اخبار سایت / فرزند نفرین شده

ترجمه‌ی دمنتور از «فرزند نفرین شده» در فروشگاه معتبر فیدیبو عرضه شد

افتخار داریم اعلام کنیم که طی همکاری با فروشگاه معتبر و قانونی کتاب‌های الکترونیک فارسی، فیدیبو، ترجمه‌ی وب سایت دمنتور از کتاب نمایشنامه‌ی «هری پاتر و فرزند نفرین شده» با ترجمه‌ی حسین غریبی، امید کرات، شیرین دی سی و حجت گلابی، در این فروشگاه به رایگان عرضه شد. این اتفاق باعث می‌شود که تمام افرادی که قصد مطالعه‌ی کتاب با فرمت مناسب دستگاه‌های الکترونیکی (موبایل و تبلت) را دارند، به راحتی این کتاب را برای خود و به رایگان تهیه کنند. اپلیکیشن فیدیبو برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید به رایگان در دسترس است.

فیدیبو اولین سامانه Multi-Platform تولید و توزیع کتاب الکترونیک در خاورمیانه است که مبتنی بر استانداردهای جهانی صنعت نشر و با رعایت کامل قانون جهانی کپی رایت طراحی و اجرا شده است.

harry-potter---web-banner

سایت دمنتور برای دسترسی سریع علاقمندان هری پاتر به متن فارسی و باکیفیت داستان هشتم این مجموعه‌ی جذاب، به محض انتشار کتاب انگلیسی در نیمه شب، ترجمه‌ی آن را آغاز کرد و بعد از ۱۰ روز ترجمه‌ی آن را به پایان رساند. جهت دنبال کردن آخرین فعالیت‌های دیگر ما، کانال تلگرام در دمنتور و صفحه‌ی دمنتور در اینستاگرام را دنبال کنید.

13 دیدگاه برای “ترجمه‌ی دمنتور از «فرزند نفرین شده» در فروشگاه معتبر فیدیبو عرضه شد

  1. سلام خیلی ممنون از ترجمه خوبتون
    سوالی که برای من پیش اومد این که به نظر کتابی که تندیس چاپ کرده حجم بیشتری داره، شما گامل ترجمه کردین؟

  2. این حرکت خیلی خوبی بود چرا که فونت ها و اندازه صفحه با نرم افزار فیدیبو قابل تغییر و روی هر صفحه نمایشی جواب می ده…همین الان تو کانال خوندم سه کتاب جدید ترجمه نمی شه… می دونم کار سختیه ولی امیداورم که ترجمه بشه…شاید بازخورد های کمی می گیرید…ولی مطمین باشد همه طرفدارا از این کارتون ممنونن

  3. تبریک میگم بهتون واقعا ترجمه ی اون کتاب توی ۱۰ روز کار دشواری بوده
    متشکرم از اینکه این همه خالصانه خدمت میکنید و هیچ توقعی ندارید

  4. متشکر بسیار کار خوبی کردید کاش یک نسخه mobi هم برای کتابخوانهایی مثل کیندل اراپه میکردید (فیدبیو نسخه مناسب برای کتابخوانهای جوهر الکترونیک را ارپه نمی کند)

  5. برای جشن امضا ایا میتینگی برگذار نمیکنیم؟! اگه جمعه یه دور همی بعد چن سال باشه خیلی میچسبه:)
    من از شهرستان میخام پاشم بیام به احتمال زیاد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *