رولینگ / کتاب‌ها

رولینگ سایتش را با اطلاعات بی نظیری بروز کرد

نویسنده محبوبمان بخش سوال و جواب (FAQ) سایت خود را با اطلاعات جدید و بی نظیری به روز کرده است که ترجمه تمام آن را به فارسی می توانید در ادامه خبر مطالعه کنید.
اطلاعاتی از آقای مالفوی، پاتروناس او، تاریخ دقیق روز تولد ولدمورت و همچنین اطلاعاتی از خانه دانش آموزی میرتل در هاگوارتز و همچنین تانکس در این به روز رسانی دیده می شود.
ادامه خبر را بخوانید…

قدیسان مرگ یعنی چه؟
توضیح معنی ‘قدیسان’ باعث لو رفتن بخش های زیادی از کتاب می شود، درست نمیگم؟ خب عنوانش همینه دیگه. ببخشید که نمیتونم جواب بدم.

میشه لطفا به ما بگید اون دو تا عنوان دیگه ای که برای کتاب هفت در نظر داشتید چه بوده؟
خیلی مودبانه پرسیدید، ولی باز هم نمیتونم جواب بدم… شاید بعد از انتشار کتاب…

خانه دانش آموزی تانکس و میرتل کجا بود؟
– به ترتیب هافلپاف و ریونکلا.

پاتروناس دراکو مالفوی چی هست؟
همان طور که در آخر کتاب شاهزاده دورگه خواندید، اون اصلا نمیدونست چه جوری باید پاتروناس درست کنه، بنابراین کسی نمیدونه مال اون چه شکلی است. این نکته رو توجه داشته باشیده اجرای ورد پاتروناس برای جلوگیری از دیوانه ساز ها، یکی از جادوهای مشکل و پیچیده جادوگری هست که از دست همه دانش آموزان نوجوان هاگوارتز، اجرای ساخته نیست. برای همین بود که اعضای ارتش دامبلدور وقتی دیدند که هری می تواند یک پاتروناس درست کند، همگی تعجب کردند.

ما در کتاب شش متوجه شدیم که مروپ گونت در شب سال نو بعد از ساعاتی ناگهان تام ریدل را در یتیمخانه به دنیا آورد. حالا ولدمورت متولد ۳۱ دسامبر است یا اول ژانویه؟
او متولد ۳۱ دسامبر است.

مشخصات چوب دراکو چیست؟ آیا این درسته که بر اساس ترسیم های سایت شما، جنس چوب او از درخت کویچ (نوعی درخت) است؟
خیلی برام جالب بود. قصد داشتم جنس چوب دراکو از درخت کویچ باشه جدا از ترسیم های سایت البته. خلاصه باید بگم که بله، جنس چوبش همونه و بر اساس یه اتفاق عجیب و غریب، این جنس چوب رو براش انتخاب کردم. همون طور که جنس درخت راج رو برای چوب هری انتخاب کردم که اصلا فکر نمیکردم درست باشه. جالبه… اما به دلایل متعددی جنس کویچ به نظر میرسه بیشتر مناسب دراکو باشه همون طور که راج برای هری مناسبه.