اخبار سایت

کاربران هنرمند دمنتور

همانطور که همه می دانیم خیلی از کاربران در مقاطع مختلف زمانی هنر خود را در دمنتور به نمایش گذاشتند ساخت بنر، پوستر و… و همه ما می دانیم که در جمع خود دوستان هنرمند زیادی داریم. در هفته گذشته در حالی که داشتم به وبلاگ اعضای سایت سر می زدم در وبلاگ یکی از دوستان متوجه شدم این دوست عزیز ما شعر می سرایند و در وبلاگ خود به شکل دیجیتال عرضه می کنند. در آخربن خبر وبلاگ این دوست عزیز آخرین سروده های خود را در دفتری منتشر کرده بودند تحت عنوان “جادوگر ماه” که تمام قطعات این دفتر را برای هری پاتر سرودند و این اثر را تقدیم به همه طرفداران هری پاتر کردند. وقتی متوجه شدند من به وبلاگشان سر زدم با من تماس گرفتند و از من خواستند تا این اثر را در سایت به شما دوستان معرفی کنم. من خودم ارتباط خوبی با این اشعار برقرار کردم با اینکه اصلا اهل شعر نیستم اما نا خواسته از بعضی از قطعه های این دوست عزیز لذت بردم. این کاربر محترم کسی نیست به نام علیرضا عسگری عزیز که با نام کاربری severus snape در دمنتور فعالیت می کنند. همچنین ایشان از من خواستند تا پیامی را به همه شما دوستان برسانم که متن پیام ایشان به شرح زیر است:

“سلام بر تمام طرفداران هری پاتر علی الخصوص ایرانیان. روزی که میلاد عزیز در بلاگم نظر گذاشتند و گفتند که از شعر خوششان آمده تصمیم گرفتم با کسب اجازه از ایشان به انتشار این دفتر در دمنتور بپردازم. اما این همه لطف که در این سه هفته ای که نصیب بنده شد جز از روی مهربانی و بزرگواری دوستان نبوده است. این اثر کار کوچکی ست که در واقع آن را بیشتر برای ادای دین خود انجام داده ام و اصلا توقع این استقبال را نداشتم که نشانگر طبع هنردوست و هنرشناس دوستانمان است. اما خبری هم داشتم برای دوستانی که مقالات من را درباره ی هری پاتر خوانده بودند: من اکنون در حال طرح ریزی برای تالیف کتابی در زمینه ی تحلیل حماسی هری پاتر هستم و بعد از تالیف مطمئنا در درجه ی اول سعی در چاپ کاغذی آن خواهم کرد وگرنه به صورت الکترونیکی تقدیم دوستان می شود.
در پایان از میلاد عزیز دوست بزرگوار و مدیر پرتلاش و تمام مدیران دمنتور تشکر می کنم. یادتان باشد:
جهان نیز ما را نخواهد شناخت
چون جان پیچ های بی شمار
یک نام را زنده نگه داشته ایم
تا ابد”

می توانید این اثر دوست عزیز را مستقیما از اینجا دانلود کنید.

83 دیدگاه برای “کاربران هنرمند دمنتور

  1. آریو برزن عزیز اسنیپ اسطوره ی عشق در هری پاتر است . خصوصا بعد از فیلم 8 جو هری پاتریست ها به سمت اسنیپ سوق داده شد.نقش اسنیپ در هری پاتر از لوپین بیشتر بود.داستان های بیشتری نیز او نقل شد و این که در آخر خودم عاشق اسنیپ امD:

  2. ممنون از لطف همه ی دوستان.این که می بینم رفیق هایم این قدر هنردوستند من را به وجد می آورد.این پست بهترین خاطره ی زندگی ام شد.

  3. خیلی شبیه شعرهای مهران مدیری تو فیلم مرد دو هزار چهره بود!!!
    نه شوخی کردم با اینکه اصلا ازش هیچی نفهمیدم ولی اگه میفهمیدم خیلی قشنگ بود.

    دوستان فکر نکنید من از اون آقایون رکورد منفی شکنم بلکه فقط حقیقتو گفتم.

  4. ما از سنگ جادو محافظت کردیم___ ما تالار اسرار را پیدا کردیم___ما زندانیه ازکابان را فراری دادیم___ما جام اتش را فتح کردیم____ ما با محفل ققنوس هم کاری کردیم___ما ازشاهزاده یادگاران مرگ رو اموختیم ودر اخر همراه با پسری که زنده ماند بزرگ شدیم با خنده هاش خندیدم و با گریه هاش گریه کردیم و با درداش درد کشیدیم وحالا که او رفته ما باید زنده نگرش داریم تا جاودانه بشه

    این از من….

  5. وایییییییی چه قشنگ اینئ شعرها…..
    اما من دلم از هری گرفته چون به خاطر حرف زدن زیاد در مورد اون بهترین دوستم رو از دست دادم…..

    1. ایشالا که یه روز دوست بهتری مثل هری پاتر پیدا میکنی!!!!!!
      نتـــــــــــــــــــــــرس هری اجرت رو مــــــــــــــــــــــــــــــی ده

  6. ممنون داش میلادمن این شعرهای فوق العاده روتووبلاگ خودآقای عسگری دانلودکردم وخوندم.واقعاًفوق العادننننننننننننننننننننننننن.

  7. علیرضا جان شعرات خیلی قشنگ بودن… یازدهمی و بیست و پنجمی رو خیلی دوست داشتم.موفق باشی.
    ممنون

  8. خیلی خوب بودن شعرات….فقط من بعضی جاهاشو نفهمیدم.. که منظور اصلی شعر چی بود.
    بعضی جاها هم یه نظرم باید کلمات مناسبتری جایگزین کنی که لطافت شعرو خراب نکنه….

    یه سوال:این شعرا رو از اول برای هری پاتر گفتی یا نه .بعضی هاشو قبلا گفته بودی و بعد به شخصیتا ربطشون دادی؟

    1. بله دوست عزیز، سعی می کنم چند وقت یکبار به وبلاگ دوستان دمنتوریک سر بزنم، این کار رو 1 سالی هست که انجام میدم، با اینکه خودم هیچوقت وبلاگ نداشتم اما بیشتر مواقع از وبلاگ دوستان مطالب خوبی مطالعه کردم.

  9. این خیلی خوبه که ما تو ایران نداشته های هری پاتریمون رو با این جور چیز ها پر کنیم!
    واقعا دستتون درد نکنه…

  10. جالب بود،خوشم اومد
    با تشکر از شاعر،صفحه آرا،طراح جلد،اپلود کننده،میلاد جان،مدیریت محترم سایت وزین دمنتور،کارکنان کلانتری 13(!) و کلیه کسانی که ما را در این پروژه یاری نمودند!!!

  11. واقعا محشر بود،یک دنیا ممنون!!!!!!

    دوست عزیز شما واقعا یک هنرمندین،تبریک میگم بهتون،شعرهاتون فوق العاده هستن!

  12. آفرین.آفرین با این که زیاد اهل شعر نیستم،شعرت یه جورایی منو مجذوب خودش کرد.فوق العاده بود.به دوستایی که دانلود نکردم بگم اگه دانلود نکنن پشیمون میشید.بازم میگم دست مریزاد

  13. آفرین داداش علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیرضا خیلی زیبا وبامعنی بودن از شما هم ممنون میلاد جان

  14. ممنون بابت خبر من قبلا این رو از وبلاگ دوست عزیزمون دانلود کرده بودم
    از آقای علی عسگری هم خیلی خیلی ممنون هستم

  15. من قبلا” به وبلاگ ایشان سر زده بودم و این دفتر شعر را دانلود کرده بودم (شاید حدود دو هفته پیش)
    اشعار بسیار زیبایی هستند …مخصوصا” برای ما…

    با سپاس فراوان از ایشان
    و از آقا میلاد

  16. سلام بچه ها اگه دمنتور یه اتاق در نیم باز درست کنه خیلی خوب می شه ها فکرش رو کنید نظر بدین

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.