پاترمور / کتاب‌ها

پاترمور از مجموعه کتاب کوتاه چهار قسمتی غیر داستانی مرتبط با تاریخ جادوی هری پاتر رونمایی کرد

امسال انتشارات پاترمور قصد دارد مجموعه‌ای از کتاب‌های الکترونیکی کوتاه غیر داستانی را با عنوان «هری پاتر: سیری در…» منتشر کند که براساس کتاب‌صوتی «هری پاتر: تاریخ جادو» نوشته شده‌اند که در نمایشگاه کتابخانه بریتانیا با همین نام پیش از این منتشر شده بود.

آماده غرق شدن بیش از پیش در تاریخ جادو شوید. مجموعه کتاب‌های الکترونیکی جدید و کوتاهی، الهام گرفته شده از نمایشگاه کتابخانه بریتانیا و کتاب‌های همراه آن با عنوان «هری پاتر: تاریخ جادو» قرار است منتشر شوند.

این مجموعه چهارتایی کوچک، هر یک براساس موضوع درس‌های هاگوارتز قسمت بندی شده‌اند و شما را بار دیگر به سمت کسب اطلاعات بیشتر از دنیای تاریخی-سنتی جادو در قلب داستان‌های هری پاتر خواهد برد. هر کدام از این کتاب‌ها طراحی‌های زیبا و منحصر بفردی از هنرمند لندنی، آقای دنیل ایسن را به همراه دارند. شاید کتاب‌های «هری: تاریخ جادو» و «هری پاتر – سیری در تاریخچه جادو» را که سال ۲۰۱۷ منتشر شد بخاطر داشته باشید. سال پیش هم کتاب صوتی این مجموعه به همراه مصاحبه‌های طولانی با کتاب‌دارهای نمایشگاه و با صداگذاری ناتالی دورمر منتشر شدند. این کتاب‌های الکترونیکی کوتاه هم براساس همان کتاب‌صوتی تهیه شده‌اند و فرصتی دوباره برای جذب شخصیت‌های رنگارنگ و وقایع شگفت‌انگیز از تاریخ واقعی جادو در قالبی فشرده‌تر را دارند.

علاوه بر مرور ریشه‌های جادو در سیر تاریخ و سنت، این کتاب‌های الکترونیکی کوتاه شامل یادداشت‌ها، صفحه‌های دست‌نوشت و طراحی‌های شگفت‌انگیزی می‌شود که پیش از این هم در کتاب «هری پاتر: تاریخ جادو» دیده بودیم.

کتاب‌های الکترونیکی که خواهیم دید، با این عناوین عرضه خواهند شد:

  • هری پاتر: سیری در طلسم‌ها و انواع دفاع در برابر هنرهای سیاه
  • هری پاتر: سیری در معجون‌ها و گیاه‌شناسی
  • هری پاتر: سیری در پیش‌گویی و ستاره‌شناسی
  • هری پاتر: سیری در مراقبت از موجودات جادویی
این کتاب‌ها طی ماه‌های آینده منتشر خواهند شد.

اولین کتاب‌هایی که از این مجموعه منتشر می‌شوند، طلسم‌ها و انواع دفاع در برابر هنرهای سیاه و معجون‌ها و گیاه‌شناسی خواهند بود که پنج شنبه، ۶ تیر (۲۷ جون) در دسترس قرار خواهند گرفت. تاریخ انتشار باقی کتاب‌ها متعاقبا اعلام خواهند شد. منتظر باشید!

این کتاب‌ها اول به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی منتشر می‌شوند و هم‌اکنون برای پیش‌خرید در آمازون، اپل و کوبو قرار گرفته‌اند.

17 دیدگاه برای “پاترمور از مجموعه کتاب کوتاه چهار قسمتی غیر داستانی مرتبط با تاریخ جادوی هری پاتر رونمایی کرد

  1. کاش دوباره تمام طرفدارهای هری مثل قبل بودن
    ولی هیچ فیلمی به زیبایی هری پاتر نمی رسه
    هرررررریییییییییییییییییی پاااااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتررررررررررررر
    مخصوصا با بازی اما واتسون

  2. من خودم با ترجمه بودن یا نبودن برام فرق نداره ولی اگ خاستین میتونم ترجمه کنم و یا ب وب کمک کنم البته اگ واس دانلود باشه

    1. خب اول به زبان های اصلی در دنیا میاد بعد شاید یکی مثل ویدا اسلامیه یا یه مترجم دیگه به فارسی و در خارج آدم های دیگه به زبان های دیگه ترجمه می کنن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *