فرزند نفرین شده

بازیگران گروه اصلی «فرزند نفرین شده» به برادوی نیویورک می‌روند

بازیگران اصلی نمایش «هری پاتر و کودک نفرین شده» که در اجرای موفق این اثر در تئاتر وست اند لندن حضور داشتند، برای اجرای در برادوی حضور خواهند داشت.

به گزارش هالیوود ریپورتر، ۷ بازیگر اصلی پروژه موفق «هری پاتر و فرزند نفرین شده» که در اجرای این اثر در تئاتر وست اند لندن حضور داشتند، در تجربه اجرای «هری پاتر و فرزند نفرین شده» در تئاتر برادوی نیویورک نیز حضور خواهند داشت.

جمی پارکر (Harry Potter)، نوما دامزونی (Hermione Granger)، پاول تورنلی (Ron Weasley) به همراه پاپی میلر (Ginny Potter)، سم کلمت (Albus Potter)، الکس پرایس (Draco Malfoy) و آنتونی بویل (Scorpius Malfoy) این بار در تئاتر برادوی به ایفای نقش خود می پردازند.

جان تیفانی کارگردان نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین شده» اظهار کرد: ما گروهی شگفت آور را گردهم جمع کرده ایم. در اجرای این نمایش در برادوی از حضور ۲۸ بازیگر جدید و درخشان بهره می بریم. من مایل نبودم که برای ۷ بازیگر اصلی نمایش را که در اجرای لندن حضور داشتم، برای اجرا در نیویورک تغییر دهم زیرا این کار یک برگشت به عقب بود.

نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین شده» از ابتدای سال ۲۰۱۸ در تئاتر برادوی روی صحنه خواهد رفت.

منبع ترجمه: خبرگزاری مهر

9 دیدگاه برای “بازیگران گروه اصلی «فرزند نفرین شده» به برادوی نیویورک می‌روند

  1. سلام ببخشید یه سوال داشتم. دمنتور، داستان های دراکو مالفویبب را گذاشته بود و می خواستم دانلود کنم هر کاری کردم نشد میخوام از این سایت یه چیزی رو دانلود کنم نمیشه به نظرتون چیکار کنم؟؟؟ببخشید تو این صفحه گفتم

  2. من شنیدم که دارن فیلمشو میسازن ( مطمعن نیستم )
    ولی دنیل ردکلیف گفته بخاطر فیلنامه ضعیفش بازی نمیکنه اگه فیلمش ساخته شه

    1. خیر. هر دو موردی که گفتید واقعیت نداره.
      هیچ جا هم همچین شایعه‌هایی پخش نشده بود.
      من موندم شما این حرفها رو از کجا آوردی.

  3. اگه میشد کسایی که با بازیگر های اصلی شبیه بودن رو انتخاب میکردن بهتر میشد مثلا اون خانم نوما دامزونی اگه اون خانم سیاه پوسته اصلا شبیه هرمیون نیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *