فیلم جانوران شگفت انگیز

تولیدکننده «جنایات گریندل‌والد»: این فیلم کاملا با قسمت اول تفاوت دارد

دیوید هیمن، تولیدکننده‌ی مجموعه‌های سینمایی هری پاتر و جانوران شگفت‌انگیز از تفاوت‌های عمده و تغییر سبک قسمت جدید این فیلم با جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها صحبت کرد.

هیمن با اشاره به اینکه علاوه بر تغییر محل جغرافیایی داستان فیلم و اضافه شدن شخصیت‌های جدید، جنایت‌های گریندل‌والد قرار است بخش‌های اکشن نسبت به قسمت قبل بسیار بیشتر باشد، اضافه کرد که بصورت عمیق‌تری به روابط عاطفی شخصیت‌ها قرار است پرداخته شود و حتی تا قسمتی هم سیاسی می‌شود.

دیوید هیمن: قراره به عمق دنیای جادویی جو بریم. این بار در قسمت جدید در پاریس خواهیم بود و به لندن و نیویورک هم سر خواهیم زد. دنیای فیلم در حال بزرگتر شدنه. همون‌طور که از تصویر پخش شده از فیلم متوجه شدید، چند شخصیت جدید هم اضافه شده. فیلم جدید نسبت به قسمت قبل فضای کاملا متفاوتی داره. قراره بیشتر هیجان‌انگیز بشه. علاوه بر این قصه‌ی عشق و شور در انواع مختلف اون، از عشق پدر و مادر گرفته تا روابط رمانتیک و سیاسی رو شامل میشه. یه ماجراجویی بسیار جالب و هیجان انگیزه. همه چیزهایی که از قسمت اول یاد گرفتیم رو به کار بستیم و بزرگتر، بهتر و عمیق‌ترش کردیم و علاوه بر اینها، بیشتر هیجان‌انگیزش کردیم که واقعا خوشحالم بخشی از این فیلم هستم.

از نظر سینمایی هم بسیار پویاتر شده. دوربین بیشتر از قبل زنده هست و حرکات عمیق‌تری داره. در کل رویکرد سینمایی امروزی‌تری داره.

فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز ۲» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) اکران خواهد شد.

7 دیدگاه برای “تولیدکننده «جنایات گریندل‌والد»: این فیلم کاملا با قسمت اول تفاوت دارد

  1. واقعا قسمت دوم عالی بود خیلی باهاش کیف کردم قشنگ رفتم دوباره تو دنیای جادویی.پایان عالی هم داشت و انتظاراتم رو برای قسمت سومش خیلی بیشتر کرد

  2. الان بیشتر حال و روز اون دوستانی که برای قسمت های هری پاتر از سنگ جادو تا یادگاران مرگ صبر میکردن رو درک میکنم.

  3. چرا امسال زود نمیره پی کارش بابا سال ۱۳۹۷دیوونمون کردی.
    همش تو زنگ تفریح میشینم آروم حساب میکنم سیصدوچند روز مونده. دیوید یتس هم کارگردان خوبیه خوشحالم که اون کارگردان این قسمته.

    ممنون دمنتور.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *