پاترمور

پاترمور فاش کرد: تا پیش از اختراع توالت، جادوگران همان جایی که ایستاده بودند مدفوع می‌کردند!

پاترمور، سایت رسمی دنیای جادوگری هری پاتر که از طرف نمایندگان جی.کی.رولینگ و وارنربراز مدیریت می‌شود، هر از چندگاهی حقایق، حاشیه‌ها و جزییات بیشتری به داستان‌های هری پاتر و جانوران شگفت‌انگیز اضافه می‌کنند.

تا پیش از این رولینگ خبرهای جنجالی زیادی از این دنیا گفته بود. از جمله گرایش متفاوت دامبلدور، اینکه نگینی زمانی انسان بوده یا حتی اینکه از قصد طوری داستان رو پیش برد تا ویکتور کرام اسم هرماینی رو اشتباه تلفظ کنه که به طرفدارها تلفظ صحیح اسمش رو یاد بده.

اما این بار جزییاتی فاش شده که شاید دوست نداشتیم بدونیم، ولی منکر جالب بودنش هم نمیتونیم بشیم!

پاترمور فاش کرد تا قبل از اختراع سرویس‌های بهداشتی و دستشویی، جادوگران عادت داشتند هر جایی که بودن، همون طور خودشون رو رها کنند و ادرار یا مدفوع کنند!

توییت پاترمور دقیقا این بود:
هاگوارتز همیشه سرویس‌های بهداشتی نداشت. قبل از به‌کار گیری روش‌های لوله‌کشی مشنگ‌ها در قرن هجدهم، جادوگران و ساحره‌ها به سادگی هر جایی که ایستاده بودند خود را رها می‌کردند و بعد از آن آثار باقی مانده را با جادو نابود می‌کردند.

این توییت در روز جهانی «حقایق جالب» منتشر شد. بعد از این توییت، بعضی از طرفدارهای هری پاتر جزییات ترسناک‌تری از این حقیقت را توانستند کشف کنند، آن هم این که افسون‌های نابود سازی در اواخر سال‌های تحصیلی به دانش‌آموزان آموخته می‌شد و این بدین معنی است که دانش‌آموزان سال اولی مجبور بودند یک جا مدفوع کنند و منتظر شوند یکی از راه رسیده و اثر اونها رو پاک کنه!

این خبر ۱۴ دی سال ۹۷ منتشر شده بود که فرصت انتشار آن پیش نیامده بود.

10 دیدگاه برای “پاترمور فاش کرد: تا پیش از اختراع توالت، جادوگران همان جایی که ایستاده بودند مدفوع می‌کردند!

  1. مگه میشه یعنی تو شلوارشون دستشویی می کردن یا شلوار و شرتشون جلو همه می‌کشیدم پایین دست شویی می کردن اونایی که بلد نیستن از جادوی پاک کردن استفاده کنند چی یعنی یه پروفسور مدفوعش را باید پاک کنه

  2. پس اگه اینطوری باشه مرده زمانه خواستاری که داره میگه:خانم…آیا وکالت می دهید با من ازدواج کنید?یهو می‌رسد تو جاش ******ابروش میره که????ترو خدا ادامه ندید دارم میمیرم از خنده.خخخخخخخخخ⁉️

  3. دستشون درد نکنه واقعا زحمت میکشیدن مثلا فکر کن دارن جارو سواری میکنن یهویی……
    بعد فکر کن یه ما گل بخت برگشته هم بی خبر از همه چی داره تو خیابون راه می ره بعد یه ماده قهوه ای رنگ روش می ریزه
    اره دیگه ….
    احتمالا فکر میکنه پرنده ای چیزی…..?????????

  4. خدای من…انتظار تمدن بیشتری داشتم =)) مثلا پشت بوته ای جایی وسط کلاس درس حالا دانش آموزا هیچی پرفسورا که چشم یه عالمه دانش آموز بهشونه چی :”))))))

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *