بازیگران / فیلم جانوران شگفت انگیز

شخصیت‌های جدید فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۲» معرفی شدند: منتظر دیدن نیکلاس فلامل باشید

شخصیت‌ها و بازیگران جدید برای داستان تازه‌ی جانوران شگفت‌انگیز معرفی شدند و حدس می‌زنیم نام تعدادی از آن‌ها را از قبل بشناسید.

نیکلاس فلامل، شخصیتی که در اصل در هری پاتر و سنگ جادو معرفی شد، قرار است در فیلم جدید «جانوران شگفت‌انگیز» حضور داشته باشد. فلامل، در دنیای جادویی به عنوان کیمیاگری که اکسیر زندگی را کشف کرد، شناخته شده است. این شخصیت در دنیای واقعی هم به همین نام وجود داشته است. این نقش را قرار است برونتیز خودروسکی (Brontis Jodorowsky) بازی کند. فلامل یکی از شخصیت‌های جدیدی است که قرار شده در فیلم جدید حضور داشته باشند.

تا به الان، نام‌های کمی اعلام شده اما بعضی از نام‌های خانوادگی ممکن است برای طرفداران هری پاتر آشنا باشد. یکی دیگر از بازیگران جدید ولف روث (Wolf Roth) خواهد بود که نقش اسپیل‌من (Spielman) را بازی می‌کند. ویکتوریا یتس (Victoria Yeates) ستاره‌ی «با قابله تماس بگیرید» نقش بونتی (Bunty) را بازی خواهد کرد. درک ریدل (Derek Riddell) در نقش تورکویئل تراورز (Torquil Travers)، پاپی کوربی-توش (Poppy Corby-Tuech) در نقش روزیر (Rosier) و کورنل اس جان (Cornell S John) در نقش آرنولد گوزمن (Arnold Guzman). نام‌های «تراورز» و «روزیر» بیشتر از همه باید برای خوانندگان مجموعه‌ی هری پاتر نام آشنا باشد. نام این شخصیت‌ها به عنوان دو مرگ خواری که به لرد ولدمورت خدمت می‌کردند، ذکر شده بود.

جسیکا ویلیامز

جسیکا ویلیامز (Jessica Williams)، بازیگر و کمدین معروفی که پیش از این در برنامه «نمایش روزانه» (The Daily Show) کار می‌کرد و فیونا گلسکوت (Fiona Glascott) هم قرار است در فیلم حضور داشته باشند، اما نقش آنها معرفی نشده است.

این شخصیت‌های جدید قرار است در کنار بازیگران اصلی فیلم یعنی ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کترین واتراستون در نقش تینا گلدستین، آلیسون سودل در نقش کویینی گلدستین و دن فاگلر در نقش جیکوب کوالسکی حضور پیدا کنند. کارمن اجوگو که پیش از این نقش سرپینا پیکوری، رئیس ماکوزا را در فیلم اول بازی کرده بود، دوباره به این مجموعه باز خواهد گشت و تنها هم نخواهد بود. چند ماه پیش هم اعلام کردیم که جود لا قرار است نقش آلبوس دامبلدور را بازی کند. او قرار است همراه با نیوت در برابر قدرت جادوگر سیاه، گریندل‌والد بایستد.

نیوت، علاوه بر این قرار است با دو شخصیت دیگر که مربوط به زندگی گذشته‌ی او می‌شوند نیز همراه شود: برادر خود تسیوس که نقش آن را کالوم ترنر بازی می‌کند و زویی کراویتز که نقش لتا لسترنج را بازی خواهد کرد که شخصیتی مرموز از رابطه‌ای قدیمی با نیوت است که تصویر او را در فیلم اول دیده بودیم.

فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز ۲» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) اکران خواهد شد.

4 دیدگاه برای “شخصیت‌های جدید فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۲» معرفی شدند: منتظر دیدن نیکلاس فلامل باشید

  1. خیلی هم عالی
    توی فیلم هری پاتر گفته بود که دامبلدور و فلامل با هم سنگ جادو رو ساختن و سنگ جادو هم می تونه اکثیر جاودانگی درست کنه که ولدمورت برای همین می خواستش
    روزیر هم که یکی از ۲۸ مقدس هست و اصیل زاده.
    ما توی فیلم های آینده ۲ تا وزیر رو خواهیم دید که در جانوران شگفت انگیز ۲ در دوره ی وزارت هکتور فالی قرار داریم. متعجبم که چرا تا الان بازیگرش معلوم نشده
    ممنون دمنتور بابت بروز بودن

    هکتور فالی
    ۱۹۲۵ – ۱۹۳۹
    بدون شک به خاطر تفاوت بارزش با مک لیرد رای آورد. فالی پر جنب و جوش و خودنما خطری که به وسیله گلرت گریندلوالد جامعه جهانی جادوگری را تهدید میکرد، دست کم گرفت و با از دست دادن شغلش بهای این کار را پرداخت.

    خب فیلم اول در سال ۱۹۲۶، یک سال بعد از وزیر شدن هکتور فالی هست و فیلم دوم نمی دونم فکر کنم در ۱۹۳۰ باشه.
    حالا جالب اینجاست که گریندلوالد در سال ۱۹۴۵ شکست می خوره، پس یعنی نیوت اون زمان باید ۴۰-۵۰ سالش باشه.
    به نظر من که ما بچه های نیوت رو هم در فیلم های آینده می بینیم. به همراه جنگ جهانی دوم که در سال ۱۹۳۹ ( دقیقا وقتی که هکتور فالی برکنار میشه ) شروع میشه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *