فرزند نفرین شده

درخواست مدیر ماگل‌نت از رولینگ: داستان هشتم هری پاتر را به تئاتر محدود نکنید

اندرو سیمز، مدیر ماگل‌نت مقاله‌ای در سایت Hypable نوشته و طی آن ضمن تقدیر از جی.کی.رولینگ بابت خلق «هری پاتر و فرزند طلسم شده»، از او درخواست کرد با توجه به علاقه طرفداران هری پاتر در سراسر دنیا به این داستان، آن را محدود به تئاتر نکند.

اندرو گفت از آنجا که به این نمایش عنوان «داستان هشتم» را داده‌اید، همه ما شدیدا به دیدن آن مشتاق شده‌ایم و بعد از این همه سال به داستان هشتمی که میخواستیم رسیدیم.

او گفت این داستان برخلاف هفت داستان قبلی، برای همه در دسترس نخواهد بود و این بر خلاف فطرت هری پاتر است. زیرا تا قبل از این در هر جای دنیا، اگر تصمیم به دیدن یا خواندن هری پاتر میگرفتید، از همه جا می‌توانستید به آن دسترسی پیدا کنید. چه در کتابفروشی، سینما یا فروشگاه‌های DVD. حتی پاترمور هم برای همه در دسترس بود.

اندرو در ادامه گفت این انصاف نیست که فقط بریتانیایی‌ها، آن هم فقط کسانی که در لندن هستند، آن هم کسانی که بلیت میخرند، از داستان هشتم لذت ببرند. پس تکلیف بقیه دنیا چه می‌شود؟ من به عنوان یک امریکایی اگر بخواهم هزینه کنم و به دیدن این تئاتر دو قسمتی بروم، باید هزار دلار خرج سفر کنم. تازه برای خیلی‌های دیگر سفر به بریتانیا اصلا ممکن نیست.

او در آخر این پیشنهادها رو به رولینگ داد:
– داستان را بصورت پخش زنده تلویزیونی هم نمایش دهید. این اتفاق قبلا برای تئاترهای دیگر هم افتاده است و گزینه خوبی خواهد بود.
– داستان را بصورت کتاب هم منتشر کنید. نگو که چند سال صبر کنید شاید کتاب آن را هم منتشر کردم. طرفداران هری پاتر تشنه داستان هستند. ما نمی‌توانیم یک، دو یا سه سال صبر کنیم تا داستان هشتم منتشر شود.

اندرو نامه خود را با تشکر و ابراز علاقه به جو به پایان رساند.

ما هم امیدواریم نظر جی.کی.رولینگ در این مورد تغییر کند تا ما هم مانند کمتر از ۱ درصد طرفداران که موفق به دیدن این نمایش‌ها می‌شوند، بتوانیم از آن استفاده کنیم.

10 دیدگاه برای “درخواست مدیر ماگل‌نت از رولینگ: داستان هشتم هری پاتر را به تئاتر محدود نکنید

  1. اگه فقط به صورت تئاتر باشه ما طرفدارا که تو ایران و خیلی جاهای دیگه هستیم باید چی کار کنیم؟امیدوارم رولینگ قبول کنه فیلمش کنن و اگرم نکردن هداقل فیلم تئاترشو بدن

  2. آره اگه واقعا داستان هشتمه نباید به تئاتر محدودش کرد.حیفه.امیدوارم فیلمش رو بسازن و اون ۳دوست عزیز رو دوباره کنار هم ببینیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *