پاترمور / کتاب‌ها

کتاب صوتی «کوییدیچ در گذر زمان» با صداگذاری ستاره‌ی سریال «مردگان متحرک» منتشر شد + دانلود رایگان

پیش از این به اطلاع شما رسانده بودیم که اندرو لینکلن، ستاره‌ی بریتانیایی مجموعه‌ی تلویزیونی «مردگان متحرک» (The Walking Dead)، طی همکاری با پاترمور، کتاب ورزشی محبوب دنیای جادویی را صداگذاری کرده است. بخشی از درآمدهای این کتاب صوتی به موسسات خیریه اختصاص پیدا خواهد کرد.

حالا این کتاب صوتی را بصورت رایگان و کامل می‌توانید از کانال تلگرام دمنتور دریافت کنید. این کتاب صوتی علاوه بر شامل بودن کل متن کتاب گذشته (همراه با جلوه‌های صوتی) حاوی یک ساعت و ۴۰ دقیقه محتوای جدید از جی.کی.رولینگ در مورد مسابقات کوییدیچ است که در کتاب وجود ندارد.

اندرو لینکلن، ستاره‌ی بریتانیایی مجموعه‌ی تلویزیونی «مردگان متحرک» (The Walking Dead)، طی همکاری با پاترمور، کتاب ورزشی محبوب دنیای جادویی را صداگذاری کرده است. بخشی از درآمدهای این کتاب صوتی به موسسات خیریه اختصاص پیدا خواهد کرد.

کتاب «کوییدیچ در گذر زمان»، نوشته‌ی کنیل‌ورژی ویسپ (یا همان جی.کی.رولینگ خودمان)، راهنمایی کامل از ورزش محبوب جادوگران و ساحره‌ها است.

در ادامه پیام ویدیویی اندرو را برای انتشار این کتاب صوتی می‌توانید مشاهده کنید:

این کتاب صوتی شامل چند بخش اضافه هم خواهد شد که تفسیرهایی بر روی بازی‌های کوییدیچ خواهد بود. این تفسیرها توسط جینی پاتر و با صدای ایموجن چرچ انجام شده و علاوه بر او صدای ریتا اسکیتر با هنرنمایی آنیتا بدلند هم در این مجموعه قرار دارد که بسیار شنیدنی خواهد بود. آنها در مورد تاکتیک‌های بازیکنان تحلیل و تفسیر ارائه می‌کنند و در بخش‌هایی هم یک سری غیبت پشت سر چهره‌های مشهور این بازی صورت می‌گیرد! با شنیدن این کتاب صوتی قطعا احساس حضور در بازی‌های کوییدیچ را به دست خواهید آورد.

4 دیدگاه برای “کتاب صوتی «کوییدیچ در گذر زمان» با صداگذاری ستاره‌ی سریال «مردگان متحرک» منتشر شد + دانلود رایگان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *