بازیگران / فیلم جانوران شگفت انگیز

جود لا: من و بچه‌هایم طرفدار هری پاتر بودیم – برای بازی نقش دامبلدور هیجان‌زده هستم

جود لا، بازیگر نقش جوانی آلبوس دامبلدور در مجموعه جدید فیلم‌های سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز»، در حاشیه‌ی برنامه‌های تبلیغاتی خود برای فیلم جدیدش «پادشاه آرتور»، مصاحبه‌ی جدیدی انجام داده و در آن به نقش جدیدش اشاره کرد. بخش‌هایی از این مصاحبه را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

آماده رفتن به هاگوارتز هستی؟
آره. اجازه ندارم بگم که آماده‌ی رفتن به کجا هستم. ولی آره، خیلی هیجان زده‌م تا هر چه سریعتر قدم به دنیای جادویی بذارم.

تا حالا با جوآن رولینگ ملاقات داشتی؟
نه، نداشتم. در حال حاضر فیلمنامه به آخرهای کارش نزدیک میشه. مسلما جو مشغول اون کار هست و منم مشغول نمایشم هستم. برای همین هنوز ندیدیم همدیگه رو. اما این اتفاق تابستون رخ خواهد داد.

میتونیم در مورد هیجان غیر قابل انکار بازی دامبلدور هم صحبت کنیم؟
میتونیم، ولی چیز خاصی ندارم که بگم. میدونم که این اتفاق قراره بیافته (می‌خندد)، هنوز چیزی رو نخوندم. نمیتونم بگم چیزی بهتون بگم چون خودم هم چیز زیادی نمیدونم. خیلی خوشحال هستم که عضوی از این خانواده شدم.

خودت یا خانواده‌ت طرفدار هری پاتر هستین؟
مسلما. با کتاب یک شروع کردم و وقتی بچه‌هام خیلی کوچیک بودن براشون میخوندم. همه کتاب‌ها رو با همدیگه تا آخر خوندیم. اونها برای خودشون میخوندن و من هم در کنارشون میخوندم. میخواستیم ببینیم کی زودتر از همه تموم میکنه و سعی میکردیم رازهای داستان رو جلوتر از بقیه لو ندیم. فیلم‌ها هم همین طور. من خودم طرفدار به خصوص جانوران شگفت‌انگیز هستم. فکر نمیکنم بدونم باید انتظار چه چیزی رو داشته باشم. فکر نمیکنم دنیا هم بدونه انتظار چه چیزی رو باید داشته باشه. اما فکر میکنم که واقعا فوق‌العاده بود. و واقعا لذت بخش هست که دنیای جادویی رو در عرصه‌ی دیگه‌ای و کشوری دیگه بتونیم ببینیم. برای همین بله، خیلی هیجان زده هستم که بخشی از این دنیا شدم.

ویدیوی این مصاحبه را از اینجا و اینجا در وب‌سایت یوتوب می‌توانید مشاهده کنید.

جانوران شگفت‌انگیز ۲ مراحل تولید خود را از ماه مرداد آغاز خواهد کرد و کارگردانی آن به عهده‌ی دیوید یتس است. بازیگران فیلم گذشته هم بار دیگر برای ایفای نقش در این قسمت باز خواهند گشت. تاریخ اکران دومین فیلم سینمایی «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) خواهد بود.

5 دیدگاه برای “جود لا: من و بچه‌هایم طرفدار هری پاتر بودیم – برای بازی نقش دامبلدور هیجان‌زده هستم

  1. این جودلا آدم جالبی به نظر میاد. چون با اینکه هنوز حتی بهش نگفتن چجور نقشی داره با سر قبول کرده D= اینه که یه بازیگر که پاترهد هست رو با یه بازیگر مشهور عادی متفاوت میکنه.

  2. چقدر خوب که این مصاحبه رو آوردید. فکر کردم دیگه تموم شد داستان جود لا.
    ولی چطو رمیتونه نقش دامبلدور رو اجرا کنه؟ مخصوصا نوجوانی. تصوراتم خیلی درهم برهمن.
    این دمنتور هم هی اِرور میده. باور کن من این دیدگاه رو همین الان نوشتم. چرا میگی تکراریه؟

  3. چقدر خوب که این مصاحبه رو آوردید. فکر کردم دیگه تموم شد داستان جود لا.
    ولی چطو رمیتونه نقش دامبلدور رو اجرا کنه؟ مخصوصا نوجوانی. تصوراتم خیلی درهم برهمن.

  4. بابا بیچاره فقط بهش گفتن تو دامبلدوری، هنوز حتی ابرچوب دستی رو هم از نزدیک ملاقات نکرده، اونوقت دارن از تفاوت بین گرگینه و انیماگوس تو درس تغییر شکل ازش می پرسن.
    بیچاره هنوز صدای رولینگ رو از نزدیک نشنیده. جانی دپ باید بره خدا رو شکر کنه که نقشش موقع اکران فیلم لو رفت.

    ولی خدایی از همین الان که نه به داره نه به باره، داره برامون خط و نشون می کشه: « اجازه ندارم بگم که آماده‌ی رفتن به کجا هستم »
    مگه اصلا می دونی آماده ی رفتن به کجا هستی؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *