اخبار سایت

آغاز پانزدهمین سال افتتاح وب‌سایت دمنتور

آخرین روز تیر امسال خبر پایان فعالیت دمنتور رو منتشر کردیم و نیمه آذر همین سال هم خبر تولد یک سایت جدید و متفاوت به نام «مرکز دنیای جادوگری» را دادیم.

مرکز دنیای جادوگری همین امروز، همزمان با آغاز پانزدهمین سال افتتاح دمنتور رونمایی شد تا نمادی از ارتباط نزدیک این دو سایت با هم باشه. مطلب کامل معرفی مرکز دنیای جادوگری رو از اینجا می‌تونید بخونید.

در حال حاضر یک سری از مطالب، زیرنویس‌ها، کتاب‌ها و دانلودهای سابق دمنتور بصورت مستقیم به این سایت ریدایرکت میشوند و از این به بعد فقط از مرکز دنیای جادوگری در دسترس خواهند بود. اما آرشیو سایت دمنتور همچنان زنده و باقی خواهد ماند.

چرا دمنتور بسته شد؟

الان در سایت مرکز دنیای جادوگری جواب یک سری از سوالات شما داده شده که از اینجا می‌تونید ببینید. اما همون‌طور که قبلا هم در مطلب گذشته گفته شد، براساس نوع فعالیت‌های دمنتور ما دیگه امکان به روز نگه داشتن و گسترشش رو نداشتیم. دلیل اینکه چرا محتوای سایت جدید در همین دمنتور اتفاق نیافتاد هم در لینکی که بالاتر دادم توضیح داده شده. ضمن اینکه افراد جدیدی هم در مرکز دنیای جادوگری فعالیت می‌کنند و خواهند کرد.

امکان فعالیت دوباره دمنتور هست؟

در حال حاضر ما هیچ برنامه‌ای برای از سرگیری فعالیت‌های سایت دمنتور نداریم. اما شبکه‌های اجتماعی دمنتور زنده هستند. با نزدیک شدن به اکران سومین فیلم از مجموعه‌ی جانوران شگفت‌انگیز که ۲۱ آبان ۱۴۰۰ خواهد بود، ممکنه از ماه‌های قبل یا با نزدیک شدن به اکران اگر فرصتی بود دوباره فعالیت‌هایی اینجا هم صورت بگیره. اما این مورد هیچ قطعیتی نداره و ما هم مثل شما مرکز دنیای جادوگری رو خونه‌ی جدید خودمون قرار میدیم.

دلمون برای انجمن گفتگو تنگ شده

سیستم انجمن گفتگوی در دنیای امروز واقعا بی‌کاربرد و قدیمی شده و با پلتفرم‌های جدید مثل شبکه‌های اجتماعی کاربرها با هم در ارتباط قرار می‌گیرن. ما متوجه علاقه شما به فضای خاص انجمن گفتگوی دمنتور هستیم. ولی متاسفانه امکان بازگشایی اون نیست.

تیم مرکز دنیای جادوگری چه افرادی هستند؟

ترکیبی از بعضی از مترجم‌های دمنتور، افراد جدیدی برای تولید مطلب و تعداد دیگری که در آینده نزدیک بهش ملحق میشن.