اخبار سایت / پاترمور

پنجشنبه‌های پاترموری: داستان افسون سپر مدافع، نوشته‌ی جی.کی.رولینگ

از زمانی که وب‌سایت پاترمور افتتاح شده، رولینگ دست نوشته‌های زیادی در آن درباره دنیای هری‌ پاتر، شخصیت‌ها، مکان‌ها و دیگر ویژگی‌های آن منتشر کرده است. سال گذشته برخی از این دست نوشته‌ها در قالب مجموعه‌ی ارائه‌ای از پاترمور منتشر شد و ما در دمنتور افتخار آن را داشتیم که سه کتاب مذکور را ترجمه کنیم و آن را در اختیار طرفداران هری‌ پاتر قرار دهیم. پیش از آن نیز برخی از دست‌نوشته‌های خانم رولینگ با ترجمه فارسی در دمنتور منتشر شده بود، اما هنوز هم نوشته‌هایی به قلم ملکه‌ی قصه‌ها در پاترمور وجود دارد که تا به حال ترجمه نشده‌اند. ما در دمنتور تصمیمی جدی داریم که تمامی این نوشته‌ها را به فارسی برگردانیم. امروز نیز یکی دیگر از این داستان‌ها را برایتان ترجمه کرده‌ایم: داستان افسون سپر مدافع.

سپر مدافع مشهورترین افسون دفاعی است. هدف این افسون ایجاد یک محافظ یا پشتیبان نقره‌گون است که به شکل یک حیوان ظاهر می‌شود. شکل دقیق و کامل سپر مدافع تا زمانی که افسون کاملا و با موفقیت اجرا نشده، ظاهر نمی‌شود. این افسون تنها طلسم اثرگذار در مقابله با دیوانه‌سازهاست. در این مطلب خانم رولینگ توضیحات دقیق و کاملی در مورد سپر مدافع ارائه می‌دهد و ما را با ناگفته‌های این افسون حیاتی آشنا می‌کند.

اگر هنوز سپر مداقع خود را از سایت پاترمور شناسایی نکرده‌اید، بعد از عضویت به این صفحه در پاترمور مراجعه کنید و پاتروناس خود را پیدا کنید.

اثر: جی.کی.رولینگ
مترجم: امین بهره‌مند
ارائه‌ای از وب‌سایت دمنتور

dementor.ir

13 دیدگاه برای “پنجشنبه‌های پاترموری: داستان افسون سپر مدافع، نوشته‌ی جی.کی.رولینگ

  1. سلام دوستان . من تازه وارد سایت شدم و طرفدار پر و پا قرص هری پاتر هستم . بسیار خوشحالم که تونستم در دمنتور عضو بشم . امیدوارم عضو خوبی برای سایت باشم.❤???

    1. با سلام. شما باید اکانت درست کنید
      باید برید توی پاترمور و موقع ورود « LOGIN » گزینه ی « JOIN NOW » رو بزنی. بعد که آدرس ایمیل و رمزت رو وارد کردی و ثبت نام کردی. میری داخل ایمیل و لینک فعال سازی اکانتت رو می زنی. بعد از اون می ری داخل پروفایلت و پاترونوس و چوب دستی و گروه هاگوارتز و …. رو پیدا می کنی.
      اگر هم بعد از فعال سازی مشکلی برایت پیش اومد، از اکانتت بیا بیرون و دوباره برو تو.
      موفق باشی

    2. باید عضو بشی بعد روی قسمت مخصوصش کلیک کنی که یه صفحه باز می شه و بعد از مقدمه یه سری آیکون میاره( هردفعه سه تا) با هرکدوم که بیشتر حال می کنی روی اون بزن ولی باید سریع این کار را انجام بدید که درس از آب در بیاد

    3. بدون اینکه عضو شی میتونی پاترونوس رو کشف کنی فقط تو ی گوگل سرچ کن چون برای ورود به پاتر مور باید بالای سیزده سال باشی

  2. واقعا نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم
    خیلی ممنونم که اجازه نمیدین هری پاتر بمیره
    درود بر شما و درود بر پسری که زنده ماند

  3. دست شما درد نکنه
    منتها تا حالا میدونستین سیل حیوانه؟خدا وکیلی رولینگ اینا رو رو چه حسابی میندازه به ما؟?

  4. وااااااای عاشقتونم
    خیلی باحالید دمنتوریا
    راستی اگه میشه ی راه ارسال فایل و ی راه ارتباط به من نشون بدید مثلا ای دی تلگرام یا ی همچین چیزی
    ممنون

  5. آقا دمتون گرم. دست جناب امین بهره مند هم درد نکنه که به فکر ما پاترهد ها هستن. البته من انگلیسی بلدم ولی هیچی نمی تونه جای یه ترجمه ی روان و عالی رو بگیره
    پیروز و پاینده باشی دمنتور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *