کتاب 7 "هری پاتر و یادگاران مرگ"

قدیسان مرگ کتابی بسیار احساسی است

آرتور لوین، ویرایشگر نسخۀ آمریکایی کتاب های هری پاتر برای بیان توضیحاتی در مورد جلد کتاب هری پاتر و قدیسان مرگ امروز صبح در برنامۀ The Today Show حضور یافت. او گفت که این طرح برای اولین بار تمام اطراف جلد را پوشانده است و بر روی جلد بیش از همیشه طرح وجود دارد. او همچنین گفت که قدیسان مرگ یک کتاب “بسیار عاطفی” است، و زمانی که خواندن آن را تمام کرده است نه تنها ناراحت شده بلکه بی وقفه گریه کرده است. همچنین این اولین بار است که از تصویر ولدمورت برای جلد استفاده شده است.
همچنین اسکولاستیک تصویری محاوره ای را در وب سایتش قرار داده است.
اما در قسمت داخلی جلد کتاب خلاصۀ کتاب هری پاتر و قدیسان مرگ ذکر شده که متن آن ها را به فارسی در ادامه خبر می توانید بخوانید…

خلاصه قدیسان مرگ از جلد نسخۀ انگلیسی:

“هری زیر فشار وظیفه ای سخت، پرخطر و ظاهراً غیرممکن قرار گرفته است: یافتن و نابود کردن جان پیچ های باقیماندۀ ولدمورت. هری هیچ گاه این قدر احساس تنهایی نکرده یا با آینده ای به این تاریکی روبرو نشده است. اما هری باید این قدرت را در خودش بیابد که وظیفه ای را که به عهده گرفته کامل کند. او باید پناهگاه را با آن همه گرمی، امنیت و دوستی رها کند و بی هیچ گونه ترس و تردید مسیری را در پیش گیرد که برایش تعیین شده است…

در آخرین، و هفتمین قسمت از سری کتاب های هری پاتر، جی.کی.رولینگ به شکل جالبی به خیل سؤالاتی که مشتاقانه منتظر آنهایید جواب می دهد. جادو، به خوبی داستان را به هم پیون داده، که حرکت آن را با هیجان و پیچش خاصی ادامه می دهد، تأیید می کند که نویسنده کدبانوی داستان سرایی است، نویسنده ای که کتاب هایش خوانده می شود، دوباره خوانده می شود و باز هم خوانده می شود.”

همچنین در پشت کتاب می خوانیم:

“هری در پریوت درایو منتظر است. اعضای محفل ققنوس می آیند تا او را بدون اطلاع ولدمورت و طرفدارانش _اگر موفق شوند_ همراهی کرده و منتقل کنند. ولی هری پس از این چه کار خواهد کرد؟ چگونه می تواند وظیفۀ پرخطر و ظاهراً غیرممکنی را که پروفسور دامبلدور برایش باقی گذاشته به انجام برساند؟”