ایران / کتاب‌ها

خبر فوری: کتابسرای تندیس خبر از انتشار ترجمه کتاب جدید هاگوارتزِ جانوران شگفت‌انگیز داد

کتابسرای تندیس در خبری اعلام کرد که در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ترجمه‌ی کتاب جدید درسی هاگوارتز: جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها با ترجمه‌ی خانم ویدا اسلامیه عرضه خواهد شد.

احتمالا تا الان با تعدد کتاب‌های جانوران شگفت‌انگیز دچار سرگیجه شده‌اید! قبلا در سال ۲۰۰۱ کتاب درسی هری پاتر از هاگوارتز با نام «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» منتشر شده بود و کتابسرای تندیس هم از سال‌ها پیش آن را با ترجمه‌ی خانم ویدا اسلامیه منتشر کرده بود. اما حالا بعد از اکران فیلم سینمایی براساس نویسنده‌ی خیالی این کتاب، یعنی نیوت اسکمندر، خانم جی.کی.رولینگ (خالق هری پاتر) نسخه‌ی جدیدی از همین کتاب درسی هاگوارتز را منتشر کرده است که در آن مقدمه‌ای جدید از نیوت اسکمندر به همراه شرح ۶ موجود شگفت‌انگیز دیگر وجود دارد. از دیگر تفاوت‌های این نسخه با نسخه‌ی ۲۰۰۱، حذف مقدمه‌ی آلبوس دامبلدور است.

البته همزمان با اکران فیلم سینمایی، کتاب فیلمنامه‌ای هم منتشر شد که آن کتاب هیچ ربطی به این کتاب درسی ندارد و همان طور که از نامش پیداست، فیلمنامه‌ی نسخه‌ی سینمایی است. که آن کتاب هم چندی پیش توسط کتابسرای تندیس ترجمه و منتشر شد.

پس حالا نسخه‌ی جدید ۲۰۱۷ کتاب درسی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» را با ترجمه‌ی ویدا اسلامیه، از نمایشگاه کتاب تهران می‌توانید تهیه کنید. جهت کسب اطلاع از محل کتابسرای تندیس در این نمایشگاه، به این مطلب مراجعه نمایید.

کتابسرای تندیس قبلا کتاب فیلمنامه را به اشتباه با کاور کتاب درسی (همین کاور بالا) منتشر کرده بود و حالا دوباره کتاب درسی هم با همان کاور اما با ترکیب رنگی کمی متفاوت عرضه خواهد شد.

1 دیدگاه برای “خبر فوری: کتابسرای تندیس خبر از انتشار ترجمه کتاب جدید هاگوارتزِ جانوران شگفت‌انگیز داد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *