رولینگ / سفید کشنده

تاریخ انتشار چهارمین کتاب کورمورن استرایک اعلام شد + به همراه خلاصه داستان به فارسی

جی.کی.رولینگ، انتشارات لیتل براون و واتراستونز تاریخ انتشار رسمی چهارمین کتاب رابریت گلبریث در مجموعه‌ی جنایی کورمورن استرایک با نام «سفید کشنده» (Lethal White) را اعلام کردند. این کتاب در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (مطابق ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸) منتشر خواهد شد. طرح جلد این کتاب را در ادامه می‌توانید ببینید و بعد از آن هم خلاصه‌ی داستان این کتاب را برای شما به فارسی ترجمه کردیم.

خلاصه رسمی داستان:

«من کشته شدن بچه‌ای رو دیدم… اون روی اسب خفه‌اش کرد»

زمانی که مرد جوان مشکل‌داری به نام بیلی به دفتر کارآگاه خصوصی، کورمورن استرایک سر زد و درخواست کرد به او کمک  کند تا تحقیقی در مورد جنایتی که گمان می‌کرد در کودکی شاهد آن بوده است، انجام شود، استرایک را عمیقا برآشفت. در حالی که کاملا مشخص است بیلی از نظر ذهنی پریشان‌حال است و نمی‌تواند بسیاری از جزییات بااهمیت را بخاطر آورد، چیزی درون او وجود دارد که از صداقت او و واقعیت داستانش خبر می‌دهد. اما پیش از اینکه استرایک بتواند از او سوالات بیشتری در این مورد بپرسد، بیلی با ترس و عجله از دفترش بیرون رفت.

در تلاش برای رمزگشایی از داستان بیلی، استرایک و رابین الکوت – که زمانی دستیار او بود و حالا در دفتر کارآگاهی شریک شده است – سرنخ پیچیده‌ای را با هم دنبال کردند که آنها را از خیابان‌های دوردست لندن، به داخل جایگاهی مخفی و مقدس درون مجلس و به خانه‌ی اربابی زیبا اما شیطانی در عمق حومه شهر می‌برد.

و در جریان این تحقیقات پیچ در پیچ، زندگی شخصی استرایک نیز بهم ریخت شده است: شهرت جدیدی که به عنوان کارآگاه شخصی به دست آورده باعث شده که دیگر نتواند مانند گذشته در پشت صحنه به فعالیت‌های عملیاتی خودش ادامه دهد. علاوه بر این، رابطه‌اش با دستیار سابق هم بیش از همیشه استرس‌زا شده است. حالا دیگر رابین برای استرایک در محل کار فوق‌العاده با ارزش شده اما روابط شخصی آنها بسیار بسیار پیچیده شده است.

24 دیدگاه برای “تاریخ انتشار چهارمین کتاب کورمورن استرایک اعلام شد + به همراه خلاصه داستان به فارسی

  1. نه مثل اینکه ترجمه شده منتها ارشاد هنوز مجوز نداده که منتشرش کنن … نمیشه ترجمه اینترنتیش بذارید؟ چه گناهی کردیم که وزارت ارشاد داریم

  2. با سلام و خسته نباشین می خوام بدونم کتاب جدید که درمورد دنیای جادوگری نسخه کاملشو توی سایتتون قرار میدین ؟؟؟
    توی سایت پاتر ابوت فقط بخشی کمی ازش گذاشتن لطفا توی سایتتون بزارین تشکر فراوان از سایت خوبتون

  3. سلام من میخواستم از دمنتور یه در درخواستی داشته باشم اونم اینه که به این سوال من جواب بدن … سوال من اینه که شما آیا دارین کم کاری میکنین که مطلب انقدر کم میذارین یا چون هری پاتر کم کم داره کم رنگ میشه؟چون واقعا مطالب خیلی کم میذارین مثلا تو این ماه ۲ تا پست درحالی که قبلاً تو هر ماه چندین پست می‌ذاشتین … چرا؟??
    « لطفاً جواب بدین »
    ♦مرسی♦

    1. علیک سلام ، من دمنتور نیستم ولی جواب میدم :D
      کم کاری نیست ، تازه پرکاری هم هست با این حجم ضعیف از مطالب در این مورد … به هرحال وقتی خبری در مورد مجموعه نوشته های جی کی رولینگ یا بازیگران و غیره تو کل فضای مجازیِ فارسی یا خارجی پخش میشه ، اولین بار از طرف وب سایت دمنتور در دسترس قرار میگیره ، کدوم وب سایت ایرانی رو میشناسین که همه ی این مطالب رو بلافاصله پخش کنه ؟ البته بسته شدن انجمن هم به خاطر کم کاری کاربرها از جمله “خودم” بود و هم کمرنگ شدن موضوع های حواشی هری پاتر …
      پس من تشکر هم میکنم به خاطر پرکاری ها و تلاش مدیرا و بقیه ی عوامل :]

  4. سلام دوستان
    قابل توجه طرفداران و عاشقان هری پاتر
    هری پاتر از امروز (دوشنبه ۲۵تیر۹۷) ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش میشود.
    پیش از این در شهریور سال ۹۲ برای اولین بار از شبکه نمایش دوبله و پخش شد. این دومین بار هست که صدا و سیما اقدام به پخش مجموعه کامل هری پاتر میکند.

    1. نصفش رو نشون میدن بقیه شو نه اون باری رو هم که نشون داد سال ۹۲ همش سانسور شده بود چرا میخوان یه فیلمی بذارن که نیمخوان صحنه هاشو نشون بدن ؟ اصلا نشون بدن چه اتفاقی میفته ؟ مثل اینکه اون صحنه ای که رییس جمهور کرواسی که زن بود با همه ی فوتبالیست ها دست داد و بقل کرد همه دیدن هیچ اتفاقی هم نیفتاد (ببخشید که ربطی به پستی که گذاشتین نداشت)

    2. تازه قبل هر فیلم نیم ساعت تیزر میرفتن به هری پاتر فحش می دادن که اسراییلیه. اصن وقت نذار روش به نظرم.

      1. آره بابا من که اصلا نگاه نکردم مثل اینکه چند سال پیش شبکه ی مستند به برنامه ای بخش کرد در مورد هری پاتر
        می‌گفتش که این فیلم یه فیلم شیطانیه که میخواد زندگی غربی رو به بچه ها یاد بده اونا که گفتن اصلا چرا میخوان دوباره بخش کنن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *