اخبار سایت / پاترمور

هدیه نوروزی دمنتور: زندگی‌نامه گیلدروی لاکهارت

با تبریک فرا رسیدن سال جدید ۱۳۹۷ و شروع جشن نوروز به همه شما دوستان دمنتوری و طرفدارهای هری پاتر؛ این سیزدهمین نوروزی هست که با دمنتوریم و مثل هر سال باز هم برای شما عیدی داریم.

هدیه نوروزی امسال دمنتور، داستان دیگه‌ای از جی.کی.رولینگ در سایت پاترموره که تا به حال ترجمه نشده بود. این داستان با ترجمه‌ی «امین بهره‌مند» و با عنوان «گیلدروی لاکهارت» به زندگی این استاد عجیب و غریب هاگوارتز می‌پردازه. برخلاف سال گذشته، امسال هدیه‌های دیگه‌ای هم داریم که در روزهای آینده به اطلاعتون می‌رسونیم.

گیلدروی لاکهارت، استاد درس دفاع در برابر جادوی سیاه سال دوم تحصیل هری‌ پاتر در هاگوارتز، بیشتر از اینکه جادوگری ماهر باشد، یک شیاد بود. کلاه‌برداری که با اصلاح حافظه‌ی جادوگران مشهور برای خودش شهرتی دست و پا کرده بود، اما وقتی زمان عمل فرا رسید خاطرات متهورانه‌ی دیگران به دردش نخوردند. سرنوشت لاکهارت عبرتی برای همه‌ی کسانی است که می‌خواهند با دوز و کلک مشهور و معروف شوند. در این مطلب که به قلم خانم رولینگ نوشته شده اطلاعاتی از زندگی لاکهارت ارائه می‌شود که می‌تواند دید بهتری نسبت به این شخصیت به شما بدهد.

علاوه بر متن این داستان، بخش اضافه‌ای هم از نظرات جی.کی.رولینگ در مورد این شخصیت در فایل ترجمه قرار داده شده که خوندن اون رو بهتون توصیه می‌کنیم. تعطیلات خوبی رو براتون آرزو می‌کنیم.

اثر: جی.کی.رولینگ
مترجم: امین بهره‌مند
ارائه‌ای از وب‌سایت دمنتور

dementor.ir

7 دیدگاه برای “هدیه نوروزی دمنتور: زندگی‌نامه گیلدروی لاکهارت

    1. سلام من مشکل دارم در موقع ثبت نام در سایت ویزاردینگ همه رو که میزنم درسته اما وقتی اسم و فامیل میخواد وقتی تایپ میکنم میگه از حروف الفبا باید استفاده بشه من حتی با فارسی هم امتحان کردم ولی اسمم رو قبول نمی کنه

  1. سلام خیلی از کانال خوبتون ممنونم، واقعا از دوبله هاتون لذت بردم فقط یه سوالی داشتم ، چرا ویس های هری پاتر و سنگ جادورو دیگه نمی ذارین توی گروه؟ من خیلی وقته منتظرم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *