اخبار DVD / اخبار سایت / اما واتسون / ایوانا لینچ / دنیل ردکلیف / فیلم 8 "هری پاتر و یادگاران مرگ-قسمت دوم"

اینجا و آنجای اخبار مشنگ های دنیا

در این خبر سعی کردیم اخبار کوتاهی را که طی یک و یا دو روز گذشته در خبرگذاری های مختلف هری پاتر منتشر شده را منتشر کنیم تا انتشار خبری از کاربران عزیز دمنتور دریغ نشود. پس توجه شما را به اخبار کوتاه و خودمانی این پایان هفته دمنتور جلب می کنیم.

خبر اول حکایت از این دارد که ایوانا لینچ بازیگر نقش لونا همراه با مارک ویلیامز ایفاگر نقش آرتور ویزلی به مناسبت مراسم انتشار دیسک های DVD و Blu-ray یادگاران مرگ قسمت دوم در فرانسه، برنامه ای را برای طرفدارانی که قرار است در این مراسم شرکت کنند با حضور هدویگ جغد هری و کج پا گربه هرمیون اجرا کردند که عکس های این برنامه را می توانید از اینجا در اسنیچ سیکر تماشا کنید.

قبلا در دمنتور اعلام کرده بودیم دیگر پوستر و تریلری نیست و کلی اشک کاربرا را در آوردیم، یه پرانتز باز کنم (به عکس پیش زمینه سایت یه نگاه بندازید آخه بی ربط به خبر نیست). اما کمپانی وارنر هست و دست ما نیست چون تو این هفته تریلر رسمی دیگه ای برای شما در خبرهای قبلی منتشر کردیم و حالا هم یک بنر دیگه، مثل اینکه این تریلر ها و پوسترها تمومی نداره، پس فعلا باید خوشحال بود که هنوز منتشر می شوند. اما جدا از شوخی این کارهای برادران وارنر قابل ستایش هست، چون هم تریلر و هم این بنر برای مراسم اسکار هری پاتر منتشر شده است که ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد و بر روی کاور دیسک های فیلم آخر تصاویر ۷،۸ تا اسکار رو ببینیم. این کاور هم می توانید از اینجا ببینید. اگر گفتم قالب سایت رو ببینید برای این بود که خیلی شبیه قالب دمنتور هست فکر کنم طراح های وارنر هم از اعضای سایت خودمونن.

امان از دست این خبرنگار مجله های خارج از کشور، بیچاره دنیل حالا هم که کارش با هری پاتر تموم شده تو پروژه زن سیاه پوش هم کارش را با فیلم آخر مجموعه گرگ و میش مقایسه کردند. صفحه فیس بوک این فیلم هم برنامه ای طراحی کردن تا دوستداران این فیلم از این طریق بتونند در ۳ فوریه ۲۰۱۲ در مراسم افتتاحیه این فیلم که در لندن برگزار می شود به صورت دسته جمعی شرکت کنند. همچنین دنیل هم ویدیو تریلری آماده کرده که این ویدیو به محض آماده سازی در خبر قبلی سایت “این آخر هفته هم در کنار دمنتور و ویدیوهاش باشید” برای شما دوستان عزیز به روزسانی می شود. (لطف کنید اگر درباره فیلم مذکور می خواهید دیدگاهی بدهید با احترام این کار را انجام دهید چون، اگر دیدگاهی که حاوی توهین و تهمت به فیلم یاد شده باشد بی درنگ حذف خواهد شد.)

اما شب گذشته، چهارشنبه شب در برنامه من و تو پلاس شبکه من و تو، در خبری که مربوط به تکنولوژی و محیط زیست بود از شخص آشنایی نام برد که همه ما با نامش آشناییم. همانطور که بیشتر شما دوستان می دانید اما واتسون بازیگر خوب مجموعه فیلم های هری پاتر در دانشگاهی در ایالت متحده مشغول تحصیل در رشته طراحی ومد لباس است. امّا اگر فکر می کنید اِما در رشته تحصیلیش بیکار است باید بگم که در این خبر برنامه من و تو پلاس گفته شد که او در حال همکاری با شرکتی است برای تولید و طراحی لباس هایی که با محیط زیست سازگاری کامل دارند و قابل بازیافت هستند. حالا راست و دروغش با خودشون ما فقط خواستیم اطلاع رسانی کنیم.

اما خبر آخر که برای کاربران عزیز می گذاریم، اگر فکر کردید که اخبار درباره مراسم فرش قرمز انتشار دیسک های فیلم آخر به پایان رسیده بهتره که تجدید نظر کنید. سایت اسنیچ سیکر با چندی از عوامل و بازیگران حاضر در این مراسم مصاحبه اختصاصی انجام داده که به تدریج این مصاحبه ها را برای شما ترجمه می کنیم و در سایت منتشر می کنیم. همچنین ویدیو های این مراسم هم به صورت کلیپ های چند دقیقه ای منتشر شده که با آماده سازی ویدیو ها آنها را در بخش ویدیو های آخر هفته دمنتور به تدریج منتشر خواهیم کرد.

دوستان اگر دقت کرده باشید، این خبر با اینکه هیچ ربطی به دسته اخبار سایت ندارد اما در آن دسته هم قرار گرفته است. این کار بی دلیل نیست، من در این خبر سعی کردم یک مقدار خودمانی تر و طنز آمیز تر با دوستان خوبم اخبار را در میان بگذارم. این کار به صورت آزمایشی انجام شده است و  می خواهم بازخورد و دیدگاه همه شما دوستانی که این خبر را خواندید با این نوع اطلاع رسانی بدانم تا اگر شد در اخبار سایت جایی را برای این کار باز کنم. ممنون می شوم تا نظر همه شما دوستان عزیز را بدانم البته درباره خبرها هم نظر بدیدا، فقط درمورد نوع اطلاع رسانی من نظر ندید!!!

84 دیدگاه برای “اینجا و آنجای اخبار مشنگ های دنیا

  1. sina_potter
    با نظر اولت که درباره فیلم… نوشتی موافقم. حتی ارزش نداره وقت بزاری برا تایپ کردن اسم فیلم…

    دوستان عزیز… خانواده دمنتور… اینقدر نگین این 2 تا فیلم نباید با هم مقایسه بشن
    فعلا که دارن مقایسه میشن
    جلو خبرنگار و روزنامه نگار و… رو هم نمیشه گرفت. اینقدر مقایسه میکنن تا دنیا به اخر برسه.اخرشم وقتی کم میارن خودشون رو با هم دیگه مقایسه میکنن

    پس به نظر من حالا که این 2 تا فیلم این 2 تا مجموعه کتاب دارن با هم مقایسه میشن شما هم مقایسشون کنین. چه ضرری داره؟

    تریلر فیلم زن سیاه پوش هم فوق العاده است… تریلرش هم ترسناکه دیگه چه برسه به خود فیلم….

  2. 1-خوبه بزا خوش باشن هم مردم هم این بازیگرا با هری پاتر اما یه سوال..این هدویگ و پشمالو(گربه هرمیون)رو کجا نگهداری میکنن؟؟؟ینی ماله شخص خاصیه؟؟؟
    2-من یه دو هفته ای هست که از دمنتور هیچ ویدئویی دانلود نکردم اما به زودی همش رو دانلود میکنم و با توجه به نظرات دوستا مطمئنم که قشنگن…اسکارم که چی بگم دیگه…ینی اگه نگرفتیم پیشنهاد میکنم تا یه هفته سایت رو سیاه و سفید کن آقا میلاد:D
    3- بابا بزارین فیم بیاد بعد مقایسه کنین..گرچه که چه هری پاتر باشه چه زن سیاه پوش اکثره بر و بچ دمنتور پشت دنیلن
    4-این اِما هم شانس اورد که تو هری پاتر بودااا….وگرنه با این رشته تحصیلیش و اونیکی فیلماش….عمرا به 10%شهرتش نسبت به الان نمیرسید
    5-ایول،ممنون
    6-به نظر منم اینجوری خیلی بهتره…چون مثلا اخباره طولانی رو آدم با لذت بیشتری میخونه و وسطش حوصلش سر نمیره :D
    ممنون بابت همه ی زحمات

  3. داش امید اولا ممنون که زحمت میکشی.اینجور اخبار گفتن هم به نظر من باحاله.دمت گرم.ولی یه پیشنهاد:اونم انکه ای کاش بتونی یه جورایی تیترارو توی تیتر اصلی بگنجونی،مثلا بجای “اینجا و آنجای اخبار مشنگ های دنیا”میشه گفت: “از پوستر های جدید تا لباس های اما”.
    یه جورایی متن اخبارو به دست ما خواننده ها بده که چه خبره!!!!
    ممنون از تلاش زیادت

  4. مطمئنا” 10-20 تا اسکار رو کاور فیلم 8 میبینیم…. مطمئنا”
    بزار تا دلشون میخاد مقایسه کنن
    جرات دارن گرگ و میش رو با فیلم هشتم مقایسه کنن
    این همه جایزه که فیلم هشتم برده تا اینجا و خواهد برد رو جمع کنیم به اندازه جوایز 3 تا فیلم گرگ و میش هم نخواهد شد

    اینم مقایسه. حالا هی مقایسه کنین

    اقا میلاد خدایی نکرده خدایی نکرده اگه رکورد های هری پاتر جابجا شد تو سایت میزارین دیگه؟

    اما واتسون هم مثل روپرت و رولینگ که خیر هستن به فکر مردمه دیگه.

    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی متشکر

    1. ALBUS عزیز با حرفات موافقم فقط خواهشا یه جوری بگو که برای کسی تعبیر بد نداشته باشه تا دوباره تو سایت جر و بحث بشه

  5. خیلی خیلی ممنون
    نسخه ازمایشی به نظر من خیلی خوب بود :d
    دمنتور هم یه خانواده است
    فکر کنم بشه خودمونی حرف زد
    فیلم گرگ و میش هم امروز اکران شده و خیالتون راحت هیچ خبری نیست…
    رکورد ها ثابته
    برادران وارنر هم واقعا …. همینجور پوستر و تریلر
    انگار زیادی اوردن رو دستشون مونده
    اما واقعا باعث خوشحالیه
    درمورد ویدئو هم خیلی ممنون میشیم

  6. ALBUS عزیز دوست خوبم سلام. تعداد نظراتم تکمیل بود و توی پست قبل نمیتونستم جواب بدم. ممنون از لطفی که بهم داری. در مورد سوالت فکر کنم بعد از استاد بزرگمون پروفسور اسنیپ پروفسور اسلاگهورن رو به جاش گذاشتن. خودت جوابش رو میدونی؟
    راستی بچه ها بعد از اسنیپ کی مدیر هاگوارتز شد؟

    1. من نظر قبلیمو یکم با شوخی گفتم زیاد جدی نگیریا (منظورم پست قبلیه)
      نه والا من خودمم نمیدونم بعد از اسنیپ کی اومد
      اگه کسی فهمید بگه
      البته اسلاگهورن بهترین گزینه است
      برا سرگروهی

    2. تو کتاب که نبود
      ولی طبیعتا یا اسلاگهورن بود(هر چند من به خاطر تعصبش رو اسلیترین زیاد ازش خوشم نمیاد)یا مک گونگال.
      who know????ha?

  7. سلام !!
    mehdi-speed عزیز !ازت به خاطر اطلاعات درباره ی دی وی دی ها و بلوری ممنون !!!!!واقعاااا ممنون !!!!!!!!!!!!

  8. با سلام خدمت داداش میلاد! اولا یه دستت درد نکنه ی تووووووپ و یه خسته نباشید!من شخصا 2 ماهه که نظر ندادم الان باید کلی بگم دستت درد نکنه سایت هر روز آپ بودهههه….
    ممنون از خبر و اینکه لحن صمیمی هم عااالیه!

  9. ممنون ازاین همه خبرباحال میلادجان.البته منم به پیروی ازتام ریدل ازاین به بعدمیگم عمومیلاد.درضمن لحن باحالتون خیلی خوبه عمومیلادهمیشه همینجوری خبریزاریدعمومیلاد.قربونت عمومیلاد

  10. عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت تمامی هواداران هری پاتر و تمامی کاربران عزیز و همچنین یه خسته نباشید بسیار گرم به تمامی بر و بچه های با صفای پشت صحنه و توی صحنه دمنتور از آقا میلاد و … خیلی خوشحالم که امشب به جمع باشکوه دمنتوری ها پیوستم.امیدوارم منو به عنوان هوادار سر سخت هری پاتر به جمع خودتان بپذیرید. در مورد دیدگاه هم میتونم بگم که تصاویر و خبرها عالی بودند.

  11. عالی بود..!
    من کلا خودم آدمی هستم که از این حور خبر دادن ها بیشتر خوشم میاد تا خبر های روزنامه ای و خشک و رسمی..!
    و همین جا ازتون خواهش می کنم که کلا از این به بعد هم به همین طرز خبر دادنتون ادامه بدین.!

  12. ممنون ….. اخبار جالبی بود ……
    .
    .
    .
    میلاد جان طرز حرف زدنت عالی بود …. واقعا خوشحال میشیم بازم لحن خبرت اینجوری خودمونی باشه ….. بازم ممنون

  13. میلاد عزیز راستی یادم رفت بگم. این خبر جالب و قشنگ بود اما لحن گفتنت معرکه بود و باحال. دمت گرم. حتما حتما بازم از این کارا بکن. آقا لطفا وقت این لحن قلم رو بیشتر کنید!! :)

  14. سلام به همه. ممنون میلاد عزیز برای این خبر.

    دوستای عزیزم منو با تشکرهاتون از اون مطلب کوچیک شرمنده کردین. با این حساب اگر ما بخواهیم از میلاد عزیزمون برای این همه زحمت خبر و دانلودی هایی که میکشه تشکر کنیم باید تا آخر دنیا از واژه های تشکر و قدردانیمون استفاده کنیم که صد البته همین کار رو هم خواهیم کرد! تا بی نهایت ممنونتیم میلاد عزیز. برای همه چیز.

    دوستای خوبم. خواهش میکنم. برای ارسال اون متن ها به آدرسی که گفتم ایمیل بزنید. چون اینجا هم سایت شلوغ میشه از آدرس ایمیل ها و هم ممکنه من متوجه ایمیلی تو نظرات نشم و شرمنده دوستان بشم. ممنونم. آدرس ایمیلمو با اجازه میلاد عزیز دوباره میگم:

    vooroojak136620@yahoo.com

  15. nikame رفیق اومدن و که میاد فقط دوبلش کنن که 3 بعدیش نمیاد بدون دوبله و بدون زیرنویسش میاد توی سایت های فروش بلروی که او ایران هست میتونی بخری رایتش رو البته من یه سایت پیدا کردم فیلم 3 بعدی بلوری رو میده 14000 تومان.یه سری سایت ها هم میدن 30000 تومان من چون هنوز نگرفتم فرقش رو نمیدونم.ولی من یه سایته دیگه هم خریدم که محصولاته آمازون اوناییش که توی کانادا و آلمان میرو رو میفروشن.شما از این سایت به عنوان واسطه ی آمازون خرید میکنی مثلا هنوز پک کمبو توی آلمان نرفته هروقت بره این سایت به فروش میزاره ولی پک 3 بعدی دو فیلم آخر رو که فقط فیلم های آخر بود رو با جمع پست همچیش 106000 هزار تومن میداد مثلا بلوری معمولی فیلم آخر رو با همه ی هزینه هاش میداد 65000 تومان.البته پس هوایی و زمینی داشت هواییش که از 25 تا 45 روزه میومد گرونتر بود.ولی زمینیش که 45 روز تا 60 روزه میومد24000 تومن بود

  16. هم خبرا خوب بود و هم نوع بیانش…..اگه اعتدال رعایت بشه،خیلی خوبه .
    این جوری احساس نزدیکی بیشتری به هم می کنیم.
    ممنون میلاد جان و خسته نباشی.

  17. سلام
    وای نه!! … هاهاها … میلاد، باز جنگ تن به تن راه انداختی … هاهاها … الان که دوباره بحثشو وسط کشیدی هر چی گرگ و میشی به سایت نازل میشن … فلسفه رو می کنن، بیل!! … می کوبن تو سر و کلمون!
    اون کامنت نظر اما واتسون در مورد گرگ و میش یادته … هاهاها … وای!! … عجب گرد و خاکی شد!
    بابا من دیگه اون حس قدیمارو ندارم … کیبورد دست بگیرم … هر چی گرگ و میشیه جواب بدما … هاهاها!
    داردم شوخی می کنم …
    ما مخلص بچه ها توالایتی هم هستیم … کارشونم درسته! ( ولی هری پاتر برای من بهترین داستان دنیاست!)
    fatemeh اوف!!! … هاهاها … شرمنده کردی به خدا … من به جای میلاد سرخ شدم! …
    میلاد جان با تبریک ارتقایتان از آقایی به عمویی!!! … توسط tomriddle عزیز … با شما خداحافظی می کنیم! … ایشا الله بابایی بشی!!! … هاهاها!

  18. پوستر که هدر سایتو برداشتن گذاشتن واسه اسکار از وقتی ماگل نت ما رو معرفی کرده میان دمنتور مطالب دمنتور رو برمیدارن
    گرچه هم گرگ و میش هم هری پاتر برای نوجووناست ولی یکی خوناشامیه یکی جادوگری پس هیچ ربطی به هم ندارن و نمیدونم چرا اینا رو باهم مقایسه میکنن هری پاتر طرفدارای خودشو داره و طرفدارشم روش تعصب دارن و گرگ ومیش هم به همین صورت
    منم باPhoenix درمورد هدویگ و گربه هرماینی موافقم عکسا هم قشنگ بود

    داش میلاد به نظر میرسه همه دوستان این لحن طنزآمیز و خودمانی هم جالب بود و ادامه بدید این لحن رو
    ممنون داش میلاد

  19. عجب خبر های با حالی بودن !!!!!
    و EDWARD CULLEN جان شما خیلی لطف می کنین که از هری پاتر دفاع می کنبن !!!!!!!!!!!!
    در ضمن آقا میلاد سبک نوشتن این خبر فوق العاده و عالی بود !!!!!!!!!!
    ممنون از خبر ها ی گل تون !!!!!!!!!

  20. بچه دیدین اما واتسون تو تبلیغ اتکلان شرکت کرده؟ اینجور خبر دادن عالیه مرسی میلاد جان

  21. مرسی
    این جوری خودمونی و طنز خیلی باحاله
    دنیل همیشه ما رو به یاد هری میندازه امید وارم موفق باشه و زود تر هم فیلمش بیاد

  22. اقا یعنی چی با گرگ و میش مقایسه میشه؟
    هر فیلم به نظر من باید با خودش مقایسه بشه.
    زنده باد هری پاتر

  23. هم اخبار عالی بودن هم نوع اطلاع رسانی
    اقا میلاد نکنه اونا از شما تقلید کرده باشن؟o_O

  24. از خبرها واقعا ممنون !!
    نمیدونم اگه دمنتور نبود چقدر دیر این خبرا به دستمون میرسید !!
    منم نفهمیدم لباسی که با محیط زیست سازگار باشه چیه !!
    و نمیدونم چه اصراریه که با گرگ و میش مقایسه اش میکنن ؟!
    اصلا قابل مقایسه نیست ! هری پاتر یه چیز دیگه اس !!
    وای امیدوارم خبرا هیچوقت تموم نشه !! و همچنین تریلر ها !!
    راستی به نظر شما ممکنه تو ایران ورژن سه بعدی فیلم 8 بیاد ؟؟
    مرسییی !!!!! :)

  25. من هم طرفدار هری و هم گرگ و میش هستم.طرفدار سرسخت هری پاتر هم هستم.حتی توی سایت گرگ و میش هم بعضی وقتا حرف از هری پاتر میشه خداییش جلوشون در میام.
    ولی فکر نکنم که زن سیاه پوش بتونه روی دست سپیده دم بلند شه.همونطور که نمتونه رو دست یادگاران مرگ بلند شه.به نظر من اگه هری پاتر و گرگ و میش تو یه رتبه نباشن حداقل یه رتبه فاصله دارن.
    پس نباید انقدر از هم متنفر باشن.نه؟
    هر چی باشه داستان جفتشون تخیلیه.

  26. خبرهای جالبی بودند
    خیلی دوست دارم که فیلم جدید دنیل بزنه رو دست فیلم همونی که میدونید
    هرچی نباشه هنوز دن واسه ما یادآور هریه
    خیلی منتظر فیلمش هستم
    مطمئنم که روپرت هم توی مراسم افتتاحیه زن سیاه پوش شرکت میکنه
    چون توی مراسم افتتاحیه فیلم سیاره میمون ها که تام فلتون توش بازی کرده هم شرکت کرد
    یه دنیا ممنون…

  27. ممنون از اخبار .

    لحن خبر همینطوری باشه بهتره . به سبک نوشتاری مه خبر رو می نویسین خیلی خسته کننده و کسل کننده هست به خصوص اگه طولانی باشه .

    در مورد فیلم آخر گرگ و میش هم فعلاً چیزی نگم بهتره . چون می دونم طرفدارهای گرگ و میش هم توی سایت ما عضو هستند ( همونطور که بعضی از ماها هم توی سایت اونا عضو هستیم!!!!) . اگه طرفداری دو آتیشه فیلم هم باشن چه از فیلم خوب بگیم چه بد از فیلمشون دفاع می کنن ( همونطور که ما هم دفاع می کنیم ) و آخرشم به دعوا ختم میشه .

    پس فعلاً تا امشب که فیلمشون اکران نشه و نظر کارشناسان و منتقدا منتشر نشه و فروش مشخص نشه نمیشه در مورد فیلم چیزی گفت .

    مقایسه ی این دوتا فیلم ( یعنی هری پاتر و گرگ و میش ) هم یه چیز کاملاً عادیه ؛ چون فعلاً توی رده ی فیلم های نوجوانان و جوانان این دوتا توی بورس هستند .

  28. خبر ها خوب بودن. امیدوارم راجع به اما درست گفته باش.
    نحوه اطلاع رسانیتون هم خوبه. از این مدلی بیشتر خوشمون میاد!
    ممنون

  29. [ادامه]: …
    7.آقا میلاد اگه نمی گفتی هم می فهمیدیم لحنتون عوض شده … از همون اولی که خبر میذاشتین (یا حتی قبلش در نظراتتون) معلوم بود نثر خوبی دارین (!) ، نه بی شوخی متن هایی که می نویسید خیلی زیبا هستند … این مدل خودمانی هم جالبه … آدم احساس پسرخالگی بیشتری می کنه …!!! (البته دمنتور خونه ی خودمونه … اختیار دارین …!)

    + ببخشید … آقا میلاد گفتن فقط در مورد نوع اطلاع رسانی شون نظر ندیم ، منم برای هر پاراگراف یه نظر گذاشتم … !

    -بعضی دوستان (!) ساعت 5:30 بامداد تازه میرن بخوابن اون وقت ما باید 5:30 صبح از خواب بیدار بشیم …!

    -پاسخی به یک سؤال اساسی : چه می دونم ….! نه جدا” …

    1. اصلا گرگ و میش قابل مقایسه با هری پاتر نیست نه اینکه بگم یکیشون بهتره ولی به نظرم با اینکه جفتشون برای جوانان هستن ولی خیلی با هم فرق دارن و واقعا خبرنگارها مریض هستن که بعد از مقایسه هری و گرگ و میش حالا دارن اون رو با زن سیاه پوش مقایسه میکنن
      lumus 73عزیز دقیقا منظورت رو نفهمیدم ولی فهمیدم که به من بودی
      من ساعت 4 بیدار شدم فقط بخاطر این اینترنت رایگان شبانه !!!
      ای خدا کی میشه ما هم اینترنتمون مثل کره ی جنوبی بشه ؟!!

  30. هم لحن خبریتون وهم خبرهاتون خوب بود.وقتی میبینم بااین که کتاب هاوفیلم های هری پاترتموم شدن شماهنوزبه فکرطرفدارهای پروپاقرص هری پاترین خیلی خوشحال میشم.واقعاممنون.

  31. 1.ممنون از آقا میلاد به خاطر بروزرسانی و تلاششان برای اینکه ما را از تمام خبرهای جدید مطلع سازند .

    2.این مراسم انتشار دیسک ها در فرانسه هم جالب بوده … با حضور چهار تن از بازیگران فیلم ها …(!) همیشه دلم می خواست این گربه ی هرمیون را درست ببینم .

    3.پوستر جدید هم زیبا بود ، شباهتش با هدر سایت هم یه کم شک برانگیزه …(!)
    تریلره هم خیلی جالب بود . تو این بنر اسم بازیگرها و عوامل رو برای اسکار معرفی کرده ، دنیل و روپرت واسه بهترین بازیگر مرد و اما برای بهترین بازیگر زن …ولی برای بهترین نقش مکمل ، در مردها اول رلف فاینس و بعدش آلن ریکمن رو نوشته …( ؟!!)

    1. [ادامه]: … در زنها هم اول هلنا بونهام کارتر بعدش مگی اسمیت ………. ببخشید قضیه چیه ؟! بر چه اساسی ولدومورت از اسنیپ بهتر بوده ؟ بازیش خوب بود ولی اسنیپ حتی بهتر از اون بود . مگر اینکه به ترتیب حروف الفبا باشه .

      4.منتظر تریلر دنیل تو فیلم جدیدش هستیم . امیدوارم تو این فیلم ،خوب (بهتر از قبل و با تجربه تر) بازی کرده باشه .

      5.در مورد اما هم امیدوارم اونم موفق باشه ، رشته و شغل جالبی رو انتخاب کرده .

      6،ما هم به تدریج (!) منتظر ویدیوهای مراسم با حضور روپرت و بقیه هستیم .

      1. [ادامه]: …
        7.آقا میلاد اگه نمی گفتی هم می فهمیدیم لحنتون عوض شده … از همون اولی که خبر میذاشتین (یا حتی قبلش در نظراتتون) معلوم بود نثر خوبی دارین (!) ، نه بی شوخی متن هایی که می نویسید خیلی زیبا هستند … این مدل خودمانی هم جالبه … آدم احساس پسرخالگی بیشتری می کنه …!!! (البته دمنتور خونه ی خودمونه … اختیار دارین …!)

        + ببخشید … آقا میلاد گفتن فقط در مورد نوع اطلاع رسانی شون نظر ندیم ، منم برای هر پاراگراف یه نظر گذاشتم … !

        -بعضی دوستان (!) ساعت 5:30 بامداد تازه میرن بخوابن اون وقت ما باید 5:30 صبح از خواب بیدار بشیم …!

        -پاسخی به یک سؤال اساسی : چه می دونم ….! نه جدا” …

  32. یه سوال اساسی-فنی! :

    اگر دمنتور نمی بود ما چه میکردیم آخر؟؟

    و سوال بعدیم تخصصی تره:

    اگر عمو میلاد نمی بود دمنتور چه میکرد آخر؟!!!

    مثل همیشه ممنون
    فضای کلام هم خوبه ، دوستانه تره
    قبلا دمنتور مثل سایتای خبری شده بود آخر!

  33. اول: از همه که پوستر ها یکم قشنگ بودن ولی ایوانا یکم چاق نشون میده مارک هم تپل تر شده هدویک بیچاره فقط لاغر شده
    دوم: پوستر هری وهاگرید قشنگتر بودش ولی اگه نوشته هاش نبودن بهتر میشد شاید میذاشتمش روی دسکتاپم (اگه شد بدون نوشتشو بذارین)
    سوم:‌ به جون خودمو خودتون اصلان گرگ و میش ارزش حرام کردن کاغذ کتابشوهم نداشت چه به رسه به مقایسه با هری پاتر و فیلم جدید دنیل.
    چهارم: اما واتسون … اون در هیته کاریه من نیست نمیتونم نذر بدم ولی جالب بود.
    پنجم:منتظر ویدئو مراسم فرش قرمز هستم
    ششم: ور در آخر اینطوری حرف زدن یکم بهتر از قبله چون قبلا انگار از روی کتاب حرف میزدی و الان حرفات روح داره عزیز.

  34. مرسی از خبر
    درباره لحن خبر هم بگم که خیلی خوبه به شرطی که بعدا زیاده روی نشه و برای سایت دردسر ساز نشه به خصوص درباره اخباری که مربوط به ایران خواهد بود

  35. واقعا عالی بود هم لحنش خوب بود هم خبراش آخی هدویک اون گربه هم پایه بودن به نظر من یکی از نزدیک ترینیارای هری پاتر همین هدویک بود که تو قسمت اول کشتنش.پوشتر ها هم زیبا بود

  36. عجب خبری بود! از لباس بازیافتی تا جغد و پوستر جدید و فرش قرمز!!!
    لحن هم عالیه(یه کم خاکی باش!).مرسی از آقا میلاد،مدیر خوب و مردمی!!!

  37. عالیه!
    بابا به خدا خسته شدیم از بس لحن پستها خشک و کتابی بود.
    خیلی خیلی بهتر و صمیمیتره!
    همینو ادامه بده میلاد خان.
    خسته شدیم اینقدر به هم گفتیم -دوست عزیز-

  38. راستی دقت نکردم که نفر اولم !! وقتی نفر اول نظر میدم یه حس خوبی داره نمیدونم چرا ؟!؟! :)

    عکس ها هم واقعا باحال بود از گربه ی هرماینی هم خیلی خوشم نیومد ولی وقتی هدویگ رو دیدم خیلی برام جالب بود چون تجسم ذهنم از اون یه حیوان مرده بود ولی حالا . . (با اینکه یه حیوون بود ولی واقعا مرگش غم انگیز بود)

    الان 5:30 صبحه من دیگه میرم بخوابم بای . .

  39. کولاک کردید میلاد خان
    به نظرم همین لحن خبر نوشتن خیلی بهتره چون هم راحت تر میشه با متن ارتباط برقرار کرد و هم اینکه اگه متن احیانا طولانی باشه آدم از خوندنش خسته نمیشه و تا آخر متن رو میخونه
    اما هم عجب کارهایی میکنه ها
    یعنی چی که لباس با محیط زیست سازگار باشه ؟؟ مگه ماشینه ؟!
    لابد بعد از اینکه دیگه نپوشیدیمش باید بدیمش بازیافت !!

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.