اما واتسون

اما واتسون برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر جنسیت خنثی MTV شد

امسال جایزه ی سینمایی ام تی وی تغییر بزرگی در دسته بندی جوایزش ایجاد کرد. آنها امسال جوایز را بدون در نظر گرفتن جنسیت اعطا کردند.

اما واتسون اولین کسی بود که جایزه ی بهترین بازیگر را برای نقشش در فیلم “دیو و دلبر” دریافت کرد. او این جایزه را از دستان “آسیا کیت دیلون”، یکی از بازیگرهای سریال “بیلیونز”،گرفت و شانس این را داشت که تاکید کند که چقدر برایش مهم است که توانسته اولین جایزه ی جنسیت خنثی در رشته ی بازیگری را دریافت کند، جایزه ای که زن و مرد را در دو گروه مختلف قرار نمی دهد.

او گفت: «این اقدام ام تی وی برای اهدای جوایز بازیگری فارغ از جنسیت برای هرکس معنای متفاوتی خواهد داشت. ولی برای من نشانگر این است که بازیگری توانایی افراد در ایفای نقش است و از این رو لزومی ندارد که در دو دسته بندی متفاوت قرار بگیرد.»

در ادامه گفت: «همدلی و توانایی استفاده از قوه ی تخیل نباید هیچ محدودیتی داشته باشد. این خیلی برای من معنادار است، هم بردن این جایزه و هم از دست تو آن را گرفتن، آسیا. متشکرم که مرا این چنین خاص، صبورانه و همراه با عشق آموزش دادی.»

منبع ترجمه خبر: ۳۰tyit.ir

20 دیدگاه برای “اما واتسون برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر جنسیت خنثی MTV شد

  1. فیلم دیو و دلبر رو دیدم و باید بگم با وجود صجنه سازی های عالیش از داستان ضعیفی برخوردار بود. افسوس خوردم براش

    1. سلام می خواستم بگم که این فیلم بر اساس رمان نوشته شده در سال ۱۷۴۰ هست انتظار داشتید تمام قوانین داستان نویسی امروز رو داشته باشه و دوم اینکه اگه در زمان حال مردم داستان هایی به این شکل را نمی پسندند دلیل نمی شه داستان بدی باشه

    1. چون هرسال یک بهترین بازیگر مرد و یک بهترین بازیگر زن انتخاب میشد و امسال فقط یک نفر به عنوان برترین بازیگر بدون در نظر گرفتن جنسیتش انتخاب شد اسم جنسیت خنثی رو به این جایزه دادن.
      قطعا همینطوره ، اما بهترینه

    1. این جایزه بر حسب جنسیت داده نشده . یعنی بر حسب نقش مرد یا زن بر حسب لیاقت در فیلم ها داده شده
      در متن هم بهش اشاره شده

    2. من فکر کنم به خانم هایی میگن که معتقد هستند خانم ها هیچی هیچی هیچی از آقایان کم ندارند برای مثال اگر ماشینشان توی جاده پنچر شود اگر مردی یک برای کمک به او بیاید با ای عقیده که او زن است و نمی تواند زن درخواست مرد را رد میکند. جنسیت خنثی یک شاخه از فمنیست است.

    1. سلام این خبر حقیقت ندارد و مطمئن باشید که شایعه است. اگر اینطور بود به نظر من با پدر و مادرش از طرف سازمان حمایت از کودکان برخورد می شد و اجازه ی بازی کردن در فیلم هری پاتر بهش داده نمی شد و همینطور با خود مایکل جکسون هم برخورد میشد!

  2. کسی که تلاش می کنه نتیجش رو هم می بینه، کار جالبی کرده این ام تی وی که نمی دونم چیه دقیقا….
    من مشتاق بودم فیلم دیو و دلبر رو بعد از انتقادهاش ببینم ولی حالا دارم فکر می کنم که این فیلم باید حتما با تمام فیلم های شاهزاده ای دیزنی فرق داشته باشه.
    این قدرت جوایز اوناست نامردا. ?
    با اینکه به این جوایز اعتقادی ندارم ولی باید دید این دیو و دلبر چی چی هست خدایی ?
    با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *