فرزند نفرین شده

دقایقی پیش منتشر شد: خلاصه داستان هشتم، هری پاتر و فرزند طلسم شده

«هری پاتر و فرزند طلسم شده» رسما به عنوان قصه هشتم هری پاتر اعلام شد و خلاصه داستان آن رسما منتشر شد که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

هری پاتر بودن همیشه سخت بود و الان هم آسون‌تر نشده. یه کارمند پرکار وزارت سحر و جادو، همسر و پدر سه بچه مدرسه‌ای بودن، سخت هست.

همون طور که هری با گذشته خودش دست و پنجه نرم می‌کنه و باعث میشه نتونه در اونجایی که تعلق داره، باقی بمونه، کوچکترین فرزند پسرش به نام آلبوس باید بار میراث خانوادگی‌شون رو به دوش بکشه. میراثی که هرگز خواستارش نبوده. همون طور که گذشته و حال همچنان مخاطره آمیز هست، هم پدر و هم پسر با این حقیقت تلخ کنار آمده‌اند: بعضی وقتها، اتفاقات تلخ از جایی رخ میدهند که انتظار آن را نخواهی داشت.

این داستان با همکاری جی.کی.رولینگ و جک ترون نوشته شده است و توسط الیور و تونی و جان تیفانی کارگردانی خواهد شد. ۳۰ بازیگر در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد که اسامی آنها بعدا اعلام خواهد شد.

بعید نیست بعد از تمام شدن اجرای تئاتر، این داستان در فرمت‌های دیگری هم منتشر شود.

23 دیدگاه برای “دقایقی پیش منتشر شد: خلاصه داستان هشتم، هری پاتر و فرزند طلسم شده

  1. فقط بیاید امیدوار باشیم،خانم رولینگ شاید در ضاهر کمی سختگیر و دمدمی مزاج باشن اما هیچوت دل طرفدانشون رو نمی شکنن وبه خاطر بیارید که چطور بخاطر دل طرفداران هری رو از مرگ حتمی برای همه ما نجات دادند. من به ملکه اعتماد کامل دارم شما هم داشته باشید.

  2. نمیدونم بگم خوبه یا بد!به نظرم بهتر بود دوباره شروعش نکنیم.ولی خب کار خانم رولینگ همیشه عالیه و مطمئنا چیز خوبی از آب درمیاد!

  3. یه سوال اینکه چرا آلبوس که کوچیکتره باید بار میراث خانوادگیشون رو به دوش بکشه؟ معمولا پسر بزرگتر اینکار به عهدشه

    1. دوست عزیز سایت tiktab.ir برید مجموعه کامل بدون سانسور خودشم دو جور دوبله فارسی هست مطمعا باش بدون سانسوره چون خودم دیروز قسمت آخرم دانلود کردم هیچ ارتباطی هم با سایت برا تبلیغ و این جور چیزا ندارم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *