مختلف

دزد فرهیخته فقط کتابها و نوارهای هری پاتر را دزدید

به گزارش خبرگزاری ImediNews جرجیا، یک دزد از خانه ای واقع در شهر فلاورموند تگزاس فقط شش جلد کتاب هری پاتر و شش نوار صوتی مربوط به آنها را همراه با یک دسته چک سفید به سرقت برده است.
پس از تحقیقات پلیس شهر فلاورموند تگزاس مشخص شد دزدی که روز ۲۶ آوریل به اتاقی در زیرزمین خانه ای واقع در این شهر زده بود، فقط شش جلد کتاب هری پاتر و شش نوار صوتی مربوط به آنها را همراه با یک دسته چک سفید به سرقت برده است.
به گزارش استار تلگرام، پلیس اعلام کرده که هیچ شیئ دیگری از این اتاق به سرقت نرفته و ورود دزد فرهیخته کتاب ها به این اتاق نیز با دشواری صورت نگرفته است.
با این حال، صاحب این کتاب ها قیمت آنها را همراه با نوارهای صوتیِ به سرقت رفته حدود ۷۰۰ دلار تخمین زده و به خاطر از دست دادن کتاب ها و نوارهای محبوبش که برای خرید دوباره آنها باید قیمت بالایی را بپردازد، زانوی غم به بغل گرفته است.
بدین ترتیب، اینکه دزد از دسته چک سفیدی که به سرقت برده هنوز استفاده نکرده است می تواند به این معنا باشد که او می خواهد برای پرداخت بهای کتاب “هری پاتر و قدیسان مرگ”، جلد هفتم از مجموعه کتاب های هری پاتر که ۲۱ جولای به بازار می آید، از آن استفاده کند.