فیلم جانوران شگفت انگیز

صحنه‌های هاگوارتز برای فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۲» در حال ضبط است

ویدیوی جدیدی در اینترنت منتشر شده است که ادعا می‌کند گروه تولید «جانوران شگفت‌انگیز ۲» هم‌اکنون در حال ضبط صحنه‌ها در لاکوک ابی در انگلستان هستند، همان‌جایی که پیش از این برای صحنه‌های راهروهای خارجی هاگوارتز در فیلم‌های هری پاتر استفاده شده بود. عکس این خبر، دنیل بازیگر هری پاتر را در همین لوکیشن برای فیلم ششم هری پاتر نشان می‌دهد.

توجه داشته باشید که این ویدیو تایید رسمی برای ضبط صحنه‌های هاگوارتز در جانوران شگفت‌انگیز نیست. به نظر می‌رسد شخصی که این ویدیو را تهیه کرده اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشد، ولی تا به الان چیزی مشخص نیست. این ویدیو را از اینجا در سایت یوتوب می‌توانید مشاهده کنید.

قبلا دیوید هیمن تایید کرده بود که در ادامه‌ی مجموعه‌ی سینمایی پنج قسمتی جانوران شگفت‌انگیز، دوباره به هاگوارتز باز خواهیم گشت. همین چند وقت پیش هم که جود لا به عنوان بازیگر دامبلدور انتخاب شد و به دنبال آن هم بازیگران نقش نوجوان نیوت و لتا لسترنج انتخاب شده‌اند که احتمالا تایید دیگری برای بازگشت به هاگوارتز در دنیای جادویی خواهد بود.

این خلاصه‌ی رسمی داستان قسمت دوم است که چندی پیش توسط وارنربراز منتشر شد. داستان قسمت دوم از بهار ۱۹۲۷ (۱۳۰۶) آغاز می‌شود.

فیلم در سال ۱۹۲۷، چندین ماه پس از دستگیری جادوگر سیاه بدنام گلرت گریندل‌والد آغاز می‌شود. با این حال، گریندل‌والد همان‌گونه که قول داده بود موفق به فرار پرسر و صدایی از زندان شده و مشغول گرد آوردن طرفداران بیشتری برای آرمان خود، یعنی ترفیع جایگاه جادوگران بر تمام مخلوقات غیرجادویی، بوده است.

تنها کسی که شاید بتواند او را متوقف کند جادوگری است که زمانی عزیزترین دوست او شناخته می‌شد، آلبوس دامبلدور. اما دامبلدور به کمک جادوگری نیاز خواهد داشت که پیش از این یک بار گریندل‌والد را با شکست روبرو کرده است، دانش‌آموز سابقش نیوت اسکمندر. طی ماجرایی نیوت دوباره با تینا، کویینی و جیکوب همراه می‌شود اما مأموریت او باعث خواهد شد وفاداری آنها به بوته‌ی آزمایش گذاشته شود و در عین حال در دنیای جادوگری که روزبه‌روز خطرناک‌تر و متفرق‌تر می‌شود با خطرهای جدیدی روبرو شوند.

بازیگران اصلی عبارتند از ادی ردمین (نیوت اسکمندر)، کاترین واترستون (تینا گلدستین)، آلیسون سودول (کویینی گلدستین)، دن فاگلر (جیکوب کوالسکی)، ازرا میلر (کریدنس بربون)، زوئی کراویتز (لتا لسترنج)، جانی دپ (گلرت گریندل‌والد)، کالوم ترنر (تیسیوس اسکمندر)، کوین گاتری (ابرناتی) و جود لا (آلبوس دامبلدور).

فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز ۲» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) اکران خواهد شد.

7 دیدگاه برای “صحنه‌های هاگوارتز برای فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۲» در حال ضبط است

  1. فکر نکنم این فیلم قشنگی بشه اگه می‌خواین صحنه های هاگوارتز رو بیارین خب برای چی هری پاتر رو نمی‌سازین ؟ والا

  2. آقا بالاخره رفتم ته توش رو در آوردم؛ Wikia بر اساس سال هایی که توی کتاب نوشته شده سال تولد مک گوناگال رو ۱۹۳۵ تقریب زده. یعنی ۹ سال بعد از اولین فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها و ۱۰ سال قبل از سرنگونی گریندلوالد در سال ۱۹۴۵ …
    پس یعنی زمانی مک گوناگال به هاگوارتز می ره در سال ۱۹۳۷ ؛ که از سرنگونی گریندلوالد تقریبا ۲ سال گذشته. و جالب اینجاست که تولد تام ریدل در سال ۱۹۲۶ هست که مصادف هست با اتفاقاتی که در فیلم اول میافته؛ یعنی در فیلم اول جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها، تام ریدل تازه به دنیا اومده بود، و زمانی تام ریدل از هاگوارتز فارغ التحصیل میشه و شروع می کنه به شرور شدن در سال ۱۹۴۵ ، که گریندلوالد تازه سرنگون شده بود . یعنی با سرنگونی گریندلوالد؛ تام ریدل فارغ التحصیل میشه و شروع می کنه به تبدیل شدن به ولدمورت. با نابود شدن یه جادوگر سیاه یه جادوگر سیاه دیگه به پا می خیزه
    خلاصه ممکنه ما مرگ مارتل گریان رو باز شدن تالار اسرار رو هم ببینیم
    تشکر

  3. چقد خوبه که دوباره برمیگردن هاگوارتز.
    بعد از تموم شدن کتابهای هری پاتر من همیشه منتظر بودم که رولینگ یه کتاب در مورد گذشته داستان بنویسه. در مورد ماجراهای دامبلدور، گریندل والد و ولدمورت. که متاسفانه هیچوقت این کار انجام نشد. ولی خوشبختانه به نظر میرسه که الان در قالب فیلنامه های جانوران شگفت انگیز این کار داره انجام میشه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *