اخبار سایت

سخنی با کاربران و اخباری از انجمن گفتگوی دمنتور

قبل از هر چیز از، تمام دوستانی که با ورود به سایت مشکل دارند و زمانی که آدرس اصلی سایت را وارد می کنند و با تصویر بازسازی سایت روبرو می شوند، برای رفع مشکلاشان بعد از دیدن تصویر بازسازی سایت اگر از کلید Ctrl+F5  استفاده نمایند مشکلشان مرتفع می گردد.

از امید عزیز خواهش کردم که زیر دکمه ثبت دیدگاه ها پیامی با این مزمون را اضاقه کنند:

“تنها دیدگاه‌هایی که با نوشتار زبان فارسی یا انگلیسی نوشته شوند، ثبت می شود و نوشتار ترکیبی فارسی و لاتین بدون توجه به محتوی دیدگاه، حذف می شود.”

این پیام بدین معناست که ثبت دیدگاه به زبان پارسی و نوشتار پارسی و ثبت دیدگاه به زبان انگیلیسی و با نوشتار انگیلیسی در دمنتور بلامانع است. اما نوشتارهای فینگیلیشی که دیدگاه های زبان پارسی اما با نوشتار انگیلیسی هستند حذف می گردد. تا امروز من به اندک دوستانی که این کار را می کردند تذکر می دادم اما از این پس بدون هیچ تذکری دیدگاهشان حذف می گردد پس آن دوستان توجه کنند.

چند نفر کمتر از انگشتان یک دست هستند که برای اینکه تعداد دیدگاه های ثبت شده آنها در قسمت مطالب مهم سایت بیشتر شود، چند وقتی هست شروع کردند و در اخبار قدیمی سایت تا آن جا که می توانند دیدگاه ثبت می کنند. من نام آنها یا نام کاربریشان اعلام نمی کنم چون خودشان می دانند کی هستند، دوستان شاید این کار بر خلاف مقررات دمنتور نباشد اما خودتان می دانید که دارید تقلب می کنید و حق خیلی از دوستان دیگر خودتان را ضایع می کنید و فعلا هم قرار نیست که به افراد برتر این گروه جایزه دیگری بدهیم که شما این کار را انجام می دهید. اگر سقف ثبت دیدگاه هر کس در هر خبر ۴ تا هست به این دلیل هست که فضا برای ثبت دیدگاه هر کس که دوست دارد در خبر دیدگاهش را ارائه دهد وجود داشته باشد و حق کسی ضایع نشود وگرنه کاربری که دیدگاهی درباره خبر داشته باشد آن را در یک یا دو دیدگاه ارائه می کند و بقیه دیدگاه های خود هم اگر  احیانا خواستند به دوستی کمک کنند و پاسخ سوالی را به کاربری دهند استفاده کنند نه ۴ بار در هر خبر یک دیدگاه را تکرار کنند. البته این هم حق هر کاربر هست که از هر ۴ دیدگاهش استفاده کند اما واقعا بیهوده است. من خودم هم زمانی که کاربر دمنتور بودم فقط زمانی که درباره خبری دیدگاه داشتم دیدگاهم را ثبت می کردم و هیچ وقت هم بیشتر از ۲ دیدگاه در خبری ثبت نکردم. البته من هنوزم کاربر دمنتور هستم.

دوستانی که بی ربط به خبر دیدگاه بگذارند بدون درنگ دیدگاهشان حذف می گردد. مگر موارد بسیار نادری که دوستی بخواهد با این کار اطلاع رسانی کرده و یا مسئله ای را در میان بگذارد. همچنین من قبلا در دیدگاه هایی که از واژه هایی که با شئونات دمنتور و شرایط حال حاضر سایت (خودتان می دانید کدوم شرایط را می گویم) مغایرت داشت استفاده می شد فقط آن واژه یا جمله دیدگاه را حذف می کردم، اما از این پس کل دیدگاه حذف می گردد البته با تذکر پس خواهشا لطف کنید و در ثبت دیدگاه های خود یک مقدار بیشتر رعایت کنید.

خواهشا اگر سوالی از من دارید از قسمت تماس با ما سایت اقدام کنید و سوال خود را ارسال کنید چون اکثرا سوالات مطرح شده در دیدگاه ها به مزمون آن خبر ارتباطی ندارد. ممطمئن باشید من هم حتما پاسخ سوالتان را برای شما ارسال خواهم کرد.

من هم مانند شما و اندازه شما دوستان از فانتزیا خبر دارم و هیچ آشنایی با افراد این سایت ندارم پس لطف کنید و سوالات خود در رابطه با فانتزیا به ایمیل info@fantasia.ir ارسال کنید. مطمئن باشید دوستان عزیز دمنتور در فانتزیا پاسخ تان را خواهند داد.

ممنون از لطفی که همه شما کاربران به دمنتور و من دارید. از آن دسته از دوستان که لطف می کنند و در جمع آوری اخبار به من کمک می کنند هم سپاسگذارم و ممنون که نکاتی که به شما یادآور شدم هم رعایت می کنید.

و اما انجمن گفتگوی دمنتور

روز گذشته دوست عزیز امیر رضا یکی از مدیران انجمن گفتگوی سایت با من تماس گرفتند و خواستند مطلبی از انجمن سایت را به شما دوستان و کاربران فعال در انجمن یادآوری و اطلاع رسانی کنم. این مطلب را به نقل از خود ایشان در زیر می توانید بخوانید:

 

با سلام

پس از در خواست های مکرر و اصرار دوستان به برگزاری یک مسابقه بین گروهی، بالاخره تصمیم گرفته شد این مسابقه برگزار شود.

قوانین اصلی مسابقات (این قوانین در همه مسابقات ثابت می باشند)

– ارسال هرزنامه (اسپم) در حین مسابقات ممنوع می باشد و با شخص اسپمر شدیدا برخورد خواهد شد.

– این انجمن در زمانی که مسابقات برگزار نمی شوند به صورت قفل شده باقی می ماند.

– قوانین مسابقات مختلف متفاوت بوده و قبل از برگزاری آن اعلام خواهند شد.

– این انجمن فقط برای اعضای گروه ها قابل دسترس هست، کاربران عضو شده و مهمان ها نمی توانند موضوعات آن را ببینند.

– به هیچ وجه از مدیران در رابطه با زمان برقراری مسابقات سوال نکنید، مدتی قبل از برگزاری مسابقه زمان آن اعلام می گردد.

توضیحات اولیه مسابقه بین گروهی:

اولین مسابقه بین گروهی بین چهار گروه (گریفیندور، هافلپاف، ریونکلا و اسلیترین) در سه رشته فن فیکشن، طراحی (فتوشاپ و طراحی) و نقاشی برگزار می شود.

– هر سه رشته مربوط به هری پاتر بوده و داستان طراحی و نقاشی باید مربوط به هری پاتر و اجزای داستان آن باشند.

– تاریخ برگزاری مسابقه چهارشنبه دوم آذر ماه ۱۳۹۰ می باشد و از هر گروه ۱ نفر برای هر رشته انتخاب می شوند. یعنی در کل سه نفر برای هر گروه که هرکدام از این سه نفر در یکی از این سه رشته ها فعالیت می کند. نمایندگان هر گروه توسط مدیر هر گروه انتخاب می گردد.

– از جمعه بیست آبان تا سه شنبه ۲۴ آبان مدیران هر گروه فرصت دارند تا نمایندگان خود را انتخاب کرده و به تیم مدیریت اعلام کنند. پس از تایید نمایندگان توسط تیم مدیریت، آنان تا دوم آذر فرصت داستان نویسی، طراحی و نقاشی دارند.

– در روز چهارشنبه دوم آذر، انجمن مسابقات بین گروهی باز و مبحثی برای کار های طراحی قرار داده میشود. یعنی نماینده ی هر گروه برای رشته ی طراحی فقط و فقط (بدون هیچ متن یا نوشته ای) اثر خود را به صورت عکس یا پیوند (لینک) قرار میدهند. هیچ کس حق دادن پست یا تشکری را در آن مبحث ندارد.

– در روز پنج شنبه سوم آذر، نمایندگان هر گروه در رشته ی نقاشی، اثر خود را در مبحث مربوطه به صورت عکس یا لینک قرار می دهند. هیچ کس حق دادن پست یا تشکری را در این مبحث نیز، ندارد.

– در جمعه چهار آذر، نمایندگان هر گروه در فن فیکشن نیز داستان خود را در مبحثش به صورت لینک برای دانلود قرار میدهند. در طول این مدت نیز هیچ کس ارسال پست و یا ثبت تشکر را ندارد.

– هر کدام از این موارد ۱۰۰ امتیاز دارد که جمعا ۳۰۰ امتیاز کامل میشود. هر گروهی که در نهایت بیشترین امتیاز را بیاورد برنده خواهد بود و لوگوی آن گروه مدت یک هفته در صفحه ی اول قرار خواهد گرفت.

– بهترین طرح، داستان و نقاشی توسط تیم مدیریت:

(pedeharry, M.H.Potter, Ignotus Peverell ,aliiii) انتخاب خواهند شد.

– اگر در این مورد سوالی داشتین لطفا با Ignotus Peverell تماس بگیرید.

– درخواست هاتون رو هم با پیغام خصوصی به مدیر گروهتون بفرستین.

با تشکر

تیم مدیریت انجمن گفتگوی دمنتور

 

46 دیدگاه برای “سخنی با کاربران و اخباری از انجمن گفتگوی دمنتور

  1. ببخشید من یک مشکل داشتم ……..من می خوام در انجمن کفتگو عضوشم ولی نمی دونم چه جوری؟ دکمه ای به نام دکمه ی ثبت نام به چشمم نمی خوره تو رو خدا کمک

  2. آقامیلادازجوابت ممنون خیالم راحت شد.باراهنمایی های دوستان تونستم تست گروه بندی بدم ودرخواست عضویت توگروه اسلیترین که انتخاب شدمو به سرگروه بفرستم.امیدوارم بتونم عضو شم.دوستان دیگه هم اگرکارهایی که aliiiآقاگفته روانجام بدن میتونن عضوبشن.

  3. دوستانی که میخوان عضو بشن اگه نظرات بقیه رو بخونن متوجه میشن !
    حتی چندتا از دوستان آدرس رو هم دادن

    من هنوز هم منتظر هستم که شاید خبری بشه از مدیر گروه ریونکلاو !!؟؟

  4. عجب حوصله ای میخاد. من قبلا ها نمیدونستم قسمتی هم وجود داره که تعداد نظرات کاربر ها رو مینویسه
    اما عقیده داشتم (:d) که برا هر پست دمنتور 1 نظر بزارم
    و اگر هم نگاه کنین تقریبا برا تمام مطالب نظر گذاشتم
    اما خب الان…
    امان از درس ها

  5. 1.آقامیلادکاش میشد اسم اون چندنفری روکه توصفحه اخبارهای قدیمی برای زیادنشون دادن سابقه عضویت نظرمیدن رومیگفتی.من به خودم گرفتم !نیست که تازه عضوشدم بدون اینکه به تاریخ بعضی صفحه هادقت کنم توی اونانظردادم.قصدم هم اصلازیادنشون دادن سابقه عضویت نبوده.
    2.عضویت توی خانه های انجمن گفتگوهاخیلی سخته من که نتونستم عضو خونه هابشم وهنوزکاربرعضوم.لطفارسیدگی کنید.ممنون.

    1. دوست عزیز اون تعدا از کاربران از انگشتان یک دست هم تعدادشون کمتر بود و متاسفانه/خوشبختانه از اعضای این 2،3 ماه اخیر نیستند و قبلا هم در اون اخبار قدیمی دیدگاه دادند و دوباره می روند دیدگاه می گذارند. دوستانی که در خبری دیدگاهی ثبت نکردند و پس از گذشت مدتی دیدگاهشان را درباره آن خبر ثبت می کنند حساب جدایی دارند. اما من واقعا دوست نداشتم اسامیشان را اعلام کنم چون دور از ادب هست.
      انجمن گفتگو هم کلا مدیریتی جدا دارد و خارج از محدوده من می باشد به همین علت اگر مشکل و یا سوالی دارید باید با دوستانمان در انجمن در میان بگذارید. من خودم هم حساب کاربریم در انجمن کاربر عضو هست حتی مدیر دمنتور هم نیست :D

  6. سلام
    ابتدا ممنون از بروزرسانی های آقا میلاد
    واقعاً وقتی میام سایت و میبینم اخبار جدیدی هست و دنیای هری پاتر هنوز هم خبرساز، خوشحال میشم و بازهم ممنون میلاد جان
    در مورد مسابقه، مسابقه توی یک روز برگزار میشه؟
    نحوه انتخاب شرکت کنندگان چطور هست؟
    ببخشید اگر اینجا سوال مطرح کردم، اگر جاش نبود که سوالم رو بپرسم، جواب ندین :{

  7. آقا میلاد ممنون که واقعا بسیار عالی این سایت رو بعد از امید عزیز دارین مدیریت میکنین
    حرفهاتون کاملا به جا بود امیدوارم که دوستان رعایت کنن
    مخصوصا در مورد نوشتن فینگلیش که واقعا رو اعصاب آدم راه میره.

  8. سلام بر همه
    ممنون میلاد جان
    دوستان من تازه در انجمن کفتکو عضو شدم به خاطر این که تازه با دمنتور أشنا شدم

  9. واااااقعآ شدیدآ ازت تشکر می کنم میلاد عزیز
    بویژه از حذف مستقیم نوشته های غیر پارسی و همچنین از فضایی که متاسفانه در هر خبر 4 نظر پشت سر هم که میتونست در یک نظر قرار بگیره!
    و از همه مهم تر از مدیریت بی نظیری که الآن بیشتر قدرت رو میدونم

  10. ممنون ازشماکه انقدربه فکرماهستیدوبرای سایت زحمت میکشیدای جانشین برحق امیدکرات کبیر.من دیشب تانصف شب آنلاین بودم وچشمام سرخ شده بودازخواب آلودگی ولی برای نگرانی برای دمنتوربیدارموندم تا این که جوابی روکه آقامیلاددرجواب دیدگاهم درخبرقبلی داده بودند رودیدم وخیالم ازبابت امنیت دمنتور راحت شدواون وقت خوابیدم.برای همه ی کاراتون واقعاًازتون ممنونم میلادجان.
    زنده باد دمنتور.زنده بادامیدکرات.زنده بادمیلادمعصوم علی زاده

  11. ممنون داش میلاد اکثر دوستان به حرف داش میلاد و داش امید گوش میدن و فینگلیشی نمینویسن
    درمورد مسابقه مسابقه مسابقه جالبیه دستشون دردنکنه ولی من خیلی تو انجمن نیستم که عضوگروه ها باشم
    ممنون

  12. بله . خیلی ممنون . حتماً رعایت می کنیم .

    بچه ها ، چرا از Opera استفاده نمی کنید . من تمام مروگرها رو امتحان کردم ولی Opera سریعتر از بقیه ی مروگرها سایت ها رو باز می کنه . تازه حافظه هم داره .

  13. واقعا جای تاسفش باقیست
    که سایتی که تا کنون اقدام به اطلاع رسانی در حوزه ی هری پاتر می کرد.حالا قصد مسابقه ی نظرات را داشته باشه.
    جای این کارا؛الان من 5 ماهه در انجمن درخواست گروه ریونکلا را کرده بودم. گویا کسی نیست منو ملحق کنه.شما یک کاری بکنید.

    1. من هم دقیقا مشکل Lovender brown رو دارم
      خیلی وقته که در انجمن درخواست پیوستن به گروه ریونکلا رو دادم ولی خبری نشده !

  14. ممنون از آقا میلاد به خاطر این شفاف سازی.من هم امیدوارم که همه رعایت کنن.
    بی صبرانه منتظر مسابقه هستم.البته خودم خیلی تو این زمینه ها وارد نیستم ولی در کل مسابقه دوست دارم.
    راستی عید همه مبارک

  15. خوب امیدوارم خودمو و همه این نکات رو رعایت کنیم تا دمنتوری عالی تر از این داشته باشیم
    ممنون

  16. کاملا درست. کاشکی در مورد رای منفی هم میگفتین. ‏ب
بولینگ بوی ما هممون میدونیم کار تو نبوده.

  17. دمت گرم میلاد
    خداییش کامل بود به خصوص درباره ی نظر گذاشتن
    من هم تا مجبور نشم دیدگاه دوم رو ثبت نمیکنم تا حق دوستان دمنتوری ضایع نشه

    ((راستی اگه بفهمم کی به همه منفی داده یه قیچی گردن حرومش میکنم))

  18. امیدوارم به سخنانتان توجه کنند و دیگر این اشتباهات را تکرار نکنند.

    خیلی ممنون بابت تمام زحماتی که برای سایت می کشید.

  19. واقعا حق بود فقط آقا میلاد جریان این منفیارو تو خبرای قبلی نمیدونی چیه تموم دیدگاه های رفقا منفی گرفته

    1. من هم مثل شما بی اطلاع هستم فقط این رو می دونم که اگر کسی به خواد به یک دیدگاه چند بار منفی یا مثبت بده راه خیلی ساده ای وجود داره و ربطی به آلوده شدن سایت نداره، یه انسان بی کار پیدا شده که شب عیدی خواسته تو سایت تفرقه بندازه، قبلا هم از این اتفافقات افتاده. باید یه فکر درست و درمان درباره این افراد کرد.

  20. سلام همه دمنتوری ها ، خسته نباشید.
    همه ی حرفاتون به جا بود و امیدوارم دوستان رعایت کنن.

  21. آقا میلاد دیگه هرچی حرف تو دلتون مونده بود رو که گفتین …!!!
    تیتر خبر هم می بایست باشه “سخنانی با کاربران …” !
    شوخی می کنم … ایول به شما که اینقدر وقتتون رو پای سایت می گذارید …

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.