فیلم جانوران شگفت انگیز

اعتراض گسترده طرفدارهای هری پاتر به حضور جانی دپ در جانوران شگفت‌انگیز

به گزارش تلگراف، وارنربراز که دیروز تصویر جدیدی از جانی دپ در فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» منتشر کرد، تصور نمی‌کرد که تا این حد مورد اعتراض طرفدارها قرار بگیرد. با این وجود، طرفدارهای هری پاتر بصورتی گسترده خواستار حذف این ستاره از فیلم جدید دنیای جادویی شده‌اند.

حضور دپ در نقش گلرت گریندل والد از ابتدا با مناقشه همراه شد و علت آن هم خبرهای سال گذشته در ارتباط با برخورد نامناسبش با همسرش امبر هرد است. هرد، جانی دپ را به ضرب و جرح متهم کرد. به گفته او دپ در جریان یک مشاجره، گوشی تلفن همراهش را به سوی او پرت کرده بود. پس از آن خانم هرد تقاضای طلاق کرد.

وکیل دپ ادعا کرده بود که این اتهامات تنها برای گرفتن پول بیشتر از موکلش مطرح شده است. امبر هرد در سال ۲۰۱۵ با جانی دپ ازدواج کرد. این دو بعد از ۱۵ ماه زندگی مشترک از هم جدا شدند.

این زوج بعد از طلاق بیانیه‌ای مشترکی منتشر کردند و اذعان داشتند رابطه آنها به شدت پرشور بوده و در مواقعی با خشونت همراه میشده. ولی هرگز قصد آزار روحی و فیزیکی هم را نداشتند.

اما با این وجود، طرفدارهای هری پاتر در توییتر از این موضوع نگذشته‌اند و حضور او در این پروژه را محکوم کرده‌اند.

عده‌ای هم در حال جمع آوری امضا برای جلب توجه جی.کی.رولینگ در جهت اجرای خواسته‌ی خود هستند.

بعد از موج جدید افشای آزار جنسی و با توجه به اتفاقاتی که برای کوین اسپیسی و به خصوص حذف کامل او از فیلم جدید ریدلی اسکات رخ داد، طرفدارهای هری پاتر خواستار اجرای برنامه‌ای مشابه برای جانی دپ و جایگزینی او با شخص دیگری شده‌اند.

33 دیدگاه برای “اعتراض گسترده طرفدارهای هری پاتر به حضور جانی دپ در جانوران شگفت‌انگیز

  1. خیلی عصبانی شدم از اینکه یه عده با بازی جانی دپ مخالفن.
    یعنی اگه جانی دپ رو رد کنن باید در وارنر براز رو گل گرفت !
    آخه بیچاره ها شما باید از خداتون باشه که جانی دپ بیاد نقش گریندل والد رو به عهده بگیره

  2. بیخیاااااااااااال مگه بهتر از جانی دپ هم وجود داره برای این نقش اخه؟
    ما که نمیخوایم تو فیلم سکانسای جر و بحث یا دعوای اونو زنشو ببینیم!!!!(یا هرچیز دیگه مربوط به زندگی شخصیش) تا جایی که به ما مربوط میشه بازی فوق العاده و بی نقص دپه که آدم باید یه احمق باشه که بگه اون بازیگر خوبی نیست
    بهتره خیلی حرفه ای تر به این مسئله نگاه کنن. جانی دپ بازیگر بزرگیه

  3. وایییی چقدر شماها عاقلللییید چقدر شماها همه چیو میدونید وایی خدا چقدر خوشحالم که پاتریست هستم واقعا باید افتخار کنم به این طرز تفکراتون؟؟؟؟ اخه اینجوری چرا حرف میزنید انگار عقل کل دنیایید.
    زندگی خصوصی بازیگرا و استار ها کلا به خودشون ربط نداره. اونا الگو هستند. اگر ثابت بشه که رابطه اینچنین با رنش داشته باید کنار گذاشته بشه. مثل اینه یکیو بکشه بگید بابا اینکه زندگی خصوصیشه به ما چه ادم کشته بذارید ما فیلممونو ببینیم. !! یعنی ففط به فکر خواسته همون لحظه هستیدا

  4. این دیگه آخره مسخره بازیه.
    به ما اصن هییییچ ربطی نداره که زندگی شخصی کی چطور بوده. آره. اگه من از نزدیگان، دو ستا یا آشنا های جانی دپ بودم حق داشتم بزنم تو سرش ولی به ما هیچ ربطی نداره این بیچاره جکار کرده.
    همینطور الکی الکی بذاریم جانی رو از رو صحنه بتدازن کنار؟ نه بابا. الکی نیست که.
    مثه این میمونه که شهاب حسینیو چون سیگار میکشه متهم کنیم.

  5. میدونین؛ به نظر من زندگی خصوصی هیییییچ ربطی با زندگی کاری نداره و این تقاضا کاملا غیر منصفانه س، اولاً که معلوم نیس این اتهام به آقای دپ صحت داشته باشه چون بعد از طلاق، خودش و زنش گفتن هیچکودوم قصد آزار روحی و فیزیکی همو نداشتیم، پس این ممکنه که این اتهام فقط دروغ باشه، دوماً اگه هم حقیقت داشته باشه، زندگی خصوصی ایشون به هیچکس هیچ ربطی نداره، من طرفدار کسی نیستم فقط خودمو جای دیگران میذارم و اگه من هم بودم، مصلماً زندگی خصوصیم به هیچ کسی هیچ ربطی نداره و خودم درباره ی خودم تصمیم میگیرم. با این حال یه عده اومدن و درباره ی زندگی جانی دپ اضحار نظر کردن و تو زندگیش مداخله کردن که کار کاملا اشتباهیه، اما دیگه هیچکس حق نداره زندگی خصوصیشو به زندگی کاریش ربط بده. نظر من با نظر خانم رولینگ کاملا موافقه و منم از آقای جانی دپ حمایت میکنم.
    و اینم باید بگم با وانر براز‌ مخالفم چون از طرفی جیمی ویلت، بازیگر نقش وینسنت کراب رو بخاطر حمل مواد مخدر اخراج میکنن و از طرفی هم از جانی دپ حمایت میکنن.
    به نظر من یا باید با زندگی خصوصی بازیگرا کاری نداشته باشن، یا داشته باشن، نه که بیان یه نفرو حمایت کنن و یه نفرو اخراج
    ببخشید زیاد حرف زدم، خوش باشین?

  6. مطمین باشین طرفدارای جانی دپ از طرفدارای هری پاترهم بیشتره چه برسه به اینکه این فیلم هری پاتر نیست و فیلم جانوران شگفت انگیزه…….

  7. بیا چه وضعشه اخه؟مگه ازجانی دپ بهترهست برای فیلمای فانتزی من واقعن خوشحالم ک داره تواین فیلم بازی میکنه دیگه میخوان کیوبذارن جاش ک بهتراز دپ باشه؟

  8. اولا که جانی دپ بهترینه و مناسب ترین برای این نقش. به بهترین شکل میتونه این نقشو بازی کنه و هرگز بهتر از اون پیدا نمیشه.
    دما زندگی خصوصی اون نباید به کارش صدمه بزنه و هیچکس حق نداره این دو رو به هم ربط بده.
    سوما همین چند وقت پیش مشخص شد که تمام ادعاهای امبرهرد دروغ بوده و فقط به علت شهرت بیشتر و دریافت پول بیشتری بوده.
    #بیشعور_نباشیم

  9. جانی‌دپ بهترین بازیگر برای این نقشه.
    مردم فضول چی‌کار به زندگی شخصی‌ش دارین؟
    برید فیلم‌رو با بازی فوق‌العاده‌ی جانی‌دپ نگاه کنید لذت ببرید.

  10. اخه چرا حذفش کنن بهتر این میخوان از کجا ببیارن ؟ اخه به ما چه تو زنگی خوصوصی اون چی میگذره ؟ از فیلم لذت برید!!!

  11. وای نههه کاش حذفش نکننن!
    جانی دپ عااالیه، واقعا خوشحال بودم از اینکه قراره تو این فیلما بازی که
    آخه کی بهتر از اون میتونه این نقشو بازی کنه؟!
    اصلا به شما چه ربطی داره بشینید فیلمتونو ببینید حالشو ببرید بابا!

  12. من جانی دپ رو خیلی دوست دارم واقعا جای تاسف داره که برخی طرفدارا خواستار این کار هستن دپ بهترین بازیگر هالیوود. خیلیم خوب از پس نقش گریندلوالد برمیاد. خدا کنه که نره.
    ممنون دمنتور

  13. بهترین گزینه برای گریندل وال جانی دپ به حساب میاد. خیلی بازیش خوبه مطمئنم اگه جانی تو فیلم بازی کنه هم فروشش میره بالا هم بیشتر میچسبه.

  14. اولا که در دادگاه مشخص شد اتهامات علیه جانی دپ ساخنگیه و برای همین دادگاه به نفع جانی رای داد ، دوما خیلی هم دلشون بخواد ستاره بزرگ هالیوود در این فیلم بازی کنه ، احمقاااا

  15. یک نمونه بارز از حماقت و کوته فکری در جوامع، عده ای نو کیسه که خودشونو روشنفکر میدونن پا شدن علیه بهترین بازیگرای تاریخ اعتراض کنن. جدی جدی یکی باید اینا رو از توهم خود روشن فکر بینی بیرون بیاره.
    کسی مثل جانی دپ رو میخواین از لیست بازیگرا حذف کنین؟! یکی نیست بهشون بگه بدبختا، باید پاشین التماسش رو بکنین که حاضر شده واس شماها تو فیلم حاضر شه.
    در هر حال، جوگیری همیشه بوده و هست.
    کتک زدن آمکبر هرد و این ها هم ربطی به اعتراضات نداره. یک موج جوگیریه فقط

  16. یک نمونه بارز از حماقت و کوته فکری در جوامع، عده ای نو کیسه که خودشونو روشنفکر میدونن پا شدن علیه بهترین بازیگرای تاریخ اعتراض کنن. جدی جدی یکی باید اینا رو از توهم خود روشن فکر بینی بیرون بیاره.
    کسی مثل جانی دپ رو میخواین از لیست بازیگرا حذف کنین؟! یکی نیست بهشون بگه بدبختا، باید پاشین التماسش رو بکنین که حاضر شده واس شماها تو فیلم حاضر شه.
    در هر حال، جوگیری همیشه بوده و هست.
    کتک زدن آمکبر هرد و این ها هم ربطی به اعتراضات نداره. یک موج جوگیریه فقط

  17. اونا میخوان یه سوپر استار مثل جانی دپ رو مورد فشار بزارن?
    حدود نصف بازیگرای هری پاتر بازیگر مورد علاقشون آقا دپِ…
    از اون گذشته اگه یکمم ادامه بدن و اونو از فیلم بندازن بیرون. و اونم برای تلافی از طرفدارش بخواد فیلمو تحریم کنن رسما فیلم میره تو سطل آشغال حالا از ما گفتن

  18. واقعا نمیدونم چرا اینقدر احمقن فکر میکنن الان دیگه ته روشن فکری هستن که میخوان جانی دپ بازیگر به اون خوبی که اصلا برای این نقش ساخته شده رو از فیلم بیرون کنن دیگه ادم توی زندگی خصوصیشم نمیتونه اسایش داشته باشه والا اونا دیگه از بیکاری دارن این مسخره بازی هارو در میارن در کل امیدوارم به جایی نرسن و کارگردان با یه بیانیه تند سرجاشون بشوندشون

  19. واقعا جای تاسف داره برای این مردم
    به جای این که افتخار کنن یکی مثل جانی دپ توی فیلم موردعلاقشون بازی میکنه , دارن برای خروجش امضا جمع میکنن !
    اونم برای کاری که توی زندگی شخصی خودش انجام داده و مربوط به حریم شخصی خودش میشه ( نه به اون تعارض های ج.ن.س.ی که جدیدا دارن افشا میشن ) :|
    مطمنا که این درخواست ها به جایی نمیرسه و جانی تا آخر میمونه
    و به نظرم همین طوریش درصدی از اعتبار قسمت دوم هم فقط از اسم جانی دپ نشات میگیره .

  20. جانی‌دپ دقیقا برای نقش گریندل‌والد اصلا آفریده شده،یک روانی خوبی درون این شخص بصورت ذاتی اصلا نفهته هست که این خیلی خوبیست…هرکس هم جدا مخالفه من با کطولحو صحبت میکنم بیاد سراغش ~~

  21. محض رضای خدا این کارا چیه آخه؟! =|||
    بهتر و معرکه تر از جانی دپ آخه؟ :|
    خودشم وقتی بارها گفتن که اتهامات الکین؟! =|||
    من تنها ناراحتیم اینه که وقتی جانی دپ داره نقش گریندل والدو بازی میکنه، چطوره قراره ازش بدم بیاد؟ -_-

  22. جانی دپ سابقه اَی بسیار خوب دَارد و به نظر من حضور ستاره اَی مثل اون برای این فیلم بهتره ،چونکه بازیگر خوبیه به نظر من تأثیری روی بازی کردنش نداره

  23. بازیگری طرف رو ول کردن سر یه پرتاب کردن گوشی که اونم معلوم نیست کرده یا نکرده صداشون دراومده و شده ازار جنسی!!!!! خبر مرگشون می خوان اعتراض کنن برن مردم یمن رو ببینن یا همین جلوگیری از کمک هایی که ایرانی های مقیم امریکا و کانادا فرستادن و امریکا جلوش رو گرفت ببینن.

  24. ببینید بحث زندگی شخصی و بازیگری جداست.
    اگه بازیگر خوبیه بمونه ولی اگه بازیگر خوبی نیس بهتره بره. هرچند که زندگی شخصی بازیگر هم بر مخاطب و هم بر بازی اون تاثیر گذار هست.
    ولی ای کاش به دنیل ردکلیف یه نقش میدادند…
    گفته بود میاد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *