اخبار سایت / فرزند نفرین شده

ارائه‌ای از دمنتور: ترجمه فارسی «هری پاتر و فرزند طلسم شده» پرده چهارم، صحنه‌های ۱ تا ۷

از امشب با ترجمه‌ی پرده‌ چهارم کتاب، که آخرین پرده‌ی داستان هست، در خدمت شما هستیم. حتما باید اشاره کنم که کیفیت ترجمه را فدای سرعت نکردیم و تا جایی که در توان و تخصص تیم ترجمه‌ی دمنتور (که متشکل از افراد حرفه‌ای و متخصص این حوزه هست) بود، با ویرایش‌های مکرر به کیفیت آن اضافه کردیم. ما هر روز ترجمه‌هایی که قبلا منتشر کردیم را مجددا آپلود می‌کنیم و ترجمه و ویرایش آن را بهبود می‌بخشیم.

حالا امروز به شما ترجمه‌ی پرده چهارم، صحنه‌های ۱ تا ۷ را تقدیم می‌کنیم که شامل اتفاقات فوق‌العاده هیجان‌انگیزی در ادامه‌ی داستان جذاب «فرزند طلسم شده» است. لطفا این ترجمه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و ذکر منبع را فراموش نکنید.

دانلود ترجمه بخش دوم، پرده چهارم، صحنه‌های ۱ تا ۷ (قالب: PDF، تعداد صفحات: ۳۹ صفحه، حجم: ۱.۷ مگ)

مترجم پرده چهارم، صحنه یک: شیرین دی‌سی
مترجم پرده چهارم، صحنه دو: شیرین دی‌سی
مترجم پرده چهارم، صحنه سه: شیرین دی‌سی
مترجم پرده چهارم، صحنه چهار: امید کرات
مترجم پرده چهارم، صحنه پنج: امید کرات
مترجم پرده چهارم، صحنه شش: حجت گلابی
مترجم پرده چهارم، صحنه هفت: حسین غریبی
طرح روی جلد: حجت گلابی
صفحه‌بندی: امید کرات و حسین غریبی

ترجمه‌های گذشته:

31 دیدگاه برای “ارائه‌ای از دمنتور: ترجمه فارسی «هری پاتر و فرزند طلسم شده» پرده چهارم، صحنه‌های ۱ تا ۷

  1. یه ایراد بزرک تو داستان هست چه نویل میمرد یانه ولدمورت برای گرفتن ابر چوبدستی اسنیپ رو میکشت تا اون مبارزه نهایی رخ بده که حالا باگذشته دستکاری شده این دفعه هری میمرد پس درهرصورت اسنیپ باید حتی تو اون دنیای جدید هم باز مرده میبود چطور زنده بود!

  2. واقعا که از وسط کتاب واقعا جالب شد…اگه بتونن فیلم اینو با همون تصاویر فیلما قبلی هری پاتر بسازن و این بازگشت به گذشته هارو قشنگ در بیارن واقعا عجب فیلمی میشه چون که این سبک مث فلش بک میمونه و دیدنش واس همه لذت بخشه

  3. چقدر زود تموم شد این کتابش همش یه روز وقت میخواست واسه خوندش…….کاش بیشتر بود…..کسی این نکته رو توی فیلم هری پاتر فهمیده یا ن؟اونجایی که توی یادگاران مرگ هری میاد هاگوارتز و به اسنیپ داره میگه به همه بگو اونشب چی شد! پشت سر هری پسرشو میبینید که اخر فیلم نشونش میده…….یعنی این سوتیه فیلمه یا نقطه قوت که شاید این داستان پسر هری به اونجا هم بره؟

  4. ممنوووووون دمنتور جان دمت گرم ایول خیر ببینی??? دلم برای هیجان داستانها یه ذره شده بود اونقدر هفت تا کتاب رو خوندم که حالم بد شده بود?

  5. فقط یه چیزو من نفهمیدم.دلفی که بچه ها رو برد به سال۱۹۹۵بعد از اونم که زمان برگردان نابود شد پس آلبوس و اسکورپیوس چطور تونستن برن به سال۱۹۸۱؟؟؟!!!

    1. برد ولی اگه درست خونده باشی اونجا بازم زمان برگردان شروع به کار کرد و بعد نابود شد اونجا اینا بازم توی زمان جابجا شدن

  6. ببینم وختی اسکورپیوس تویه هاگوارتز از اسنیپ کمک گرفت تویه زمانه حال از اون ب عنوانه دنیایه دیگه نام برد اما وختی تو دره گودریکن و میخان از دامبلدور کمک بگیرن میگه ما تو گذشته ایم و نمی تونیم قضیه چیه!؟

    1. خوب مسلمه.چون اون جا که با اسنیپ حرف میزد توی دنیای دیگه ای بود که با تغییر گذشته سیاهی حکومت میکرد ولی تو سال۱۹۸۱که رفتن دنیای خودشون بود بدون هیچ تغییری بنابراین فقط تو گذشته بودن.

  7. سلام
    دوستان میشه یه کمکی کنید بهم، من یه جاش سردرنیاوردم تو یه جای نمایشنامه آلبوس و اسکورپیوس تو سال ۱۹۸۱هستند و یه جای دیگه هم تو زمان اصلی هری داره با عکس دامبلدور حرف میزنه در حالی که آلبوس و اسکورپیوس تو زمانی هستن که هری تازه به دنیا اومده میشه کمک کنین؟؟مرسی

      1. دوست من، سؤالت برم گنگه.
        ” یه جای نمایشنامه آلبوس و اسکورپیوس تو سال ۱۹۸۱هستند و یه جای دیگه هم تو زمان اصلی هری داره با عکس دامبلدور حرف میزن در حالی که آلبوس و اسکورپیوس تو زمانی هستن که هری تازه به دنیا اومده ”
        وقتی کسی به گذشته بره…چیزی از زمان حال تغییر نمی کنه…فقط اگه اتفاق خاصی توی گذشته رو تغییر بده توی زمان حال هم تأثیر میذاره. یه حالتی مثل دنیای موازیه.

    1. ن پسر هری که توی همون گذشته گیر کرده …..ولی داستان نیست و نمایشنامست……یعنی باید بر اساس تایم فیلم به صورت موازی حرکت کنه….یعنی الان داره گذشته رو نشون میده که یه دفعه میاد حال و نشون میده…ترجمه درسته و نمایشنامشم مشکل نداره…..فقط داره لحظه به لحظه دوتا صحنه متفاوت و نشون میده

  8. من توی زمانی که مجموعه هری پاترو میخوندم دوبار دلم برای دراکو خیلی سوخت.یکی فصل شیش زمانی که قرار بود دراکو دامبلدورو بکشه. یکی هم این بار. واقعا زیر اون نقاب چندش آور یه ظاهر خیلی خوبه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *