اخبار سایت / فیلم‌ها

بسته کامل تمام صحنه‌های حذف شده‌ی هری پاتر و جانوران شگفت‌انگیز به فارسی

برای امروز هدیه‌ی ویژه‌ای داریم و همون طور که از عنوان این مطلب دیدید، مربوط میشه به صحنه‌های حذف شده‌ی هر هشت فیلم سینمایی هری پاتر و قسمت اول جانوران شگفت‌انگیز که به فارسی کامل برای شما جهت مشاهده و دانلود در آپارات و YouTube همچنین فایل زیرنویس srt آماده کرده‌ایم.

صحنه‌ی حذف شده چی هست؟

صحنه‌های حذف شده به معنی سانسور شده نیست. این صحنه‌ها توسط کارگردان فیلم از نسخه‌ی سینمایی حذف شده بودند و بعد در قالب نسخه اکستندد و DVD و بلو-ری‌های فیلم منتشر شدند. بعضی از این صحنه‌ها در نسخه‌ی سینمایی هم بوده اما اینجا چند صحنه یا دیالوگ اضافی دارند.

چند نکته خیلی مهم:

۱- سال‌های پیش ما همه صحنه‌های حذف شده رو منتشر کرده بودیم، ولی این بار همه زیرنویس‌ها دوباره ترجمه و اصلاح شده و فایل ویدیویی با کیفیت HD 720p در آپارات و YouTube منتشر شده.

۲- بعضی از ویدیوهایی که در آپارات هست رو مجبور شدیم سانسور کنیم. ولی نسخه کامل رو در YouTube یا فایل زیرنویس می‌تونید مشاهده یا دانلود کنید.

ارائه‌ای از وب‌سایت دمنتور

dementor.ir

20 دیدگاه برای “بسته کامل تمام صحنه‌های حذف شده‌ی هری پاتر و جانوران شگفت‌انگیز به فارسی

  1. سلام ببخشید پارت حذف شده ی هری پاتر و یادگاران مرگ ۲ کامل نیست. توی تریلر یه تیکه نشون میده که از قسمت جنگ هری و ولدمورت حذف شده. لطفا اونو بیارین. خواهش می کنم.

  2. ببخشید. من دانلودشون میکنم ولی وقتی میرم روشون باز نمیشن. حتی از حالت فشرده خواستم خارجشون کنم ولی بازم نشد و error میداد. میشه راهنمایی کنید؟؟؟

  3. واقعا تمی فهمم چرا حذف کردن اخه؟مثلا تو قسمت دو اونجایی که تو مغازه بورگین و برکزه رو بهتر بود حذف نکننیا تو قسمت هفت بخش اولش اونجایی سوار اسانسور بودن و آرتور می اد.من عاشق این صحنشم و اولش که دیدم با خودم گفتم که حیف شد این جارو نساختن.حالا ساختنش ولی حذفش کردن.☹?واقعا که.دستت درد نکنه دمنتور.عالییییی

  4. عالی بود ادم حس میکرد یه فیلم جدید از هری پاتر می بینه اخه جمع دقایقش میشه هشتاد دیقه. خیلی بود و برا من خیلی جدید . بعضیاشون معلوم بود اول بسم الله بیخیالش شدن مثل خدافظی دادلی یا قسمتی از اتوبوس شوالیه که بهتر حذف شد. اون قسمتایی که اول حذف شدن بدون موسیقی زمینه و دستکاری نشده ان. اما بعضیاشون اخرین لحظه حذف شدن. بیشترین حذف هم از قسمت دو است نه شیشه!
    راستی اگه نسخه بلوری رو دان کنیم اینا توشون هست؟

    1. خب با فیلتر شکن باز کن اگه نشد یوتیوب و سرویس های گوگل پلی رو اپدیت کن
      اگع با همه اینا باز نمیکنه من دیگع نظری ندارم|:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *