفت. یکی از حرف‌هاش که بیشتر از همه باعث شد حسابی بخندم این بود که در نسخه اولیه‌ی فیلم‌نامه یه شخصیتی داشتم که بعد از برش یه صحنه برمی‌گشت و می‌گفت «این‌ها بچه‌ن!». استیو گفت خب این جمله فقط وقتی به درد می‌خوره که انتخاب بازیگرامون انقدر بد بوده باشه که بیننده نفهمه اونها بچه‌ن.

دیوید بعد از ساختن چهار فیلم از هشت فیلم اصلی، حالا دیگه دنیای هری پاتر رو دقیق می‌شناسه. عاشق کار کردن باهاش هستم. فقط وقتی به حرف‌هاش گوش می‌دم هم کلی چیز از هنر تصویر یاد می‌گیرم. با اینکه خودم قدرت تخیل بصری بالایی دارم، باید یاد می‌گرفتم که چقدر روی صحنه بدون بیان کلمه‌ای میشه چیزی رو گفت و دیوید و استیو این رو به من یاد دادن.

ادامه صحبت‌های رولینگ در مورد جریان روزمره‌ی نویسندگی‌اش و نکاتی از همکاری‌اش با افراد دیگر را در وب‌سایت او می‌توانید مطالعه کنید.

35 دیدگاه برای “خبر فوری: رولینگ آغاز نگارش فیلم‌نامه‌ی قسمت سوم «جانوران شگفت‌انگیز» را تایید کرد

  1. با سلام خدمت همه طرفدار هری پاتر و دنیای جادوگری خانم رولینگ
    کاش قسمت بعدهری پاتر یعنی هری پاتر و فرزند نفرین شده ساخته می شد ساخته شده؟ اگر ساخته شده چه موقع پخش میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. د اره ولی الانا نمیاد فیلمش هم ساخته شده ولی دقت کرده باشید خانم جی کی رولینگ داره برای هری پاتر گذشته میسازه فیلم هایی مثل جانوران شگفت انگیز و بعد ولد مورت و بعد هری پاتر یعنی در اصل اول جانوران شگفت انگیزه بعد فیلم ولد مورت(وارث)و بعد هری پاتره جی کی رولینگ بعد از تمام کردن پروژه گذشته هری پاتر به سراغ بعد از هری پاتر میره

  2. دوستان من که بی صبرانه منتظر این قسمت هستم چرا که واقعا کارگردان این سری فیلم های جانوران شگفت ان…….. و هری پاتر به بهترین شکل داستان های زیبا نویسنده مورد علاقه من جی کی رولینگ رو به بهترین شکل به تصویر میکشن و مطمئن هستم که جانوران شگفت انگیز هم در سری های اینده برای ما طرفداران فیلم ها ی فانتزی سورپرایز هایی دارد . یه صحبت دیگه در مورد کسانی که میگن چرا هری پاتر و فرزند نفرین شده رو نمیسازن اولا من از اعماق وجودم مطمئنم که میسازن و دوم اینکه جانوران شگفت انگیز و زیستگاه انها یه پروژه واقعا بزرگه و نمیشه سر سری ردش کرد سوم اینکه ما که نمیدونیم تو ذهن جی کی رولینگ چی میگزره شاید اصلا فیلم ها جانوران شگفت انگیز کلیدی باشه برای ادامه هری پاتر .
    دوستان لطفا نظرتون رو بگید و خوشحال میشم با دوست داران هری پاتر و این سری فیلم ها صحبت کنم

  3. فکر می کنم رولینگ عقلشو از دست داده ! کلا طرفداری از حزب های سیاسی مخشو به سمت ناجوری کشونده دل ادم می شکنه
    برگشته گفته pewdiepie فاشیسته از اخبار غلطی که بهش دادن !
    برگشته گفته هرمیون سیاه پوست بوده ! درخالی که توی کتاب نوشته که ” صورت سفید هرمیون به سرخی گرایید … ”
    برگشته گفته دامبلدور هومو بوده که دیگه اصلا شاهکار کرده …
    فقط دل ادم می شکنه …

    1. وااااااااااااااااااااااای خدااااااااای من
      من واقعا نمیدونم چی بگم که خوشحالیمو ابراز کنم … وای چوب دستی ممنون واقعا ، نمیدونین چه سورپرایز شگفت انگیزی بود
      تنکیو ورررری مااااااچ
      #صرفا_جهت_تایید_دیدگاه:
      – وای چه عالی کاش فرزند نفرین شده رو هم بسازن :/

    2. این لینک چندتا تاریخ مختلف از انجمنو توش داره ، یکم که باهاش بازی میکنم میره اونوقتی که من بودم بعد برمیگرده به وقتی که آتوسا هنوز مدیر نشده بود :/ تازه ارشیو چت هاشم متفاوته . همه ی آرشیو های اینترنتی اینجورین یا فقط این جادوییه ؟ :/
      پ.ن : راستی تولدتون هم با تاخیر خیلی زیاد مبارک ?

    1. کاش میشد به این دیدگاهِ فوق العاده اعتبار داد …
      کاش میشد سپاس بارونش کرد …
      البته اعتبار و سپاسش محفوظه تا وقتی انجمن باز شد :)
      حالمو عالی کرد ????

  4. وقتی این همه آدم میخوان هری پاتر و فرزند نفرین شده رو فیلمشو بسازن چرا باید هری پاتر به این معروفی رو ول کنه بره به فکر فیلم جانوران شگفت انگیز بشه ؟!!! اصلا با عقل جور در میاد؟!!!می‌تونه میلیون ها دلار فقط به خاطر هری پاتر ۹ در بیاره …
    ??????

  5. فیلم جانوران شگفت انگیز قشنگ هست اما به هری پاتر نمیرسه. من اگه به جای اینا بودم فیلم هری پاتر و فرزند نفرین شده رو می ساختم.

  6. جانوران شگفت انگیز قشنگ هست اما به هری پاتر نمیرسه . تازه من اگه به جای اینا بودم فیلم هری پاتر و فرزند نفرین شده رو می ساختم……….

  7. سلام لطفا مدیران سایت بخوانند و پاسخ دهند ممنون در کتاب کوییدیچ در گذر زمان به سحر و جادوی ایران اشاره شد و منم به فکر ساخت یک دنیای بزرگ تر از دنیای رولینگ و بدون استفاده از عبارات دنیای رولینگ افتادم الان من کتاب وزارت سحر و جادو دنیای ما رو موفق به ساختش شدم که هشت فصل داره بازم میگم اصلا از کتاب های رولینگ کمک نگرفتم و دنیای جادوگری مستقلی رو ساختم وقصد دارم درمورد قالیچه های پرنده و خیلی چیزای دیگه هم بنویسم و بعد ی کتاب بزرگ مثل هری پاتر بدم بیرون همشم رایگان فقط میخوام ببینم امکانش هست که کتاب های من اینجا منتشر بشه ؟بازم میگم هیچ چشم داشتی ندارم فقط قصد من شاد شدن مردمه اگه میشه لطفا بگین اگه هم نمیشه بگین که در همین حد بمونه

    1. منم نوشتم بدون دست گرفتن از فیلم هری پااتر فقط بعضی یک کتاب هست داخلش که نوشته جادوگر بزرگ هری پاتره ولی متاسفانه نتونستم به سرانجام برسونم و از اعصاب خوردی همرو پاره کردم چون تویه اینجا به نویسندگانی به پایینیه ما اهمیت نمیدن و الان خیلی پشیمونم که حاصل نوشتن چند سالو دور انداختم

    1. خب قطعا خود هری پاتر خیلی جیگول تر و قشنگ تره :D ولی جانورانم بد نیست ، خوبه :|
      (ادم وقتی مجبوره ، مجبوره دیگه:)) )

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *