اخبار سایت / ایران

نوروز ۹۶ و سال نو مبارک

فرا رسیدن سال جدید خورشیدی و آغاز جشن نوروز ۱۳۹۶ رو از طرف تیم دمنتور به همه شما دوستان عزیز تبریک میگیم. امیدواریم سالی سرشار از عشق و جادو داشته باشید.

سال قبل برای همه ما سالی پر از قصه‌های جذاب و باورنکردنی بود، از فرزند نفرین شده، تا چمدانی پر از جانوران شگفت انگیز و داستان‌های جدید از دنیای هری پاتر. از ردپای شیطان تا کتاب درسی جدید آقای اسکمندر. اگر هنوز این کتاب‌ها رو نخوندید، یا فیلم جدید دنیای هری پاتر (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها) رو ندید، این روزها بهترین فرصت برای این‌کار هست. این حجم از کتاب، فیلم و فیلمنامه در عرض یک سال برای دنیای جادویی سابقه نداشته و جو رولینگ برای همه سنگ تموم گذاشت! امیدواریم که این روند برای سال ۹۶ هم ادامه پیدا کنه که تا حدی قطعا اینطور خواهد بود. هنوز چهار قسمت از «جانوران شگفت‌انگیز»، ویرایش جدید و نهایی «فرزند نفرین شده» و چهار کتاب از ماجراهای کورمورن استرایک باقی مونده. و مطمئنا داستان‌های جدید پاترمور هم همچنان ادامه پیدا خواهند کرد.

چرا سایت به روز نمیشه؟

تمام اخبار دنیای جادویی، رولینگ و حتی اخبار مربوط به دنیای جادویی در ایران از طریق کانال تلگرام دمنتور در لحظه منتشر میشه. کانال تلگرام دمنتور تقریبا هر روز با خبر، عکس یا ویدیوی جدیدی به روز میشه. کانال تلگرام دمنتور رو از اینجا میتونید دنبال کنید. از سایت بیشتر برای انتشار ترجمه‌ها، فایل‌های زیرنویس یا اخبار خیلی مهم استفاده میکنیم. اگر به نظرتون این روش جالب نیست، لطفا نظرتون رو بگید.

22 دیدگاه برای “نوروز ۹۶ و سال نو مبارک

  1. می دونم یکم دیره ولی سال همتون مبارک و سال پر برکتی داشته باشید
    دارم به این فکر می کنم که یه زمانی می رسه، {تقریبا ۵ یا ۶ سال دیگه} که از سال ۱۴۰۰ هم گذشته و ما داریم هنوز جانوران شگفت انگیز می بینیم یا سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ میایم اینجا و به یاد دمنتور سال رو تبریک می گیم و درباره ی قسمت آخر جانوران شگفت انگیز حرف می زنیم. تا اون موقع نمی دونم دمنتور چجور میشه
    فقط می دونم که ما هری پاتری می مونیم
    سال ها خیلی مهم هستند، اون ها رو با تلاش و خوشحالی سپری کنید تا وقتی که سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اومدید به دمنتور سر زدید فقط یک جمله بگید: « آره، این ۶ سال چه خوب گذشت »
    این سال و تمام سالهاتون مبارک

      1. سال جادویی؟ از جادویی بالاتر بود
        سال ۹۵ یه سال سرنوشت ساز برای من بود. تا الان من دو تا سال رو سال سرنوشت سازم می دونم. یکی پارسال {۹۵}?، یکی هم سالی که به دنیا اومدم. ?????

  2. سلام نوروز مبارک
    همینطور که بقیه میگن بعد از شروع مدارس بهتره سایت بروز بشه چون کسی نمیتونه بیاد پای گوشی و همه با کامپیوتر تنها راه ارتباط با دنیای جادویی که این سایت و پاترمور هست رو چک میکنن

  3. سلام، من هم نوروز رو به شما و تمام دمنتوری های عزیز تبریک میگم. به نظر من واقعا این شیوه کنار گذاشتن وبسایت و انحصار کانال، واقعا اشتباهه. اول اینکه شاید خیلی ها مثل من مایل به عضویت در تلگرام نباشن یا در میان انبوه کانال ها و پیام ها، فرصتی برای دنبال کردن دقیق اخبار نداشته باشن. دوم هم اینکه فکر میکنید تا چند سال دیگه، همچنان وضعیت کانال ها و پیام رسان ها به همین شکل فعلی باقی میمونه؟ من فکر نمیکنم. تلگرام و به همراهش کانال ها همه میرن، چیزی که میمونه، دمنتور هست و آرشیو بزرگش.
    در کل به نظر من اگر شیوه قدیمی رو در کنار حرکت با ابزار جدید ادامه بدید، انسجام دمنتور به شکل بهتری حفظ میشه. دمنتور فرای یک وبسایت، بخش مهمی از کودکی و نوجوانی و پناه خیال پردازی های نوستالژیک ماست.
    سال خوبی داشته باشید.

  4. سال نوی شما هم مبارک دمنتوری های عزیز
    امسال برای من سال پر ز جادویی بود ، امیدوارم امسالم همونطور باشه ولی رولینگ دیگه اینقد ما رو حرص نده =_=
    اگر مقدوره سایت رو بروزرسانی کنید چون ما دانش آموزا بعد از نوروز دیگه نمیتونیم سراغ گوشی هامون بریم….

  5. امسال سال محشررررررررررری بود دمنتور،من با دنیای محشررررررررررر هری پاتر آشنا شدم و دنیای جادویی دوباره شروع شد فرزند نفرین شده و جانوران شگفت انگیز و کارهای جدید هنرمندان فیلم هری پاتر بود.
    من سال بسیار خوبی رو برای تمام پاتر هد های عزیز کشورمان ارزومندم
    و حواستونو جمع کنید شاید امسال نامه اومد :)

  6. امسال سال محشررررررررررری بود دمنتور،من با دنیای محشررررررررررر هری پاتر آشنا شدم و دنیای جادویی دوباره شروع شد فرزند نفرین شده و جانوران شگفت انگیز و کارهای جدید هنرمندان فیلم هری پاتر بود.
    من سال بسیار خوبی رو برای تمام پاتر هد های عزیز کشورمان ارزومندم

  7. منم سال نو رو به همه ی دوستای دمنتوریم تبریک میگم.امیدوارم سالی مملو از عشق،شادی،امید و روزهای خوش پیش رو داشته باشید.

  8. ای کاش رو خود سایت هم بروزرسانی انجام بدید.چون عده ای هستن که تلگرام ندارن و تنها دلخوشیشون همین سایت.
    فرا رسیدن سال جدید خورشیدی و آغاز جشن نوروز ۱۳۹۶ رو به همه شما دوستان عزیز تبریک میگم.امیدواریم سالی سرشار از عشق و جادو داشته باشید.

    1. درسته، به نظر من کمی اون قسمت پیشخوان که آخرین دیدگاه ها رو نشون می ده بزرگتر کنن تا ما دیدگاه های بیشتری رو ببینیم و نظرمون به موضوعات مختلف دیگه ای که توی دمنتور داره خاک می خوره جلب بشه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *